کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

يه روز گرم پاييزي...

1392/9/18 1:24
نویسنده : مامان رویا
900 بازدید
اشتراک گذاری

دوهفته اي ميشه كه خاله رعنا جون و عمو رفتند و من هم دوباره با دلتنگيهام كنار اومدم و اونها را يه گوشه اي از دلم فقط و فقط واسه خودم پنهان كردم ....توي اين مدت زياد حوصله بيرون رفتن را نداشتم واسه همين جز چند باري واسه خريد ديگه دو نفري با هم بيرون نرفته بوديم و از اين بابت يه كم عذاب وجدان داشتم امروز صبح احساس كردم كه يه كم حوصله ات سر رفته و چون مدتي ميشه كه كولر روشن نميكنيم فكر كردم پس هوا خنكه بنابراين تصميم گرفتم كه دوباره بريم يه گردش دونفره ....وقتي گفتم كياراد بدو لباس بپوشيم بريم پارك كلي خوشحال شدي ...مامان فداي خوشحالي و برق چشماي قشنگت....

ولي مثل اينكه تصورم در مورد خنك بودن هوا اشتباه بود ، هرچند هوا شرجي نبود ولي براي بازي كردن توي پارك گرم بود ولي خب چون خيلي از اينكه بيرونيم خوشحال بودي يك ساعتي گرما را تحمل كرديم تا حسابي باري كني و لذت ببري و من هم از ديدن شادي تو غرق در لذت شدم..........

فداي تو...

 

جانم....

 

دنبال چي ميگردي گلم ؟

 

فدا فدا....

 

پسر با احساس من اين گلهاي بي بو را هم بو ميكني و ميگي به...قهقهه

 

گل خوشبوي مامان....

 

فداي تو....

خلاصه بعد از يك ساعتي بازي كردن برگشتيم خونه و بعد از يه كم ديگه بازي مامان خواست كه به كارهاش برسه كه شما هم يه كش از كنار مامان برداشتي ومن كه حس كردم دوست داري باهات بازي كنم وانمود كردم كه ميخوام كش را ازت بگيريم و تقريبا نيم ساعتي با اين كش سرگرم بودي و كلي خنديدي و از اين بازي هم لذت بردي.....

فداي خنده هات...

 

جانم...

 

 بعد از كلي بدو بدو و دنبالت دويدن وقتي خواستم ديگه بازي تمام بشه اين طوري خودت را لوس ميكردي...الهي مامان فداي اون قيافه لوست بشه ......

 

جانم....

جانم...

 

فدا فدا./..

 

عاشق لحظه لحظه هاي با تو بودنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان لي لي
18 آذر 92 5:19
يه نصيحت دوستانه: نگاهي رو باور كن كه وقتي ازش دور شدي منتظرت بمونه درست مثل نگاه خودت كه منتظر من و اوايي موند........ دوستت دارم💓
مامان رویا
پاسخ
مرسي دوست من...
مامان ارمیا و ایلمان
18 آذر 92 9:14
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
مامی آرشیداجون
18 آذر 92 10:25
عزییییزم روزهای زندگیتون گرم وآتشین باشه جیییییگرخاله خیلی نازی رویاجون تصورهوای گرم تواین موقع ودرحالی که اینجاهوا3-4درجه زیرصفره خیلی باحاله ونشون میده که چه کشورجالبیه
مامان رویا
پاسخ
دقيقا ....
سمانه(مامان سروش)
18 آذر 92 11:00
خوشحالم که دنیات بهتر شده!قربون لوس شدنای پسمل ناناز
مامان رویا
پاسخ
مرسي دوست من...
مامان بردیا(عالمه)
18 آذر 92 11:44
عاشق لوس کردناتم عشق خاله خوشبحالت ما که انقد هوا الودست و همینطور سرد خونه زندانی شدیم
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله جون عوضش وقتي شما ميريد گردش ما از گرما توي خونه زنداني ميشيم....
رها
18 آذر 92 13:28
جونم ، نازم ، قربونش بشم من هزار ماشا... کوچولو از طرف من کلی بوسش کن این شیطون و ، انقد ماچ ماچش کن که صداش در بیاد
مامان رویا
پاسخ
حتما خاله مهربون....
مامان امیرعطا
18 آذر 92 15:46
سلام. خوشحالم که بهتر شدی رویا جون. خدارو شکر که بهتون خوش گذشته مخصوصا به کیاراد جون.. حسابی رضایت از قیافه اش می باره. الهی شکر
مامان رویا
پاسخ
آره حسابي وقتي بيرون ميريم كيف ميكنه.....
مامان سونیا
18 آذر 92 19:43
ما داریم یخ میکنیم شما گرمتونه همیشه خوش باشید بووووووووووووووووووووسسسسس کیاراد جونم
رها
18 آذر 92 21:26
سلام آجی جونم خدا رو شکر که از اون حالت دلتنگی شدید در اومدی اجی جونم به خدا خیلی نگرانت بودم هر روز به وبت سر میزدم میدیدم اپ نیستی باور کن میدونستم به خاطر همون دلتنگی هستش که دست و دلت به هیچ کار نمیره خودمم دقیقا" همین جوری ام وقتی دلم گرفته باشه دست و دلم به هیچ کار نمیره باز خدا رو شکر این وروجک ناز و بامزه رو داری که به خاطرش دلتنگی ها رو بذاری کنار و خوش باشی بووووووووووووووووس
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم از لطفت...
مامان کیاراد(آرزو)
18 آذر 92 23:03
الهی فدای این بازیگوشیات عزیزدلمراستی مامانی مگه کجازندگی میکنید که هنوز اینقدهوا گرمه؟کیارادم که لباس تابستونی میپوشه؟
مامان رویا
پاسخ
ما بندرعباسيم عزيزم....
خاله کمیل و کیان
19 آذر 92 0:34
گل های بی بو رو بو میکنیقربونت برم چقد خوش عکسی تو خنده های نانازشو ببین
مامان رویا
پاسخ
نميدوني خاله چه بويي ميده
مامان پارساجونی
19 آذر 92 18:29
آخ من قربون این پسمل شیرین میشمآخه تو چرا اینقدر خوردنییفدات شم با اون گل بو کردنت
مامان رویا
پاسخ
خدا نكنه خاله جان ...شما هم خيلي مهربونيد...
خاله فریبا
20 آذر 92 15:49
کیاراد عزیزم شاد و خوشحال باشی و دل مامانیت هم بی غصه باشه
مامان رویا
پاسخ
ممنون خاله مهربون از آرزوي زيباتون...
مامان بردیا(a)
25 آذر 92 12:27
اره راست میگی بعضی وقتا اصلا نمیشه گرما رو تحمل کرد
مامان اهورا (نرگس)
4 دی 92 23:33
خدا رو شکر که بهتری عزیزم...چقدر این لباس زرد و مشکی به پسملی مون میاد!!!!!ماشالله
مامان رویا
پاسخ
مرسي از لطفت....