کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

امروز تو...

1393/2/31 16:46
نویسنده : مامان رویا
1,278 بازدید
اشتراک گذاری

اين روزها با وجود هواي گرم و مشغله زياد باباكورش بابت امتحاناتش بيشتر وقتمون داخل خونه ميگذره...و گاهي اوقات روزها خسته كننده و يكنواخت ميشه ولي با وجود وروجكي مثل شما لحظه هامون غير قابل پيش بيني و گاهي هيجان انگيز ميشه و از بودن با تو و دنياي تو و ديدن برق چشمانت غرق در لذت ميشم....

امروز صبح بعد از بيدار شدن و خوردن صبحانه بعد از كمي ديدن كارتون و قتي شما با ببعي و ماشينت سرگرم بودي منم داخل آشپزخونه مشغول بودم كه ديدم ببعي را آوردي و ميگي مامان خوابه و رفتي واسش بالش و پتو هم آوردي و كنارش داخل آشپزخونه خوابيدي ...و حدود 45 دقيقه اي باهاش سرگرم بودي ...

راننده كوچولوي من...

به ببعي شب بخير ميگي ...ميبوسيش و توي بغلت ميگيري و ميخوابي...خواب آلود

جانم     فداي تو...

البته وسطش يادت اومده كه كتاب نخوندي و رفتي كتاب آوردي و واسه ببعي ميخوني تازه ببعي بيچاره را هم مجبور كردي كه كتاب بخونه...خنده

    ببعي كتاب خون...

خلاصه بعد از كلي بازي كه كردي وقتي كار مامان داخل آشپزخونه تمام شد شما هم دست از خوابوندن ببعي برداشتي ....

يه كم بعد خواستم پوشكت را عوض كنم شلوارت را در آوردم خودت سريع رفتي داخل حمام ...تا من خواستم بيام ديدم صداي دوش آب حمام مياد ...اومدم ميبينم دوش را باز كردي و ميگي مامان لالاد حمام...اينقدر ذوق داشتي كه دلمم نيومد مانعت بشم و با لباس داشتي حمام ميكردي منم لباست را در آوردم و اجازه دادم يك ساعتي بازي كردي و لذت بردي....

ماهي من...    دوست دارم...

ماهي كوچولو..    جانم...

لباسي را هم كه از بابا داخل حمام بود با لباس خيس خودت ميگي لالاد بشوره...لالاد كمك ...و شستي...غمگین

خسته شدي گلم...    لالاد كمك...

و حسابي كيف كردي و آب بازي كردي ماهي كوچولوي عاشق آب من...

جانم...    جان من...

خلاصه بعد از يك ساعتي بازي ...من ديگه خسته شدم و با ترفندهاي ماماني به خوبي اومدي بيرون هر چند همچنان مثل كسي كه تازه به آب رسيده دوست داشتي بازي كني ...و بعد از خوردن ناهار و يك ساعتي گذروندن مراحل خوابيدن خوابيدي ماهي من.....آخه از زماني كه ديگه مي مي نميخوري قبل از خوابيدن اول بايد كتاب بخونيم...يه چند باري بايد بريم آب بخوريم ...يه كم بازي صداي چي مياد ؟ بكنيم...بعدش شما با يه وسيله اي كه هربار هم يه چيزي ميتونه باشه مثلا اسباب بازيهات و عروسكات يا هر چيز ديگه اي يه كم بازي كني كه اينبار قاشق بوده... و بعدش بگي مامان بخوابيم و آني بخوابي گلم....اينقدر سريع كه انگار نه انگار كه تاهمين يك دقيقه پيش داشتي بازي ميكردي...كه گاهي وقتي سريع ميخوابي مامان از تعجب اين شكلي ميشه...تعجب

خوب بخواب گلم...

شايد نوشتن اين روزهامون كمي عادي و تكراري باشه ولي براي من كه خوندن و يادآوري اين لحظه ها تا هميشه، شيرين و دوست داشتنيه و مطمئنم كه براي گل پسرم هم در آينده خوندنش خالي از لطف نيست....

خوابهاي رنگي ببيني پسرم...

پسندها (18)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (33)

مامان طاها
27 اردیبهشت 93 6:32
افرین پسری که اینقدر خوب بازی میکنی
مامان نگار
27 اردیبهشت 93 9:39
عزیزم قربونت برم که همه کارات بامزه است .خوابیدنت هم نازه پس گلم
مامان رویا
پاسخ
ممنون خاله هميشه مهربون....
مامان آریام
27 اردیبهشت 93 10:09
ای جانم چقدر قشنگه این کودکانه ها دنیای زیبایی دارند. چه مراحل جالبی داری برای خوابیدن عزیزم
مامان رویا
پاسخ
مراحل خوابش جالبه ولي مرحله كتاب خوندن وقتي خيلي طولاني ميشه ماماني ميشه اين شكلي...
مامان امیرعطا
27 اردیبهشت 93 16:15
فدای پسر شیرین و مثل عسل. جونم عشق آب. خواب های رنگی ببینی عزیزم.
مامان رویا
پاسخ
خدانکنه خاله مهربون...
رومینا
28 اردیبهشت 93 9:27
عزیزم کیاراد جونم هر وقت عکسهای قشنگت و متن زیبای مامانت رو میخونم کلی انرژی میگیرم . قربون اون بازی کردنات
مامان رویا
پاسخ
خدانکنه دوست من شما لطف دارید...
مامان نی نی کوچولو
29 اردیبهشت 93 0:03
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیز خالهآفرین به پسری کتاب خون خالهکار خوبی میکنی بیرون نمیری خاله جون ،یه وقت خدایی نکرده گرما زده میشی.راستی خاله جون عجب ماشین باحالی داریخیلی خوشگله ماشینت عزیزم.مبارکت باشه خاله.
مامان رویا
پاسخ
سلام خاله جان البته اگه مامانم بگذاره من عاشق بیرونم و در این مورد مامانم را حسابی کلافه کردم...
خاله زری ( مامان آرمان)
29 اردیبهشت 93 16:36
ای جونم خوب بخوابی گلکم راستی رویا جون یه جورایی متوجه شدم که همسر شما هم همکار همسر بنده است خدا هر دوتاشون رو واست نگه داره عزیزم
مامان رویا
پاسخ
چه جالب مگه همسر شما کجا کار میکنند؟
الهه مامان مبین
31 اردیبهشت 93 17:08
ای جون خاله خدا حفظت کنه عزیزم
الهه مامان مبین
31 اردیبهشت 93 17:09
دوستون دارم . بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان رویا
پاسخ
مرسی خاله جان ما هم همین طور.....
رها
1 خرداد 93 4:23
مامان فهیمه
1 خرداد 93 15:35
رویا جون منم لذت بردم از خوندن شیرین کاریهای گل پسرمون.آخی چقدر این بچه ها وقتی میخوابن مظلوم میشنولی امان از وقتیکه.....
مامان رویا
پاسخ
دقیقاعزیزم...
مامان سودابه
2 خرداد 93 0:19
بابا پسر داریم شاه نداره از خوشگلی تا نداره مامانی خیلی ناز شده گل پسرمون اسپند براش دود کن تا مثل میوه دل من رو پیشونیش بخیه نخوره عسلم ممنون که بهم سر میزنی. برو خصوصی
مامان رویا
پاسخ
ممنون مادربزرگ مهربون....
الهه
4 خرداد 93 12:42
سلام ماشاا...به این گلپسر.یک سوال مایل با تبادل لینک هستید؟ خیلی خیلی ممنونم
مامان رویا
پاسخ
حتمادوست من...
مامان نگار
7 خرداد 93 9:28
الهه
7 خرداد 93 10:22
سلام خسته نباشید.بااحترام لینک شدید.تشکر
آجی فاطمه
10 خرداد 93 15:16
بودنش عادتی است عین نفس کشیدن.خدارامیگویم..همیشه همراهت...
مامان نگار
13 خرداد 93 10:26
کجایی دوست خوبم ؟
مامان رویا
پاسخ
يه مدتي اصفهان بوديم به زودي برميگرديم...
مامان سپیده
16 خرداد 93 19:34
ای جانم .. چه پسری شده لالاد!! خدا حفظش کنه رویا جون
مامان جونی
16 خرداد 93 22:51
سلام رویا جون خوبین عزیزم ؟نیستین انگاری؟!!! هرجا هستین ایشالله بخوشی و سلامتی باشین
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم...
مامان کیاراد.آرزو
18 خرداد 93 11:45
قربونت برم من خاله که تنهایی رفتی حمومبرعکس پسرمن ازآبوحموم وحشت داره
مامان رویا
پاسخ
آخي چراكياراد جون از آب ميترسه...
رومینا
18 خرداد 93 13:34
رویا جون کجاهایی نیستی چرا؟ دلمون براتون تنگ شده .
مامان رویا
پاسخ
عزيزم يه مدتي اصفهان بوديم...
سمانه(مامان سروش)
18 خرداد 93 16:43
ای خدا!!!!بیام اون ببعی و لالاد و با هم بخورم
الهه مامان مبین
19 خرداد 93 14:45
سلام رویا جون . خوبی . کیاراد جونم خوبه . خیلی وقته خبری ازتون نیست . پست جدید نذاشتی دلمون براتون تنگ شده . ببووس عسل خاله رو
مامان رویا
پاسخ
سلام دوست من به زودي برميگرديم...
الهه مامان مبین
19 خرداد 93 17:20
خصوصی رویای عزیزم
مامان طاها
22 خرداد 93 7:30
سلام رؤیا جان. چرا نیستی؟ ایشالله هرجایی هستین خنده بر لبانتون باشه و صحیح و سالم باشین.
مامان رویا
پاسخ
سلام دوست من مدتي اصفهان بوديم ....
مامانی دخمل بلا
22 خرداد 93 20:23
چه انتظار عجيبی ! تو بين منتظران هم , عزيز من چه غريبی ! عجيب تر که چه آسان , نبودنت شده عادت , چه بيخيال نشستيم , نه کوششی , نه تلاشی , نه وفايی , فقط نشسته و گفتيم : خداکند که بيايی .... اللهم عجل لولیک الفرج......... دوست نازنینم عید بزرگ نیمه شعبان , ولادت مولایمان حضرت مهدی , صاحب الزمان رو بهت تبریک و تهنیت میگم , انشاالله از منتظران واقعی و از دوستداران واقعی اون حضرت باشیم . عیدتوووووووووووووووووون مبارککککککککککککککککککک .
مامان رویا
پاسخ
مرسي دوست من....
مامان سودابه
22 خرداد 93 23:32
ای منتظران گنج نهان می اید ارامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلیعه داران ظهور گفتند که صاحب الزمان می آید میلاد امام زمان مبارک
الهه مامان مبین
23 خرداد 93 1:28
رویا جونم عیدتون مبارک
مامان رویا
پاسخ
ممنون عزيزم...
حاجی خلیفه
23 خرداد 93 3:58
سلام وقت بخیر ..شیرنی های خوشمزه بزد فراموش نشدن هستند .. فروشگاه انلاین حاجی خلیفه علی رهبر شروع بکار کرد .. سفارشات روزانه از یزد با بالاترین کیفیت ارسال می شود .. لطفا به دوستان اطلاع دهید .. با تشکر از شما
آجی محمدمهدی
25 خرداد 93 8:30
آدمهای خوش قلب رادوستدارم.همانهایی که بدی هیچ کس را باورندارند.همان هایی که برای همه لبخند دارند.همانهایی که بوی مهربانی میدهند.ومن باوردارم توازهمانهایی...
مامان رویا
پاسخ
مرسي فاطمه جون مهربون...
رها
25 خرداد 93 19:26
واااای - فک کنم خیلی وقته که به کیاراد سر نزدم - حسابی بزرگ شده خوشگلم چه قد خوب از همه لظه هاش عکس میگیری خیلی عاالیه ببوس خوشگلم و
مامان رویا
پاسخ
حتما عزيزم..
مامان الی
27 خرداد 93 14:57
عزیزمی نازم
رها
27 خرداد 93 16:12
سلام آبجی جونم پس کجایین نگرانتون شدم یه ماهه نیستین
مامان رویا
پاسخ
مرسي از لطفت دوست من...يك ماهي اصفهان بوديم...