کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

روزهاي زيباي ما با تو.....

1392/10/16 17:23
نویسنده : مامان رویا
1,452 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگل مامان هر روزي كه ميگذره شيرين تر و خوردني تر ميشی و كارهايي ميكني كه پيش خودم فكر ميكنم كه من چقدر خوشبختم كه ميتونم اين روزها و اين لحظه هاي زيباي با تو بودن را ببينم و از كنار تو بودن لذتی وصف ناشدنی را تجربه کنم ....

همیشه عاشق دنیای زیبای کودکان بودم وبه همه کارهایی که بچه ها انجام میدادند دقت میکردم و حالا این روزها به برکت حضور قشنگترین اتفاق زندگیم وارد این دنیای رویایی و خیال انگیز شدم و قدم به قدم به همراه گامهای زیبا و کوچولوی تو در این دنیا لحظه های بیاد ماندنی را در خاطرم ثبت میکنم که با گذشت هر لحظه از آن در حسرت لحظه های از دست رفته و به امید روزهای شیرین آینده گامهایم را استوارتر برمیدارم...

فداي تو...

اين روزها بيشتر از قبل بزرگ شدنت را حس ميكنم بيشتر حرفهاي ما را متوجه ميشي ...براي انجام خيلي از كارهات و خصوصا شيطنت هات فكر ميكني...به كارها و رفتار ما بيشتر دقت ميكني و هر كاري را فقط كافي يك مرتبه ببيني دفعه بعد به خوبي تكرار ميكني از حرف زدنت و شيرين زبونيهات هم كه نگو....

وقتي ميخواي گوش كني ببيني صداي چي مياد ، يا اينكه فكر كني اين طوري فكر ميكني....اينجا داري به صداي پرنده ها گوش ميكني جيگمل مامان....

فداي گوش كرد نت...

ببين ميگم كارهاي ما را تكرار ميكني اينقدر قشنگ واكس ميزني كه به نظر ميرسه يك عمري واكسي بودي گوگولم....

جانم....

از شيطنت هات و بازيگوشيهات چي بگم كه خودش يه دنياست كلي به خاطر كارهات ميخندم مثلا اين يه نمونه اش كه دمپايي هات را پاي اين پاتريك بيچاره كردي كه به نظر ميرسه خيلي هم راضي نيست و يه كم عصباني قهقهه

جانم...

با اسباب بازيهات خيلي خوب ارتباط برقرار ميكني و بعضي مواقع كارهايي ميكني و منم همراهيت ميكنم كه مطمئن ميشيم توي دنياي كودكانت غرق شدم واز اين حس كلي با هم لذت ميبريم...

مثلا جديدا در بيشتر مواقع موقع غذا خوردن بايد به اسباب بازيهات هم غذا بديم....از مي مي خوردن كه نگو فكر كنم همه اسباب بازيهات از ببعي و ببري گرفته تا ماشين هات همه مي مي خوردند قهقهه

يا مثلا موقع خواب بعد از خوندن كتاب كه خيلي دوست داري و وقتي ميگم كياراد ديگه بايد بخوابيم اول ميگي تتاب و بعد هم اتو يعني پتو ...وبعد هم يكي يكي هرچي دم دستت باشه اونها را هم ميخوابوني كنارمون....بعد از ظهرها هم در بيشتر مواقع توي اتاق خودت ميخوابي و حسابي با اتاقت انس گرفتي و من از اين بابت خوشحالم چون چند ماهي ديگه شبها هم بايد ديگه اتاق خودت بخوابي گلم....ابرو

خوب بخوابي گلم...

يكي ديگه از كارهاي بامزه ات اينه كه سوار اسب داخل كتاب ميشي و ميشيني روي كتاب و ميگي مامان اسب....خنده

اين عروسكهايي كه ميبيني همه منتظر خوردن غذا هستند فداي دهن پر از غذات بشم.....

قربون دهن پر از غذات برم...

اين ببعي و پاندا و كرگدن هم خودت خوابوندي.....

خوب بخواب گلم...

در حال كشيدن پتو روي اين خرس قهوه اي هستي پسر مهربون من.....توي عكس كناري هم چشمات را بستي مثلا كه خوابيدي....فداي تو...

 

فداي مهربونيت...   فداي چشمات...

يكي ديگه از كارهاي بامزه اي كه انجام ميدي و كلي صبح ها بابتش لهت ميكنم و ميخندي اينه كه وقتي بيدار ميشي و ميخوام رو تختي را مرتب كنم  فوري ميري ميخواب زير پتو و ميگي لا لا و اينقدر اين بازي را دوست داري كه با چشمهاي قشنگت هم ذوق ميكني ...آخه ماماني هم هيجان بازي را زياد ميكنه اون وقته كه عاشق چشمات ميشم و با هم يه روز خوب پر از شيطنت و بازي را شروع ميكنيم.....

فداي نگات....

البته  بايد اعتراف كنم كه يه موقع هايي هم با كارهات يا بهتره بگم با تكرار شيطنت هات ماماني را حسابي كلافه ميكني مثلا چشم مامان را دور ببيني توي اتاق خوابي و حسابي داري خوش ميگذروني....

اي واي...      نه نه...

 

جانم..     فداي قشنگيهات....

 يا توي آشپزخونه و سينك ظرفشويي و آب بازي كه چون زياد تكرار ميشه مامان حسابي كلافه ميشه...

اي واي....

راستي گل پسرم ديگه تفكيك كردن رنگها را هم ياد گرفتي و به خوبي اونها را از هم تشخيص ميدي و به رنگ قرمز هم ميگي ميمز....

جانم....

گاهي هم از روي عمد اشتباه ميگذاري و به من نگاه ميكني و ميگي نه نه نه ميخندي....

خلاصه اين كه پسرم روزهاي باتو  روزهاي زيبا و دلپذير و تجربه شيرين وصف ناشدني است كه هرچند گاهي .... ، ولي لحظه اي ديدن خنده تو و برق زيباي چشمانت تمام خستگي گاه به گاه مرا به دست فراموشي ميسپارد و از بودن در دنياي كودكانه ات سراسر شور و هيجانم و خدايم را شاكر به خاطر وجود چون توي نازنين در دنياي عاشقانه ما....

فداي تيپت....

هر چي آرزوي خوبه مال تو...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

الهه مامان مبین
17 دی 92 22:56
آفرین به شما پسر باهوش .... ان شاا... همیشه در تمام مراحل زندگیت موفق باشی عزیزم .....
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله جون...
رها
18 دی 92 0:52
سلام مامانیه مهربون و فرشته کوچولوی نانازی آخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خدا چقدر ناز شده این فرشته کوچولو ماشالله واقعا" آفرین به شما مامان با صبر و حوصله ایشالله وقتی گل پسر نانازتون بزرگ شد قدر این همه مهربونیتون رو بدونه
مامان رویا
پاسخ
سلام دوست مهربون من ...مرسي از لطفت عزيزم...
wUEf7ZziRRhr_s_GvZWq_QjADugGB-SLThRhAn2jKfj69bkEq60A8uUUedS0ikfi
18 دی 92 1:28
عزیییزدلم شیطون بلای خوردنی دوستت دارم وآرزوی بهترینهاروبرای شماومامان مهربوون ونمونه ات دارم شادوسلامت باشید
مامان رویا
پاسخ
مرسي مهربون ولي حيف كه آدرس و نامتون مشخص نيست تا بدونم كدوم يك از دوستهاي مهربون ما هستيد....
فرزانه مامان آرین مهر
18 دی 92 10:20
سلام . کیاراد عزیز با این شیطنت ها وشیرین کاریهات قربونت برم مخصوصا عکسی که توی آینه داری موهاتو شونه میکنی خیلی ناز شده . مبارک فرش خوشگلت دست مامان رویای عزیز هم درد نکنه
مامان رویا
پاسخ
مرسی فرزانه جون...
رها
18 دی 92 13:05
جونم عشقم ماشا... هر وقت میبینمت کلی واست ضعف میکنم و من و یاد برسامم میندازی و دلتنگ شیطنتاش میشم کلی از طرف من ببوس این پسر ناز و باهوش و مهربونمون و
مامان رویا
پاسخ
حتما خاله جون...
سمانه (مامان سروش)
18 دی 92 14:41
قربون پسر باهوش و شیرینم
مامان امیرعطا
18 دی 92 23:36
سلام. ماشالله به کیاراد ناز و باهوش و عزیزم. ایشالله که همیشه لبت خندون باشه و دلت شاد خاله جونی.
مامان رویا
پاسخ
مرسی خاله مهربون....
الناز مامان طاها
19 دی 92 15:07
من به فداي خودت و شيرين كاريهات
مامان رویا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون....
آجی محمدمهدی
20 دی 92 13:31
سلام.کیارادجونم.فدات بشم که هرروز شیرین تروخوردنی ترمیشی.دوست دارم زیادزیاد.
مامان رویا
پاسخ
l مرسی فاطمه جون...
اعظم مامان زهرا
21 دی 92 13:26
من هم از شما ممنونم دوست عزیز
سپیده مامان رایان
21 دی 92 15:48
سلام به کیاراد عزیزم و مامان خانمی ... کیاراد جونم چه کارایی یاد گرفتی عسلم عاشق اون عکست شدم که دمپاییاتو پای عروسکت کردی! نیافتی یه وقت خاله جون؟!!
مامان رویا
پاسخ
سلام خاله جان ...مراقب خودم هستم خاله ای...
مامان الی
22 دی 92 1:35
نازی عزیز دل خاله وای که چقدر دوست داشتنی هستی شما
مامان بردیا(a)
22 دی 92 15:04
عاشقتم کیاراد جونمممممممممممممممممممممممخاله قربونت برم با اون مو شونه کردنت
مامان رویا
پاسخ
خدا نکنه خاله جان....
مامان بردیا(a)
22 دی 92 15:06
باهوش من نکنه پرپولیسی هستی میمز
مامان رویا
پاسخ
چه خاله نکته سنجی آفرین ....
مامان بردیا(a)
22 دی 92 15:07
ما آپیمممممممممممممممممممممممممممممممم
مامی آرشیدا
22 دی 92 15:51
اون ناشناس من بودم دیدم آرشیداآدرس سایت واسم روبهم ریخته خودم امروزمتوجه شدم
مامان رویا
پاسخ
اوه....چه ناشناس آشنایی خاله مهربون من....
خاله کمیل و کیان
29 دی 92 1:31
سلام عزیزم من یه مدت نبودم از وبت عقب موندم ایشالله جبران کنم پسرمون خب بزرگ شده قربونت برم من
مامان رویا
پاسخ
مرسی دوست من ...خوشحالم که برگشتید...
خاله کمیل و کیان
30 دی 92 18:59
وای دلم باز میشه میام خنده هاتو میبینم عزیزم
مامان امیرعطا
1 بهمن 92 0:28
دلمون تنگید براتون.............. چرا آپ نمی کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان رویا
پاسخ
ما تازه از اصفهان برگشتيم به زودي آپ ميكنيم دوست من...
مامان نگار
2 بهمن 92 8:47
وای چه عسلی شده کیاراد ماشا...حسابی خوردنی شده .
الهه مامان مبین
5 بهمن 92 22:31
پس کجایید آخه مامانی مهربون .....
مامان رویا
پاسخ
سلام عزيزم ما دوهفته اي اصفهان بوديم تازه برگشتيم
رومینا
6 بهمن 92 0:17
هزار ماشالله پسر باهوش ناز . خیلی خوردنی شدی کیاجونم
مامان بردیا(a)
6 بهمن 92 2:17
سلام عزیزم خوبی کیاراد جونم خوبه ؟نیستی
مامان رویا
پاسخ
سلام عزيزم ما خوبيم ...دوهفته اي اصفهان بوديم تازه برگشتيم...
مامان علی کوچولو
9 بهمن 92 16:37
ماشالا به اقا کیاراد خوشگل خدا حفظش کنه وبلاگ زیبایی دارید با اجازه من لینکتون کردم خوشحال میشم به ما هم سری بزنید اگه دوست داشتید لینک کنید تا بتونم با دوستای خوبی مثل شما اشنا بشم
مامان رویا
پاسخ
حتما عزيزم....
خاله کمیل و کیان
16 بهمن 92 23:18
عکس اخریت چقد نازه قربون اون تیپت برم من
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله جون ...خدا نكنه...