کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

عكسهاي آتليه عروسك...

1392/12/5 16:02
نویسنده : مامان رویا
2,198 بازدید
اشتراک گذاری

يادته بهت گفته بودم كه اصفهان كه بوديم يه فروشگاهي كه ازش واست لباس خريده بودم يه كارت هديه آتليه عكاسي به ما داد كه بتونيم بريم با يه تخفيف مختصري عكس بگيريم من و بابا هم كه از اول قرارمون اين بوده كه هر سال روز تولدت بريم آتليه عكاسي اين بار برخلاف قرارمون از فرصت استفاده كرديم و رفتيم و چند تايي عكس ازت گرفتيم هرچند مثل دفعه پيش خيلي همكاري نكردي و عكسهاي خاصي نشده ولي همين كه واسه ما خاطره اون روز و ياد آوري ميكنه كافي...

.

 

.

 

.

 

.

اين عكسهات را بيشتر از بقيه دوست دارم .....

.

 

.

 

...

 

.

دوست دارم كوچولوي دوست داشتني من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

رومینا
5 اسفند 92 17:49
عکاس کوچولوووووووووووووووووووووو عالییییییییییییییییی بودن عکسها . بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله مهربون....
زهره مامان بهار
6 اسفند 92 4:38
عزیز دلم....ماشاالله الهی همیشه سلامت و شاد باشی قربون نگاهای ناز و معصومت
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم...
فرزانه مامان آرین مهر
6 اسفند 92 6:53
وای خیلی عکسها قشنگ شدند .بابا دستشون درد نکنه که دستتون رو توحنا گذاشتندومجبور شدید ازش عکس بگیرید خیلی قشنگ شدند(رویا جون نمیدونم ضرب المثلم رو درست بکار بردم یا مثل همیشه اشتباهه) کیاراد جون میبوسمت
مامان رویا
پاسخ
مرسي فرزانه جون ...ولي فكر كنم ضرب المثلت اشتباهه و اينجا كاربردي نداره
مامان نگار
6 اسفند 92 9:45
عکساش مثل خودش محشر شده چقدر آقاست این پسر
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم شما لطف داريد....
مامان شازده پاشا
6 اسفند 92 10:58
چقده شمابانمکی آقاکوچولو .ماشاالا هزارماشالا مامانی اسپند نشه فراموش
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله مهربون حتما....
سمانه(مامان سروش)
6 اسفند 92 14:09
عکسات مبارکه آقا کوچولو
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم...
صبا
6 اسفند 92 14:58
کیارادم من اخر نفهمیدم که تو فوتبالیستی، عکاسی یا موسیقیدان. هم تکلیف ما و هم تکلیف خودتو مشخص کن گوگولم
مامان رویا
پاسخ
شايد همه موارد...شايد هم هيچ كدام ...شايد هم...................................
رها
6 اسفند 92 18:40
سلام آخی خیلی ناز شده عکسا ماشالله
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم...
مامان امیرعطا
7 اسفند 92 0:18
جونم عینکشو. فدای تو کوچولوی شیرین.
مامان محیا(آرام جانم)
7 اسفند 92 12:12
عزیزدلم چ تیپی زده.عینک چقدربهت میادخوشگل خان
مامان رویا
پاسخ
ممنون دوست من....
مامان محیا(آرام جانم)
7 اسفند 92 16:14
دوست من من شمارولینکیدم.
مامان رویا
پاسخ
خوشحاليم كه در جمع دوستان ما هستيد...
الهه مامان مبین
7 اسفند 92 17:53
فدات بشه خاله خوشگلم .....
مامان رویا
پاسخ
خدا نكنه خاله مهربون.....
مامان علی کوچولو
9 اسفند 92 0:48
وااای عزیزم عکسات عالی شده مخصوصا اونجا که عکاس شدی عاشقشم
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله جون چشماتون زيبا ميبينه...
خاله کمیل و کیان
10 اسفند 92 23:49
خیلی خوشملن تاخیر منو ببخشید درگیرم
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم ...مراقب خودتون باشيد....
مامان کیاراد.آرزو
11 اسفند 92 10:45
الهی فدات شم عزیزم بااین ژستای خوشگلتخیــــــلی قشنگ شدن
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله مهربون....
مامی آرشیدا
11 اسفند 92 13:36
ای جااااااااان دلم کیارادجونم عشقم خیلی خیلی عکسهاقشنگ هستندهمیشه بخندی کوچولوی دوست داشتنی
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله جون...
مامی آتریسا جون
12 اسفند 92 11:25
چقدر نانازی شما ماشالله
مامان رویا
پاسخ
مرسي ...
مامان محمدحسین
19 اسفند 92 8:10
عزیز دلم...همشون زیباهستن.....
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم ....
محبوبه مامان ترنم
19 اسفند 92 8:50
سلام عزیزم. خوبید؟ ماشاالله به عکسهای خوشگل این گل پسر . خیلی قشنگ شده عکسهاش. هزار ماشاالله. شما بندر زندگی می کنید عزیزم؟؟؟ من کلی دنبال یک نی نی وبلاگی بندری بودم. ما هم بندرعباس زندگی می کنیم. اگر دوست داشتید به ما هم سری بزنید تا با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مامان رویا
پاسخ
سلام عزيزم ...بله ما هم بندر زندگي ميكنيم....خوشحال ميشم در جمع دوستان ما باشيد....
بانو
19 اسفند 92 16:35
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
محبوبه مامان ترنم
20 اسفند 92 12:06
سلام عزیزم. با افتخار لینک شدید.