کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

داستان کوتاه کیاراد من...

1395/4/31 0:32
نویسنده : مامان رویا
1,715 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پیش توی یک گروهی که جهت آشنایی با انتخاب بهترین کتابها واسه کودکان و نوجوانان هست تمرینی گذاشته بود که من و شما با هم انجام دادیم و کلی من لذت بردم ...

داستان از این قرار بود ...

با_هم_بنویسیم

🌞 تمرین چهارده.
تمرین جدید ما یک عکسه. به این عکس نگاه کنید. به نظرتون اسم این موش آبی چیه؟ چرا اینطوری نگاه میکنه؟ از کجا اومده و داره کجا میره؟ خونه اش کجاست؟ خلاصه داستان این موش رو بنویسید و برای ما بفرستید.

....

اینم اولین داستان کوتاه شما که مکتوب شد و در گروه قرار گرفت البته قبلا هم قصه و داستانهایی واسه مامان گفته بودی ولی این اولین باری بود که با دیدن یک عکس یه داستان کوتاه بامزه در موردش گفتی پسر قشنگ من...محبت

...

دوست دارم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فهیمه
3 مرداد 95 17:00
سلام رویا جون خوبین.آفرین به کیاراد جونم با ااین داستان خوشکلش و تخیل زیباش
مامان رویا
پاسخ
سلام فهیمه جان ...مرسی عزیزم...
مامان امیرعطا
6 مرداد 95 2:25
کیاراد جونم آفرین خیلی داستانت قشنگ بود.. من و عطا هم با هم داشنیم دیروز وبلاگتو میدیدم که با دیدن این عکس عطا گفت:what says this mouse mommy?و من هم کلی ذوق کردم... آفرین به شما کوچولوهای باهوش و خلاق..
مامان رویا
پاسخ
آفرین عطا جون باهوش...