کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

ماست وکنگرو ابراز عشق در نیمه های شب...

1394/5/26 17:40
نویسنده : مامان رویا
2,230 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگ من به خوردن ماست علاقه زیادی داره خصوصا ماست و موسیر ، ماست و خیار و...چند روز پیش مامان ماست و کنگر درست کرده بود اومدی و یه کم چشیدی بعد میگی :

کیاراد : مامان این ماست چی بود ؟سوال

مامان رویا : ماست و کنگر پسرم ...خوشمزه

کیاراد : مامان من ماست و کنگر دوست ندارم !سکوت

مامان رویا : چرا عزیزم ؟سوال

کیاراد : آخه ماستش تیزم میکنه !شاکی

مامان رویا : خنده

کیاراد نیمه های شب مامان را بیدار میکنه ...میگه :

 مامان خیلی دوست دارم ...محبت

من که هنوز خوابم میگم : منم همین طور پسرم خواب آلودمحبت

شما با تعجب میگی مامان چرا صدات این طوریه ؟؟سوال

من که خنده ام گرفته واحساس گرگ بد جنس میکردم و یاد شنگول و منگول افتاده بودم نصفه شبی میخندم و میگم خوب خواب بودم پسرم خندهو شما خیلی زود خوابت برد...خواب

پسر قشنگم کاری کرده بودی که مامان ناراحت شده بود ...اومدی سمت من و میگی :

کیاراد : مامان ببخشید !غمگین

مامان رویا : با ناراحتی فقط نگات کردم ...شاکی

کیاراد : ببخشید ....خطامامان نگو که فایده نداره ...غمناک

اینقدر قشنگ این جمله آخری را گفتی که دیگه نتونستم که ناراحت باشم و گرفتم توی بغلم و لهت کردم قشنگ نازنینم ...محبتبوسبغل

...

دوست دارم...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فهیمه
5 شهریور 94 11:42
ناهید
8 شهریور 94 7:43
وای خدا چه با مزه