کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

لولوس كجايي ؟؟؟

1392/11/30 11:25
نویسنده : مامان رویا
930 بازدید
اشتراک گذاری

جانم...

چند شب پيش ساعت نه و ده شب بود كه توي ترافيك داخل ماشين نشسته بوديم ...كه من ديدم شما بيرون را نگاه ميكني و ميگي لولوس كجايي ؟ اولش متوجه نشدم چي ميگي متفکر ولي بعد حدس زدم منظورت چي ....ولي صبر كردم ببينم درست متوجه شدم كه ديدم بله.....حدسم درست بوده و از تعجب داشتم شاخ درمياوردم تعجب ماجرا از اين قرار بود كه:

توي اين خيابون يه مغازه كنتاكي و پيتزا فروشي هست كه آرم مغازه اش يه خروسه و شما داشتي دنبال اون مغازه ميگشتي....ولي چيزي كه باعث تعجب من شده بود اين كه توي اون موقع شب از كجا ميدونستي كه ما توي همون خيابون هستيم  و وقتي كه به مغازه رسيديم گفتي آهان ايناها لولوس....

الهي مامان فداي هوشت بشه كه اينقدر به همه چي دقت ميكني خودت بگو اون موقع من بايد چكارت ميكردم غير از اين كه لهت كنم و بخورمت خلاصه كلي با باباكورش ذوقت را كرديم....

اين خروس هم به خاطر همين موضوع واست خريدم.....

.

کیاراد تا این لحظه ، 1 سال و 9 ماه و 29 روز و 22 ساعت و 16 دقیقه و 39 ثانیه سن دارد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

آجی محمدمهدی
30 بهمن 92 16:45
فدای این پسر بادقت وباهوش بشم من.که حتی توی تاریکی وشب هم هواسش به همه چیز هست.
مامان رویا
پاسخ
خدانكنه فاطمه جون مهربون...
مامان الی
1 اسفند 92 0:38
دیگه حرفی ندارم باهوش خاله
سمانه(مامان سروش)
1 اسفند 92 19:54
ای جونمماشالا به پسر دقیق و باهوشم
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله جون..
مامان محمدحسین
2 اسفند 92 12:50
عزیز دلم...شیرین زبونی ها خاله جون...
رها
2 اسفند 92 13:01
هوراااااااااااااااا آفرین پسر باهوش بووووووووووووووس
پارمیدا منسون
2 اسفند 92 15:37
همممممممممممم..وبت بد نی!والا من که تو این وبلاگ ها تهنام!!!همشون مامان بابان!ولی من نوجون!!!حوصلم سر رفت!!!!!!!!!!! اما وبت خوبه!
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم بازم پيش ما بيا....
الهه مامان مبین
2 اسفند 92 16:39
قربون این پسمل باهوش بشه خاله .
مامان رویا
پاسخ
خدا نكنه خاله مهربون....
مامان امیرعطا
2 اسفند 92 19:51
مامان شازده پاشا
3 اسفند 92 0:11
قربونت برم بانمکچقدرخوبه که شماانقدردقیقی خوش به حال مامانی
مامان رویا
پاسخ
واقعا خوش به حال من....
مامان بردیا(a)
3 اسفند 92 2:22
رویاجون شک داشتی به هوش پسرمونمبارک باشه خروست باهوش خاله
مامان رویا
پاسخ
نه خاله جان شك نداشتم به خدا....
مامان بردیا(a)
3 اسفند 92 2:22
مبارک خروست باهوش خاله
مامان رویا
پاسخ
ممنون....
مامان نگار
3 اسفند 92 7:59
این پسر نازت رو وقتی شیرین زبونی می کنه تورو خدا جای منم لهش کن .
مامان رویا
پاسخ
چشم خاله مهربون....
صبا
3 اسفند 92 13:26
قربون پیسرخاله ی باهوشم برم با شیرین زبونیاش. خاله از طرف من ببوسش
مامان رویا
پاسخ
خدا نكنه صبا جون خاله...حتما...زودتر بياييد پيش ما ...مامنتظريم..]
فرزانه مامان آرین مهر
5 اسفند 92 8:17
کیاراد خوشگلم .پسر باهوش وشیرین زبون میبوسمت.
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله فرزانه جون...
مامان علی کوچولو
9 اسفند 92 0:58
آفرین به تو گل پسر باهوش منم با خوندن این مطلب هیجانزده شدم وکلی آفرین بهت گفتمدیگه چه برسه به مامان و بابات حق دارن لهت کنن پسر طلا
مامان رویا
پاسخ
دقيقا...