کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

سفر به قشم

1396/11/17 11:04
نویسنده : مامان رویا
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

از پاییز 95 تا تابستان 96 تقریبا چهار مرتبه به جزیره قشم رفتیم البته در بیشتر موارد واسه تفریح رفتیم چون شما خیلی حوصله بازار گردی و خرید نداری و واسه خرید کردن یکی دو بار خودم به تنهایی به قشم رفتم و شما و بابا کورش خونه بودید ...

یکی از سفرهامون به قشم فقط به خاطر شما و رفتن به پارک کورو کدیل بود که به شما هم خیلی خوش گذشت...محبت

برای رفتن به قشم با ماشین شخصی یک مسیر بیست دقیقه ای باید بوسیله لندیگراف روی آب باشیم و شما همیشه عاشق این بودی که بابا کورش شما را رویسقف ماشین بگذاره و دریا را از این زاویه ببینی...آرام

...

ساحل خلیج فارس در جزیره زیبای قشم...

..

پارک کروکودیل نوپک قشم اولین و تنها پارک کروکودیل خاورمیانه است و در اونجا از تعداد زیادی کروکودیل نگهداری میشه و دیدن این حیوانات وحشتناک برای شما خالی از لطف نبود..ترسو

..

..

..

علاوه بر کروکودیلها حیواناتی نظیر میمون ، سوسمار، پرندگان و پستانداران دیگری نیز در این پارک زندگی میکنند. که شما از دیدن اونها کلی لذت بردی عزیز دل مامان...محبت

...   ...

بازی پسر قشنگ من در چمن و چیدن گل برای من ...مامان فدای مهربونیت بشه...بغل

..

..

..

یک مرتبه هم یک سفر کوتاه به قشم داشتیم که این بار بدون ماشین رفتیم و چون شما تا به حال به اینصورت سفر نکرده بودی برات خیلی جذاب بود سوارشدن به قایق های تندرو...

...

..

پسر با احساس من همین طوری متفکرانه و آرام نشسته بودی وبه موج هایی که شناور در حال حرکت پشت سر میگذاشت نگاه میکردی ... میگی : مامان موجها شبیه صفحه های کتاب میموننند انگار قایق داره کتاب دریا را میخونه و میزنه صفحه بعدی...و موقعی که به اسکله رسیدیم و موجی دیگه نبود میگی : مامان کتاب خوندنش تمام شد کتابش را بست...متفکر همیشه عاشق این شبیه سازیهای ذهنی هستم که توی ذهن خودت میسازی و فکر میکنم قدرت شبیه سازی ذهنیت فوق العاده هست من که عاشقشم...محبت

..

یکبار هم که مادر جون اینها مهمانمون بودند واسه تفریح به جزیره رفتیم ...و با قایق به جزیره هنگام رفتیم هرچند ما قبلا رفته بودیم ولی این بار هم مثل دفعه قبل نتونستیم دلفینها را ببینیم...غمگین

...

خرید ستاره دریایی در جزیره هنگام...

...

یکبار هم با خاله راحله جون و شیدا به جزیره قشم رفتیم و خیلی خوش گذشت که عکسها پیش خاله هست که بعدا اضافه میکنم...

دوست دارم...

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
17 بهمن 96 16:22
همیشه به گردش و تفریح محبت
مامان رویا
پاسخ
مرسی عزیزم...