کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

بازگشت دوباره

1396/10/25 16:52
نویسنده : مامان رویا
525 بازدید
اشتراک گذاری

بیشتر از یک سال میشه که اینجا مطلبی ننوشتم  هر چند همیشه دلم لک میزد برای نوشتن ولی خب به دلایلی که اصلی ترین اون تنبلی بوده این همه مدت غایب بودیم ولی بالاخره بر تنبلی پیروز شدم و از امروز دوباره نوشتن را شروع کردم البته میدونم که خیلی از خاطرات این یکسال به فراموشی سپرده شده ولی سعی میکنم تا اونجایی که حافظه ام کمک میکنه اونها را به یادگارثبت کنم چون خوندن خاطراتی که که گاها بیشتر اونها هم فراموش میشه خیلی خیلی لذت بخشه و گاهی افسوس میخورم که ای کاش فرصتی میشد روزانه هام را ثبت کنم دلخورامیدوارم همون طور که خودم از خوندنشون لذت میبرم کیاراد و روناکم هم کیف کنند و لذت ببرند...محبت حرفهای گفتنی واسه این مدتی که نبودیم زیاده که سعی میکنم همه را بنویسم یه عالمه خاطره خوب و شیرین که حیف ثبت نشه...محبت

همه وجود من

اینم یه عکس از کیاراد من که دیگه واسه خودش مردی شده , و این روزها دارم با استقلال طلبیهاش دسته و پنجه نرم میکنم.چشمک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)