کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

آرایشگر کوچولوی من...

1395/2/27 11:28
نویسنده : مامان رویا
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز کیف وسایل آرایشگاهت را برداشته بودی و یه کم از موهای عروسک گوسفند بیچاره را کوتاه کرده بودی وقتی میگم نباید اینکار رابکنی عروسکت خراب و زشت میشه میگی : مامان اخه من خیلی دوست دارم آقای آرایشگر بشم منم یه کم فکر کردم دیدم بهتره روی سر این عروسک کیمدی کاموا بچسبونم و ازت بخوام که موهای اینو کوتاه کنی و با این کار من کلی ذوق کردی و مدتی را مشغول بود ...البته با نظارت خودم و تاکید بر اینکه قیچی خطرناکه و باید خیلی مراقب باشی....راضی

اینم مراحل کار آرایشگر کوچولوی من...بغل

..     ..

 

...

ببین اون موهای بلند به چه روزی دراومده به غیر چسب دیگه چیزی روی سرش نمونده...خنده

...    

و این بازی ما چند باری دیگه در روزهای بعد هم تکرار شد و بازهم موهای بلند کیمدی کوتاه کوتاه شد...قه قهه

...     ...

عاشق این دقت و لذتی هستم که در چهره زیبات خودنمایی میکنه...محبت

...     ...

دوست دارم دنیای من...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان امیر عطا
31 اردیبهشت 95 15:52
عزیزم...چه آقای آرایشگر خوش تیپی..چه تمرکزی هم داره.
مامان رویا
پاسخ
مرسی ...حتما شما هم با امیر عطا این بازی را بکنید لذت میبره...