کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

دنياي خيالي من و تو....

1392/12/25 11:56
نویسنده : مامان رویا
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

.

پسر خوشگلم اين روزها كه روزهاي پاياني سال 92 و آخرين ماه هاي دومين سال زندگيت را داريم پشت سر ميگذاريم من سخت درگير تو و دنياي زيباي توام چرا كه با گذشت هر روز و گذر از روزهاي كودكيت با دو حس كاملا متضاد درگيرم اول دلتنگي براي كودكي شيرين تو و دوم چشم انداز روزهاي آتي پيش رو...كه در احساس اول خواهان يك توقف در دنياي كودكي تو و براي حس دوم خواهان يك پرش به آينده زيباي تو....ولي خوب ميدونم كه اين فقط و فقط يك روياست بنابراين تمام سعي و تلاشم در اين است لحظه هايي خوب و بياد ماندني در كنار هم داشته باشيم تا هميشه عمرمان با نگاهي به گذشته در حسرت روزهاي از دست رفته نباشيم و در نگاه به آينده با شوق و اميد لحظه ها را سپري كنيم...... 

.

مثل هميشه بايد بگم كه هر روز از روز قبل شيرين تر ميشي و خصوصا براي من كه عاشق دنياي بچه ها هستم بودن در كنار تو و و دنياي تو يه فرصت تكرار نشدني....اين روزها توي صحبت كردنت تقريبا همه كلماتي را كه ما ميگيم تكرار ميكني و البته با لحن زيباي خودت مثلا چند تايي كه يادمه...مسواك كه الان دو ماهي ميشه كه عادت كردي هرشب قبل از خواب بزني : ميباس...تشویق هواپيما = آني كه علاقه زيادي هم به آني داري و هرموقع صداش مياد فوري ميگي آني و حتي اونو توي شب هم توي آسمون پرستاره به خوبي ميتوني پيدا كني و براي من جالبه كه بين اين همه ستاره ميتوني اونو تشخيص بدي...تشویق اسم مامان =لولا....اسم بابا=لولوش....اسم خودت=لالادتشویق و هرموقع چيزي بخواهي يا مثلا بابا كورش بخواد بره بيرون فوري ميگي لالاد و به خودت اشاره ميكني....البته بيرون رفتن بابايي هم داستاني داره واسه خودش به محض اين كه ميبيني بابا لباس ميپوشه فوري ميگي بليم (بريم) و مياي سمت من و ميگي ببض (لباست را عوض كنم)قهقهه بناي مساجد را هم به خوبي ميشناسي و هر جا ببيني فوري ميگي مسجد البته يه جوري ميگي كه بيشتر شبيه مشد و ميگي اولوبه=الله اكبرقهقههعينك= نينخ قهقهه مفاهيم بزرگ، بالا ،پايين،زير،داغ،يخ ،ترش،بد،خوب،روشن ،خاموش را هم به خوبي ميشناسي و به كار ميبريتشویق در شناخت رنگها هم زرد-آبي-قرمز-سبز-نارنجي-سفيد-سياه را ميشناسي و وقتي ميگم چه رنگي ميتوني بگي....و صورتي-بنفش-خاكستري-قهوه اي را هم ميتوني پيدا كني يعني وقتي ميگم قهوه اي كدومه سريع نشون ميدي...تشویق از همه جالب تر كلمه هاي بگير و بده است كه اين دو كلمه را با هم اشتباه ميكني گاهي به جاي بده ميگي بگير و برعكس و اين اشتباهت اينقدر شيرينه كه كلي ميخنديم قهقهه وقتي يه لباس جديد ميپوشونمت يا ميخوام برات بخرم ميگي بوزوگه (بزرگه )و اينقدر جدي ميگي كه ميخوام بخورمت البته اين شامل حال من و بابا هم ميشه وقتي لباسي را داريم پرو ميكنيم شما هم نظر خودت را ميدي البته هميشه هم بوزوگه سوال دوست دارم و عزيزم را هم با يه لحن خيلي خوشگلي ميگي و از همه مهمتر اينكه خوب ميدوني كي بايد از اين دوكلمه اعجاب انگيز استفاده كني دقيقا زماني كه يه درخواستي داري يا ميخواي ميمي بخوري وخوب ميدوني با شنيدن اين دو كلمه از دهن خوشگلت حاضرم همه دنيام را فدات كنم...بغلو يه عالمه كارها و حرفهاي ديگه....

.

گاهي اوقات خيلي ساكتي و به نظر ميرسه كه توي فكر باشي من خيلي جدي ميگم پسرم به چي داري فكر ميكني و شما هم فوري انگشتت را روي لپت قرا ميدي و جدي تر از من خيلي متفكرانه ميگي آني (هواپيما ) گاهي هم بالون (بارون ) و اينها دو چيزي كه فكر كنم خيلي ذهنت را اين روزها مشغول كرده...قهقهه

پسر متفكر من...

يك ماهي هم ميشه كه وارد دنياي تخيلات كودكانه شدي و اولين بار وقتي بود كه روي دسته مبل نشسته بودي و به من ميگفتي مامان اسب و صداي شيهه اسب را تقليد ميكردي...و اونجا بود كه من متوجه شده از الان ميتونم با هم بازيهاي خيالي هم بكنيم....

اينم كياراد و اسب چوبي خيالي....

 

جانم ....

 از اون روز به بعد با هم وارد دنياي تو شديم مثلا وقتي با ظروف آشپزخونه مشغولي من ميگم كياراد واسه مامان هم غذا بپز و تو هم مثل عكسهاي زير تلاش ميكني و وقتي دهن من ميگذاري ميگم داغ واون موقع فوتش ميكني و من كلي از خوردن غذاي خيالي به به ميكنم و تو غرق در لذت و شادي ميشي و اين تقريبا شده كار هر روز ما....

آشپز كوچولوي من...     به به.....

 تا به حال هيچ موقع نشده بود كه وقتي ميخواهيم بريم بيرون بخواي اسباب بازي را با خودت بياري ولي ديروز براي اولين بار بعد از پوشيدن لباست موقع بيرون رفتن اين ببعي را هم برداشتي و ميگي مامان ببعي بيرون يعني با خودمون ببريم ....

فداي تو....     بازم فداي تو....

 توي ماشين هم با دقت كنار خودت نشونده بوديش....

مهربون من....     به چي فكر ميكني گلم ؟

 يكي ديگه از بازيهاي تخيلي من و تو وقتي كه توي خيابون بابايي از ماشين پياده ميشه و شما فوري ميري ميشيني روي صندلي بابا و من واسه اينكه حوصله ات سر نره و نخواي پياده بشي ميگم آقا ميشه بريم مغازه سبزي ...ماست و...بخريم و شما كلي ذوق ميكني و شروع ميكني به رانندگي خيالي و جالب اينجاست كه توي اين رانندگي خيالي حواست به دنده و بوق هم هست و گاهي ميگي مامان پارك يعني من بگم بريم پارك خلاصه تا بابا برگرده توي دنياي من وتو كلي جاها ميريم و خريد ميكنيم....متفکر

تلاش براي زدن بوق....     فداي تو راننده كوچولوي من....

 وقتي هم كه صداي بوق ماشين يا كاميوني مياد فوري متفكرانه نگاهت به اون سمت كشيده ميشه چون عاشق اتوبوس كاميون وميبوس(ميني بوس)هستي....

صداي چي بود ؟

 

جان من...

 

....     فداي خنده هات....

چند شب پيش هم كه رفته بوديم بيرون وقتي من و شما پياده شديم تا باباكورش جاي پارك پياده كنه داشتي واسه خودت همين طور ميرفتي بهت ميگم صبر كن تا بابا بياد ميبينم نه خير همچنان داري ميري بهت گفتم پس بغلت ميكنم شما هم ترجيح دادي اينجا بشيني و منتظر بابا بموني منم كه خيلي از نشستن خوشم اومده بود فوري يه عكس گرفتم ....جالب اينجا بود  بابا كه اومد و تورا اين طوري ديد بعدا گفت كاش يه عكس ازش گرفته بودي وقتي گفتم گرفتم كلي از ديدن اين عكس بامزه ات ذوق كرديم و لذت بريم....

دوست دارم...

کیاراد من تا این لحظه ، 1 سال و 10 ماه و 21 روز و 13 ساعت و 31 دقیقه و 13 ثانیه سن دارد. 

دنياي با تو بودن دنياي آرزوهاست...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (39)

سمانه(مامان سروش)
24 اسفند 92 12:09
پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم عيد شما هم مبارك....
مامان محیا(ارام جانم)
24 اسفند 92 15:57
ای جونم بچه ها بعضی وقتا ی کارایی میکنن ک میخوای قورتشون بدی
مامان رویا
پاسخ
دقيقا خصوصا توي اين سن با شيرين زبونيهاشون....
مامی آیسا
24 اسفند 92 17:04
سلام .هزار ماشالا به پسر نازتون ایشالا زنده باشه عیدتون هم پشاپیش مبارک وب قشنگی دارید و ممنون از راهکارهای روانشاسی که گذاشتید خیلی جالبه و آموزنده
مامان رویا
پاسخ
مرسي دوست من ...عيد شما هم مبارك...بازم پيش ما بياييد....
خاله رفعت
24 اسفند 92 19:40
فدای تو بشم خاله ای خیلی دوست دارم....
مامان رویا
پاسخ
خدا نكنه خاله جون مهربونم دلم ديگه حسابي براتون تنگ شده زودتر بياييد پيش من.....
فاطمه مامان امیر علی
24 اسفند 92 19:55
ای جانم خدا حفظش کنه
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم...
مامان امیرعطا
25 اسفند 92 6:28
جونم ماشالله به کیارادشیرینم. شیرین زبون.. شیرین ادا. واقعا که دنیای بچه ها 1 عالم دیگه ای داره.
مامان رویا
پاسخ
ممنون عزيزم ...دقيقا...
فرزانه مامان آرین مهر
25 اسفند 92 6:33
وای قربونت برم کیاراد جون با این حرفها وکلمه های خوشگلی که بکار میبریاسب سواریت روی دسته مبل هم خیلی جالبهکیاراد جون منم سوار ماشین میکنی بگردونیم یا فقط با مامان رویا میرید گردشعکسات خیلی خوشگلند ماشالله بزنم به تخته به مامانی بگو برات اسفند دود کنه خیلی خوشتیپی با این لباسای خوشگلتوای عکساشو یکی از یکی بهتر
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله فرزانه مهربون ...حتما شما را هم ميبرم گردش ...
سنا
25 اسفند 92 13:42
توو ساله جدید بهترین هارو براتون آرزو میکنم
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم همين طور براي شما....
مامان بردیا شیطون
25 اسفند 92 18:11
بهترین آرزوها را برایت دست به فرشته ها سپردم نگاهت به آسمان باشد ****************************
صبا
26 اسفند 92 16:01
قربون تو جینگولم. این کارا چیه میکنی ک ادم دلش میخواد بخورتت دینگول
مامان رویا
پاسخ
صبا جون دوست دارم زودتر بيا خونمون ديگه....
مامان امیرعطا
26 اسفند 92 16:40
قالب جدید تون مبارک. خوشگله. مثل کیاراد جونم.
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم چشمهاي شما زيبا ميبينه....
مامان محیا(ارام جانم)
27 اسفند 92 14:19
دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم! سال نو مبارک
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم عيد شما هم مبارك....
رها
28 اسفند 92 0:28
سلام آبجی جونم پیشاپیش عیدتون مبارک ایشالله سالی پر پول و پر از سلامتی و پر از شادی و موفقیت داشته باشین [بوسه]
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم همين طور براي شما.....
الهه مامان مبین
28 اسفند 92 0:45
چند روز ديگه بهار مياد و همه‌چيز رو تازه مي‌کنه،.. سال رو ، ماه رو روزها رو ، هوا رو ، طبيعت رو ، ولي فقط يک چيز کهنه ميشه که به همه اون تاز‌گي مي‌ارزه ، اونم دوستيمونه ...... اميدوارم عيد با شکوفه هايش، بهار با گلهايش و سال نو با اميدهايش بر تو دوست عزیزم مبارک باشد . کیاراد عزیزم رو میبوسم
مامان رویا
پاسخ
مرسي از لطفت دوست من ...سال نو شما هم مبارك...
مامی آرشیدا
28 اسفند 92 1:14
عزیییییزدلم چه بانمک فکرمیکنیورودتون به دنیای خیالی مبارک امیدوارم مثل آرشیدای من زیادی تخیلی نشه چون گاهی اوقات اینجوری میشم
شیدا
28 اسفند 92 2:26
فدای تو من بشم پسر گلی من...چقدر ک تو خووبی قشنگم. ..
مامان رویا
پاسخ
خدانكنه شيدا جونم ...دوست دارم ...دلم واست تنگ شده...
رومینا
28 اسفند 92 8:41
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم ....
مامان نگار
28 اسفند 92 10:44
کیاراد ما هم داره بزرگ میشه ماشا.... مامان کیاراد عزیز سالئ 92 هم داره تموم میشه و ما برای اونهایی که دوستشون داریم تمام خوبی ها رو آرزو می کنیم .من برای شما و خانواده از خدا تمام مهرش رو طلب می کنم .سال خوبی رو در کنار پسر گلت و همسرت داشته باشی
مامان رویا
پاسخ
مرسي بابت لطف بيكرانت ما هم واسه شما همه خوبيها و سلامتي و شادي را آرزومنديم....
مامان نگار
28 اسفند 92 10:47
سال نو کیاراد و مامانش مبارک
مامان رویا
پاسخ
سال نو شما هم مبارك دوست خوب من....
مامان سمیه پارسا جون
28 اسفند 92 15:45
سلام عزیزم پیشا پیش عیدتان مبارک
مامان رویا
پاسخ
مرسي عيد شما هم مبارك...
آجی محمدمهدی
28 اسفند 92 20:18
امیدوارم عید بابوسه هایش ، بهاربا گلهایش وسال نو باامید هایش بر توای عزیز مبارک باشد.
مامان رویا
پاسخ
ممنون فاطمه جون عيد شما هم مبارك....
مامان پارساجونی
28 اسفند 92 23:53
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری سال نو مبارک عزیزدلم امیدوارم سال پر خیر وبرکت وسلامتی درکنار خانواده گرمتون داشته باشی
مامان رویا
پاسخ
مرسي دوست خوبم سال نو شما هم مبارك باشه....
مامان مانی جون
29 اسفند 92 8:22
به به ماشالا خدا حفظش کنه شیطنت از سرو روش میباره به دوست کوچولوت مانی هم سر بزن خوشحال میشه
مامان رویا
پاسخ
مرسي حتما...
مامان شازده پاشا
29 اسفند 92 10:43
عزیزم بهترینهاروبرای شمادرسال جدید ازخدامیخوام .انشالاکه همیشه شادوسلامت باشین .عیدتونم مبارک
مامان رویا
پاسخ
مرسي دوست من همين طور براي شما...
سمانه(مامان سروش)
29 اسفند 92 17:33
. بوی باران ; بوی سبزه ; بوی خاک شاخه های شسته ; باران خورده ; پاک آسمان آبی و ابر سفید , برگهای سبز بید عطر نرگس , رقص باد نغمه شوق پرستوهای شاد خلوت گرم کبوترهای مست نرم نرمک می رسد اینک بهار خوش به حال روزگار .
مامان محیا(ارام جانم)
1 فروردین 93 11:15
عیدت مبارک دوست مهربونم
مامان رویا
پاسخ
ممنون عزيزم عيد شما هم مبارك...
الهه مامان مبین
3 فروردین 93 2:48
سال نو مبارک دوست عزیزم میبوسمت دوست خوشگلم
مامان رویا
پاسخ
ممنون سال نو شما هم مبارك....
مامان امیرعطا
4 فروردین 93 17:23
سال نو مبارک. امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشین. معلومه حسابی سرتون با مهموناتون گرمه ها .. سراغمون نمیاین..
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم سال نو شما هم مبارك...بله حسابي سرگرميم جاي شما خالي...
مامان حسین آقا
5 فروردین 93 1:12
سلام به کیاراد و مامان وبابای خوبش که انقدر هواشو دارن ...ماشالا هرچقدر بزرگتر می شه داره خوشگل تر و ملوس تر میشه...
مامان رویا
پاسخ
سلام دوست من شما لطف داريد....
مامان محیاآرام جانم
7 فروردین 93 15:19
دکتر راست می گفت که "روی"برای سلامتی مو مفید است...از من که روی بر گرداند موهایم همه سفید شدند!!!
سپیده مامان رایان
14 فروردین 93 12:36
مامان رویا عزیز و کیاراد خوشگل ایشالا که امسال یه سال عالی براتون باشه و پر از شادی و سلامتی
مامان رویا
پاسخ
مرسي دوست من همين طور واسه شما....
مامان امیرعطا
16 فروردین 93 17:51
سلام. هنوز برنگشتین از اصقهان؟؟ ایشالله که بهتون خوش بگذره. دلتنگتون شدیم حسابی.
مامان رویا
پاسخ
سلام دوست من چرا يك هفته اي كه برگشتيم ولي هنوز فرصت نوشتن پيدا نكردم .....
فرزانه مامان آرین مهر
18 فروردین 93 17:36
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. سال نو مبارک آرین مهر و مامان فرزانه
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم شما هم سال خوبي داشته باشيد....
مامان امیرعطا
20 فروردین 93 17:53
بیصبرانه منتظرتون هستیم. کیاراد جونمو از شیر گرفتی؟؟ پروژه ما تموم شد خدارو شکر.
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم ...بله اين مرحل هم به خوبي گذشت.....
مامان بردیا شیطون
21 فروردین 93 12:04
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم.
مامان رویا
پاسخ
ممنون دوست من همين طور آرزوي بهتزينها براي شما.......
رها
23 فروردین 93 1:08
سلام دوست خوبم دلمون واستون تنگ شده ایشالله که تعطیلات رو به خوبی و شادی سپری کرده باشین راستی چرا پست جدید نمیذارین دلمون واستون تنگ شده
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم ...به زودي مينويسم....
مامان الی
23 فروردین 93 8:06
دنیایی پر از دلخوشی براتون آرزو دارم
مامان رویا
پاسخ
ممنون دوست من...
مامان امیرعطا
23 فروردین 93 17:28
خدارو شکر..... در ادامه نظر و جواب قبلی. دلمون تنگیده حسابی براتون.
مامان رویا
پاسخ
مرسي دوست من...ما هم همين طور به زودي مياييم...
mitra
24 فروردین 93 16:56
سلام ممنون دوسته خوبم سلامت و تندرست باشی
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم...