کیارادکیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

آرزوی پرواز...

1394/10/23 4:38
نویسنده : مامان رویا
1,654 بازدید
اشتراک گذاری

در آرزوی پرواز

پسر دوست داشتنی مامان عاشق بالا رفتن و پرواز هست ، مدتی پیش با ذوق مامان را صدا زدی که بیام و ببینم که میخوای پرواز کنی وهر چقدر هم که من واست توضیح دادم که ما نمیتونیم پرواز کنیم چون بال نداریم فایده ای نداشت و شما مصمم بودی که با دو تا کتاب به جای بال میتونی پرواز کنی آخر من به این نتیجه رسیدم که اجازه بدم خودت تجربه کنی ...متفکر

خیلی با خوشحالی از اینکه حتما با استفاده از این کتابها میتونی مثل پرنده ها پرواز کنی از کتابخانه بالا رفتیآرام

 

....     ...

و با شمردن 123 آماده پرواز شدی و پریدی ...متنظر(عاشق این چهره خندان و پر از امیدت هستم...)محبت

...     ...

ولی خب نشد که پرواز کنی و با شکست مواجه شدی غمگیناینم چهره شما بعد از شکست...بغلالبته چند بار دیگه با کتابهای بزرگتر این آزمایش را انجام دادی ولی فایده ای نداشت نشد که پرواز کنی و به این نتیجه رسیدی که کاش ما هم مثل پرنده ها بال داشتیم...متنظر

...

البته من هر بار که شما میپریدی به این فکر میکردم که کاش برادران رایت هواپیما را اختراع نکرده بودند تا پسر من با این پشتکار و علاقه اش به پرواز این کار را میکرد...درسخوانقه قهه

باید بگم که این علاقه شما به بالا رفتن از همه جا ، گاهی ودر بیشتر مواقع علاوه بر اینکه مامان را ناراحت میکنه باعث نگرانی منو بابا کورش هم هست که مبادا اتفاقی واست بیفته ، ولی خب گفته های ما اصلا کارساز نیست ...غمگینو البته گاهی هم در کنار این نگرانی احساس غرور بابت شجاعت شما...راضی

مثلا یک روز که سه تایی رفته بودیم کوه شما برای بالا رفتن از صخره ها اصلا اجازه نمیدادی که کمکت بکنیم و میگفتی که خودت میتونی و البته خیلی با احتیاط بالا و پایین میرفتی و اینم قیافه من و بابا کورش راضی

..    

..    

یکی دیگه از کارهایی که مدتی زیاد انجام میدادی بالا رفتن از کتابخانه بود که تقریبا کار هر روز شما بود که الان مدتی میشه که یه کم کمتر شده ...چشمک

..     ...

و این کار خصوصا زمانی که بابا کورش از سر کار برمیگشت بعد از سلام فوری انجام میشد و منظورت اینه که بابا واسه بوسیدنت کمی دنبالت بگرده...بوسعکسهای زیر را یک روز که با نگار جون ارتباط تصویری داشتیم و میخواست بدونه وقتی بابا میاد شما چه کار میکنی نگار ازت گرفته...تعجب

...     ..

البته باید بگم این علاقه شما به بالا رفتن از همون موقع که تونستی بایستی شروع شد و  حتی بعد از مدتی روی هر چیزی دوست داشتی بایستی تا کمی بالاتر قرار بگیری حتی با اون پاهای کپلت روی لیوان هم میرفتی که البته همون موقع واست یه پست در این مورد نوشتم...محبت

اینم یه عکس از اولین بالا رفتن ها که از شاهکارهایی که وقتی هشت ماهه بودی قبل از اینکه راه رفتن را یاد بگیری انجام دادی...زیبامامان فدای پاهای کوچولوت...محبت

..

دوست دارم...

کیاراد من تا این لحظه ، 3 سال و 8 ماه و 20 روز سن دارد.

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

محبوب
26 دی 94 15:15
سلام رویا جان.خوبی عزیزم؟ الهی کپل خان کوچولو چه باحال از مبل بالا رفته. افرین به پسر شجاع و قدرتمند که خودش کوهنوردی می کنه. رویا جان ترنم هم دائم با کتاب و روسری و دمپایی و هر چیزی که مقدور باشه می خواهد بپره... انگار بچه ها همه عشق پروازن. زنده باشه الهی کیاراد جون. بوس
مامان رویا
پاسخ
مرسی دوست من فکر کنم اقتضای این سن هست حالا هر کدوم به روش خودشون...
مامان امیر عطا
29 دی 94 16:44
عزیزم.. ایشالله که تو زندگیت بتونی قله های موفقیت و افتخارو اینطوری فتح کنی..
مامان رویا
پاسخ
مرسی دوست مهربون من...
مامان فهیمه
5 بهمن 94 18:20
قربون این پسر عشقه پروااااز تلاشتو واسه پریدن تحسین میکنم عزیزمعلی ما عشقه پرشهو این هم من و نگران میکنه
مامان رویا
پاسخ
دقیقا بازیهای این سنشون پر از نگرانی واسه ما...
مامان امیرعطا
18 اسفند 94 1:51
سلام رویا جون....لطفا وبلاگتونو آپ کنین...دلم گرفتتتتتتتتتت و بسیار هم دلتنگتونم.. کیاراد جونمو ببوس...
مامان رویا
پاسخ
چشم دوست مهربون من...
مامان و بابایی دخمل بلا
25 فروردین 95 0:42
سلام دوست گلم دلم براتون یه ریزه شده بود پسر گلمون خوبه ؟؟؟ سال نوتون مبارک
مامان رویا
پاسخ
سال نو شما هم مبارک...ممنون از لطفتون به زودی برمیگردیم..
محبوبه مامان ترنم
31 فروردین 95 11:53
سلام. رویا جان کجایید کم پیدا عزیزم. دلمون واستون تنگ شده. ان ششالله هر جا هستید سلامت بشید.
مامان رویا
پاسخ
مرسی دوست مهربون من...
مامان فهیمه
11 اردیبهشت 95 16:50
سلام عزیزم سال نوتون مبارک کجایین شما.دلمون تنگ شده واستون.انشالا هر جا هستین سالم و خوش و خرم باشید
مامان رویا
پاسخ
مرسی دوست من سال نو شما هم مبارک ...به زودی می اییم...