کیارادکیاراد، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

عکسهای آتلیه چهارسالگی (آتلیه مردمک اصفهان)

1395/3/27 0:24
نویسنده : مامان رویا
1,223 بازدید
اشتراک گذاری

امسال هم طبق قرار هر ساله مان در روز تولدت برای گرفتن عکس به آتلیه رفتیم و چند تایی عکس گرفتیم ...محبتهر چند عکسهای بدی نشده ولی خیلی هم به دلم ننشست غمگینبا اینکه از قبل چندتایی عکاسی را رفته بودم و کارهاشون را دیده بودم و به نظرم کار این آتلیه را دوست داشتم ولی برخلاف تصورم عکسهات خیلی طبیعی نشدن چون آقای عکاس از شما انتظار داشت مثل یه فرد بزرگسال ژستهایی که بهت میگه را بگیری و هرچند شما همکاری زیادی کردی ولی خب کمی مصنوعی بود و من دوست داشتم به مانند عکسهای دوسالگیت عکاس شکار لحظه ها بکنه تاعکسهای جالبی بشه آخه من عاشق عکسهای دوسالگیت هستم محبتولی خب اشکالی نداره حالا خیلی هم بد نشده....چشمک

...

 

 

...

توی این دو تا عکس هم رباتی که خاله رفعت جون واست خریده بود را با خودت آورده بودی و به درخواست خودت دوست داشتی با رباتت عکس بگیری...محبت

...

 

..

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان امیرعطا
1 تیر 95 2:20
ماهن عکسات گلم...بوس