کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

شيرين زبون من...

1392/9/24 16:47
نویسنده : مامان رویا
993 بازدید
اشتراک گذاری

فداي تو....

اين روزها بيشتر از قبل همه حرفها و كارهاي ما را متوجه ميشي و در بيشتر مواقع سعي ميكني كه تكرار كني و من وبابا كورش كلي ميخنديم و با حرف زدنهاي شيرينت حسابي خوردني ميشي....واسه همين تصميم گرفتم از الان كه داريم وارد دنياي شيرين زبونيهات ميشيم تا جايي كه ميتونم اونها را به ثبت برسونيم تا در آينده هم واسه خودمون يادآور اين روزهاي قشنگ باشه هم شايد واسه خودت هم جالب باشه تا بدوني چقدر شيرين زبون بودي پسر خوشگل مامان .....

من و با كورش به خوردن سالاد علاقه زيادي داريم خصوصا وقتي كه با آب ليموي تازه يا آبغوره مزه دار شده باشه و تقريبا سالاد جز لاينفك وعده هاي غذايي ما شده ...تعجب و از اين بابت شما هم به خوردن سالاد علاقه زيادي پيدا كردي و اين قدر دوست داري كه وقتي آب ليمو يا آبغوره ته ظرف سالاد را ميبيني دهنت آب ميفته خوشمزه و اين روزها قسمت خنده دار خوردن سالاد اينه كه ديگه به ظرف سالاد خودت قانع نيستي و از اول تا آخر غذا دور من و بابا ميچرخي و تند تند ميگي من من....و يه اسم هم خودت واسه آب ترش سالاد اختراع كردي كه كلي ميخنديم ميگي لي يو قهقهه نميدونم يعني چي ؟ ولي تا اين لي يو را نخوري خيالت راحت نميشه ...تازه وقتي ميخوري يه به به هم از ته دلت ميگي كه ميخوام بخورمت ....

پیدا...پیدا...

جانم...

مامان رويا : كياراد بيا توپت را پيدا كنيم ....

كياراد  : پيدا ....پيدا.... قهقهه

مامان رويا : اون يكي كجاست ؟

كياراد : يكي ...يكي.... قهقهه

ياد گرفتي وقتي دنبال چيزي ميگردي اسمش را صدا كني ولي بعضي مواقع گيج ميشي و به جاي اينكه اسم شي گم شده را تكرار كني حرف مامان را تكرار ميكني البته با همون لحني خوشگلي كه وقتي دنبال چيزي ميگردي حرف ميزني ودر اين موارد ماماني حسابي فشارت ميده و توهم فقط تند تند ميگي مامان مامان بغلبغلماچ

کیاراد من تا این لحظه ، 1 سال و 7 ماه و 24 روز و 3 ساعت و 56 دقیقه و 25 ثانیه سن دارد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیرعطا
24 آذر 92 18:38
واییییییییییییییی کیاراد جون دهنم آب افتاد حسابییییییییی. نوش جونت عزیزممممممممم
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله جون... جاي شما خالي...
مامی آرشیداجون
24 آذر 92 20:25
ای جوووووونم شیرین زبون خوشگل وآقادوستت داریم
مامان رویا
پاسخ
منم شما را دوست دارم خاله مهربون...
رها
24 آذر 92 21:11
سلام قربون شیرین زبونیهات خاله جونی مامانی فکر کنم منظورش از لی یو لیمو باشه یا همون آبلیمو خخخخخخ دنیای بچه ها خیلی شیرینه بووووووس
مامان رویا
پاسخ
نه خاله ليمو را ميتونه درست بگه...واقعاكه دنيايي واسه خودش اين دنياي كوچولوها
سمانه(مامان سروش)
24 آذر 92 22:31
قربون پسر شیرین زبون!!بچم میگه لیمو بده بخولم دیگه
مامان رویا
پاسخ
نه خاله جون ليمو را ميتونه بگه ...اين فقط يه اسم اختراعي
مامان بردیا(a)
25 آذر 92 12:23
قربون شیرین زبونیاتمنم لی یو دوست دارم ولی تو رو بیشتر کیاراد جونم نیستینکیاراد منو ببوسید
مامان رویا
پاسخ
منم شما را دوست دارم خاله مهربون .....
الهه مامان مبین
26 آذر 92 16:18
سلام . خوبید شما .... چه پسر خوشگلی ماشاا..... از مطالب خوبتون ممنونم ....
رها
27 آذر 92 12:48
جون دلم فدای اون حرف زدن خوشگلت بشم من که هر وقت نگات میکنم دلم میخواد بیام اونجا انقد بخورمت که سیر شم
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله جون كه پيش ما مياييد.....
مرتضی
28 بهمن 92 22:14
سلام به پدر مادر کیاراد عزیز . خوبید؟ امشب اسم بچه خودمو توی اینترنت سرچ کردم که به سایت شما برخوردم راستش فکر نمیکردم کسی اسم کیاراد را روی بچه اش گذاشته باشه که دیدم. پسر من هم 26 ماهشه و اسمش رو کیاراد گذاشتیم موفق باشید
مامان رویا
پاسخ
چقدر خوب...بازم پيش ما بياييد....