کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

روياي شيرين....

1392/12/7 9:15
نویسنده : مامان رویا
866 بازدید
اشتراک گذاری

دوسه هفته پيش يكي از دوستان قديمي باباكورش با خانواده اومدند خونه ما و تقريبا سه چهار روزي را پيش ما بودند ... هرچند از قبل هيچ آشنايي باهاشون نداشتيم و دفعه اولي بود كه ميديدمشون ولي پسر گلم از همون لحظه اول ارتباط خيلي خوبي باهاشون برقرار كرد و دائم داشتي عمو عمو و خاله خاله ميگفتي و كلي از بودن كنارشون لذت بردي و از همه بهتر اينكه دو گل پسر هم به نام پارسا و كسري داشتند كه توي اين چند روز حسابي از بودن با اونها لذت بردي و اينقدر خوب باهاشون بازي كردي كه من هم از كارها ي شما لذت ميبردم ......

كسري...پارسا وكياراد....

حالا بعد از دوهفته اي كه از رفتنشون گذشته چند روز پيش صبح با صداي خنده هاي بلندت توي خواب از خواب بيدار شدم به قدري بلند ميخنديدي كه بابا كورش فكر كرده بود بيداري و من دارم باهات بازي ميكنم ...خودت هم با اين خنده هاي شيرينت از خواب بيدار شدي و فوري گفتي مامان كسري...ببري...و از اتاق اومدي بيرون و رفتي توي خونه دنبالشون ميگشتي ...

براي من جالب بود كه توي اين سن خواب ميبيني و تازه تعريف هم ميكني البته قبلا هم شده بود كه توي خواب با صداي بلند بخندي و يا حتي با گريه اي كه نشانه ترس از چيزي باشه بيدار بشي ولي خب اين اولين باري بود كه روياي شيرين توي خوابت را واسه مامان و بابا تعريف كردي پسر خوشگل مامان.......

خوب بخوابي گلم...

خوابهاي خوب ببيني...تو دنيا غم نبيني...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان امیرعطا
7 اسفند 92 16:40
الهی که همیشه رویاهات رنگی و شیرین باشن و تبدیل به واقعیت شن پسر ناز.
مامان رویا
پاسخ
مرسي....
سمانه(مامان سروش)
10 اسفند 92 14:26
جونم!
مامان شازده پاشا
12 اسفند 92 9:45
عزیزم انشالا همیشه خوابهای شادورنگی ببینی .جای من خالی تواون عکسی که خوابیدی یه بوس محکم ازاون بازوهات بگیرم قندعسل
مامی آتریسا جون
12 اسفند 92 11:24
فدای خواب دیدنش؛ جـــــــــــــــــــانم
مامان رویا
پاسخ
خدا نكنه خاله جان...
مامان نگار
13 اسفند 92 9:02
قربونش برم که خواب دیده .من لحظه بعد از خواب دیدنشون رو خیلی دوست دارم
الهه مامان مبین
14 اسفند 92 17:34
قربون اون خوابیدنت خاله خوشگلم ...
مامان رویا
پاسخ
خدا نكنه خاله مهربون....