کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

کلاس موسیقی

1396/11/21 12:14
نویسنده : مامان رویا
799 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر علاقه زیاد شما به موسیقی شما را پس از تحقیق زیاد کلاس موسیقی کودکان ثبت نام کردیم و توی این چند ماهی که این کلاس را میرفتی با وجود اینکه یکشنبه ها و سه شنبه ها بعدازظهر بیشتر وقت من و باباکورش گرفته میشد از این بابت که این آموزشگاه داخل شهر بندرعباس بود و از شهرک ما فاصله داشت ما زمان زیادی واسه رفتن به خونه نداشتیم واسه همین توی مدتی که شما کلاس بودی ما نمی تونستیم به خونه بریم و زمان تلف شده زیاد داشتیم هرچند سعی کرده بودیم که بیشتر خریدهامون را واسه این روزها بگذاریم تا این زمان تلف شده کمتر بشه ولی در کل من از این وضعیت راضی بودم چون واقعا آموزشگاه خوبی بود...خجالت

کلاسهای شما پس از یک ترم که آموزش با بازی بود با بلز شروع شد و شما با علاقه زیاد این کلاسها را میرفتی البته گاهی روزها خسته میشدی ولی توی کلاس خیلی بهت خوش میگذشت...چشمک

این عکسها از اولین کنسرت آموزشی که داشتید که اجرایشما بسیار به دل من نشست ...محبت

..

..

الهی من فدای این قیافه خوردنیت بشم محبت

..

مامان این دختر کوچولوی که لباس سفید پوشیده میگفت دختر من فقط به خاطر پسر شما به این کلاس میاد و توی خونه ما فقط اسم کیاراده ولی نمیدونم چرا شما اصلا بهش توجه نمیکردی ودوستش نداشتی ...سوال

...

بعد از چند ترم همراه با آموزش بلز آموزش فلوت هم اضافه شد ...

اینم تصاویر دومین کنسرت آموزشی شما که اینبار بابا کورش به خاطر کارهای انتقالی اصفهان بودند و خاله راحله جون و شیدا پیش ما بودند و با هم به دیدن اجرا شما اومدیم و کلی با خاله راحله و شیدا کیف کردیم..محبت

..

مامان فدای تمرکزت بشه موقع اجرا...بغل

..

..

وو

..

..

اینم عکسایی که قبل از اجرای کنسرت گرفتید و من از صفحه آموزشگاه برداشتم...محبت

///

...

عکس یادگاری با مدیر آموزشگاه و مربی مهربونتون آداجون...محبت

...

توی این مدت من و بابا کورش خیلی از این آموزشگاه و کادر مهربون و با مسئولیتش راضی بودیم ولی متاسفانه مشکلات انتقالی ما حل شد و ما مجبور شدیم به اصفهان برگردیم و شما نتونستید کلاسهای این دوره را تمام کنی ولی خب اشکالی نداره چون اصفهان با انتخاب یک ساز تخصصی مطمئنا موسیقی را ادامه میدهیم عشق مامان...محبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فهيمه
27 فروردین 97 16:53
سلام عزيزم چه خوب كه دارين ميرين اصفهان خيلي خوشحال شدم فكر كنم كياراد كه ديگه از همه خوشحالتر😃
پسرمونم خوشتيپ و باكلاس و مغروره همه دختري رو قبول نداره😄👍🏻
مامان رویا
پاسخ
😘