کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

کتاب (103-123)

1394/9/2 13:47
نویسنده : مامان رویا
1,854 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقت بود کتابهایی را که خریده بودیم معرفی نکرده بودم ...اینم کتابهایی که توی این مدت خریدیم و خوندیم...چشمک

...

کتاب دایناسورها را شبها قبل از خواب زیاد میخونیم و خیلی دوستش داری...شیطان

....     ...

 

...     ...

این سری کتاب را هم خیلی دوست داری و نکات خوبی ازشون یاد گرفتی...سوال

...

این سری از کتابها را هم که قبلا 5 جلدش را واست خریده بودم و خیلی بهشون علاقمند بودی عنوانهای جدیدش هم چاپ شده بود که چند جلد دیگه اش را خردیم ولی بقیه اش موجود نبود و دفعات بعد حتما میخریم چون خوندن این مجموعه را هم خیلی دوست داری...چشمک

...     ..

مجموعه مهارتهای من هم کتابهای خیلی خوبیه که یه داستان جذاب را با جملاتی کوتاه و آموزشی در خودش داره که واست جذابه...محبت

....     ...

کتابهای زیر هم کتابهایی که خاله رفعت واست خریده بود و توی جعبه هدیه هات بود...محبت

....     ...

 

...     ....

...

یک سری کتابهای خیلی خوب هم توی لیست خریدمون هست که هنوز فرصتی واسه خریدشون پیش نیومده ولی حتما به زودی میخریم...جشن

راستی تصمیم گرفته بودم که کتابهات را شمارش کنم و تا الان که سه ساله و نیمه هستی بدون در نظر گرفتن کتابهای رنگ آمیزی حدود 110 جلد کتاب با هم خوندیم تعجبجشنکه تقریبا هر کدوم را هم چندین بار خوندیم و از این بابت خیلی خوشحالم پسر کتاب خوان من ...امیدوارم هر روز علاقه ات به خوندن کتاب بیشتر بشه...

دوست دارم...

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان فهیمه
7 آذر 94 15:23
وای چقدر کتابای خووووب من با دیدن این همه کتاب کلی هیجان زده میشم و تشویق میشم واسه خریدن بیشترآفرین به کیاراد که این همه کتاب خونده تو این مدت رویا جون بیشتر کتابها اگه اشتباه نکنم انتشارات قدیانی بودن درسته؟؟؟
مامان رویا
پاسخ
درسته فهیمه جان بیشترش انتشارات قدیانی...
مامان امیر عطا
8 آذر 94 13:39
آفرین کیاراد کتابخون ... چه کتابای خوبی هم داری و میخونی ... امیدوارم همیشه با کتابات دوست باشی عزیزم...
مامان و بابایی دخمل بلا
9 آذر 94 13:29
به به چه کتابهای قشنگی ... مبارکش باشه ... ماشاالله به پسر کتابخونمون ....
مامانه شایلین
15 آذر 94 14:38
ای جانم ماشالله کیاراد خاله که 110 تااااااااا جلد کتاب داستان و نقاشی خوندید با مامانی راستی رویا جوووون موقع آپتون خبرمون کنید که بیاییم ممنونم گلم