کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

همدم روزهاي مامان....

1392/11/27 13:47
نویسنده : مامان رویا
952 بازدید
اشتراک گذاری

.

روزها به سرعت در گذرند و من غرق در دنياي با تو بودنم و پرم از لحظه لحظه هاي ناب و تكرار نشدني با تو بودن و در آرزوي اين كه اي كاش ميتوانستم تمامي اين روزها را در خاطراتم ثبت و ظبط كنم ولي افسوس كه اين يك آرزوي محال است ...ولي تمامي تلاشم را ميكنم كه با گرفتن عكس و فيلم آرشيو خاطرات كودكيت را پربارتر و پر رنگ تر كنم و ميدانم كه اين خاطرات براي خودم گنجينه اي با ارزش و شايد براي تو نيز يادگاري جالب و دوست داشتني باشد...چشمک

در اين پست تصميم دارم يكي از روزهايي را برايت تعريف كنم كه با هم به قصد خريد بيرون ميريم و چون خيلي خيلي از بازيها و حركات كودكانه ات لذت ميبرم سعي كردم با چند عكس اين روزها را بياد ماندني تر كنم.....تقريبا تمامي اين كودكانه هايت هر بار تكرار ميشه و من هربار دلم ميخواهد كه از بوسه لهت كنم كوفولوي من....

اول از همه تلاش براي پوشيدن لباس....

مرحله اول پوشيدن لباس....

فوري ميري در حياط را باز ميكني و اول يكم با مورچه ها حرف ميزني ...چون جديدا ياد گرفتي و دستت هم به زنگ خونه خاله كبري همسايه مهربونمون ميرسه ذوق اينو داري كه خودت بري زنگ بزني و اونها هم كلي ذوق ميكنند كه كياراد خودش مياد خونمون....

 

فداي مهربونيات....     جانم...

بعد از گذشتن از اين مرحله از بپر بپر روي دريچه فاضلاب حسابي كيف ميكني و همه دريچه ها را توي مسير امتحان ميكني....

فداي تو....

چون يكي از همسايه هاي كوچمون يه سگ كوچولوي خوشگل دارند و در بيشتر مواقع هم توي حياط و مياد پشت در ...بدو بدو ميري سمت در حياط اونا و هاپو را صدا ميكني....

جانم....     هاپو...كجايي ؟

.

 بعدش همين طوري بدو بدو جلوي مامان ميدوي و من عاشق اين دويدن هاتم.....

صبر كن مامان هم بياد....     جانم گل من....

 البته گاهي هم زمين ميخوري ولي فوري خودت بلند ميشي.....

بميرم من....     فداي نگات...

 به همه صداهاي اطرافت هم توجه ميكني....صداي هواپيما..اتوبوس...ماشين...پرندگان و....          درحال گوش كردن....

چي بود؟

 بعد از خريد هم در بيشتر مواقع بايد يك سري به پارك نزديك فروشگاه بزنيم و بازي كني .....

جانم...     ...

 خلاصه اينكه بعد از كلي بازي يك خريد يك ربع ساعتي را من و تو حداقل توي يك ساعت انجام ميديم  و به خونه بر ميگرديم....

فكر كنم  بعد از شستن دستها و تعويض لباس خوردن يه آب ميوه خوشمزه يا شير موز حسابي بچسبه...نوش جانت پسرم ...گواراي وجودت....

نوش جان....

البته گاهي هم كه با بابا كورش به خريد ميريد مطمئنم كه همه  اين مراحل تكرار ميشه با اين تفاوت كه در برگشت اين شكلي هستي... نگاه كن بستني را تا نوك انگشتهاي پات  هم ريختي....

باز هم نوش جانت...

ديروز هم با هم رفتيم بهداري بابت طرح واكسيناسيون فلج اطفال و شما با ديدن آمبولانس چنان ذوقي كردي و فوري رفتي سمتش آخه با آمبولانس و صداش توي كتابات آشنا شدي ولي تا به حال از نزديك نديده بودي....

...

 بعد از بهداري و ديدن آمبولانس هم دوباره چشمت به پارك افتاد و نيم ساعتي هم توي پارك بازي كردي و در آخر هم با نارضايتي به خونه برگشتيم....راستي ديروز اولين باري بود كه باهم دو تايي با ماشين خودمون بيرون رفتيم چون تا قبل ميترسيدم كه توي ماشين اذيت بشم ولي خب ديروز تجربه خوبي بود و بعد از اين هم تكرار خواهد شد پسر گلم......

خوش تيپ مامان...     ...

 اي همدم روز و شبم     اي مايه تسكين من

در ذهن من تنها تويي    بالاتر از پندار من

اي باني آسايشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

نگار
27 بهمن 92 14:16
فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان رویا
پاسخ
دوست دارم نگارين خاله........................
مامان امیرعطا
27 بهمن 92 15:52
خیلی پست زیبایی بود. الهی همیشه دلتون کنار هم شاد شاد باشه.
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم...
مامان علی کوچولو
27 بهمن 92 16:52
آفرین به گل پسری که کمک مامانش میکنه از همین الان راستی خیلی خوشتیپی خاله جون
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله مهربون...
رها
28 بهمن 92 2:59
سلام به به پس حسابی خوش بودید موقع رفتن به خرید خوبه که کیاراد جون بغل نمیشه گل پسر من که همش دوست داره بغل شه حتی یه لحظه هم زمین نمی ایسته البته اگه هم زمین وایسه میخواد هی مورچه ها رو بگیره یا بشینه خاک بازی و شن بازی کنه
مامان رویا
پاسخ
برعكس كياراد اصلا دوست نداره بغل بشه
مامان کوثری
28 بهمن 92 5:02
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
فرزانه مامان آرین مهر
28 بهمن 92 6:48
زنبلیش منو کشته تو اون عکسی که با بابا کوروش رفته وبستنی خورده خیلی دیدنی شده قربونش برم دوستت دارم کیاراد آروم وخوشگل من
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله فرزانه مهربون...بازم با آرين خونه ما بياييد...ما منتظريم
مامان نگار
28 بهمن 92 10:38
وای خدا این پسر چقدر خوردنیه .اگه من اونجا بودم مطمئن باش نمی تونستم خودم نگه دارم که محکم بغلش نکنم .ببوس این گل پسرو
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله جون ...مامانم هم روزي هزار بار لهم ميكنه....
مامان شازده پاشا
28 بهمن 92 12:41
چه گل پسری هستی اقاکیاراد .افرین که بیرون ازخونه انقدرپسرخوبی هستی . خانمی مگه شماتهران نیستین پس کیارادچراانقدرتابستونی رفته خرید
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيم ...نه ما بندعباس زندگي ميكنيم....
فاطمه
28 بهمن 92 20:06
آفرین چه پسر مستقلی خدا حفظش کنه،چه شهر زیبایی ... به ما هم سر بزن خوشحال میشیم
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم حتما...
سمانه(مامان سروش)
28 بهمن 92 21:18
ای جونم چقد خوبه که اونجا هوا اینقد خوبه که میشه همیشه رفت بیون همیشه به شادی و گردش عزیز خاله
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله جون...البته از بعد از عيد ديگه نميشه روزها به اين راحتي رفت بيرون چون هوا خيلي خيلي گرم ميشه.....
الهه مامان مبین
30 بهمن 92 2:46
ای جونم خاله جونی ... وقتی مامان به این ماهی داشته باشی بایدم باهوش بشی ماشاا... هزار ماشاا... ما همیشه همیشه دوستون داریم ...
مامان رویا
پاسخ
مرسي از اين همه لطف و مهربونيت عزيزم....
صبا
4 اسفند 92 14:32
واااااااااااااااااااااااای دیگه دلم واسه گوگولم یه ذره شده. دلم میخواد بخورمش. اخه عشقم این کارا چیه میکنی با احساس من
مامان رویا
پاسخ
صبا جونم منم دلم يه ذره شده منتظرم زودتر بياييد خونمون....
بابای آلا
11 شهریور 93 21:45
وبلاگ قشنگی هست. خدا کیاراد رو براتون حفظ کنه. یادگاری قشنگی هست. وقتی کیاراد بزرگ بشه از تماشای این وبلاگ خیلی لذت می بره.
مامان رویا
پاسخ
ممنون از لطفتون....