کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

روزهای من و کیاراد 3ساله من چطور گذشت ؟ (1)

1395/2/27 11:27
نویسنده : مامان رویا
3,649 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که واسه نوشتن روزهای با هم بودنمون اینجا نیامده بودم فکر کنم حدود چهار ماهی میشه که چیزی ننوشتم و حسابی دلم برای نوشتن روزهایی که در کنار هم میگذرانیم تنگ شده ، همیشه با خوندن مطالب قبلی غرق در لذت میشم و از اینکه برخی از خاطراتمون را ثبت کردم خوشحالم خصوصا زمانی که چیزی را فراموش کردم و با خوندن مطالبمون به یاد شادی اون روزها حسی وصف ناشدنی در وجودم رخنه میکنه و تصمیم میگیرم که همچنان برایت بنویسم ولی هربار به دلیلی مدتی نوشتنم به تاخیر میفته و باعث میشه افسوس بخورم ...اینبار دیگه سعی میکنم به روز تر از همیشه خاطراتمون را ثبت کنم...درسخوان

واسه اینکه نوشتن خاطرات چهار ماه کار ساده ای نیست من هم تصمیم گرفتم این مدت و کلا روزهای سه سالگی شما را به زبان تصویر و فقط از روزمره گیهامون برایت ثبت کنم ...محبت

مدتی را با یک گروه زبان کودک همکاری میکردیم و کلی توی این مدت کاردستی و بازی انجام دادیم...که البته به دلیل مشغله های زیاد ، اصفهان رفتنهامون زیاد نمیتونستیم با گروه هماهنگ باشیم و این دردسر ساز بود ،دیگه اینکه فکر میکردم برنامه گروه یه کم واسه سن شما سنگین شده بود تصمیم گرفتیم متاسفانه گروه را ترک کنیم ...

کاردستی در مورد آموزش مشخصات ظاهری افراد...

     ..     ....    

...

کاردستی تاس در مورد حالتهای مخلف رفتاری ...که البته تصویر 1و2 را من جابه جا قرار دادم...چشمک

     ...     ...

کاردستی هواپیما و هلیکوپتر با کاغذهای جاگورتا...آرام

...

..

آموزش با ساخت کاردستی با سی دی های خراب....خندونک

...     ....

...

یک سری آزمایشات ترکیب رنگها که هرچند واسه درکشون واسه سن شما زود بود ولی نتیجه کار را دوست داشتی و لذت میبردی...درسخوان

...     ...

 

...

رنگ کردن چوب بستی واسه درست کردن کاردستی سازه های مهندسی...درسخوان

...

آموزش نام ورزشهای مختلف و نحوه بازی...آرام

 

کاردستی در مورد ورزش شنا...چشمک  

...     ...

کاردستی در مورد تنیس روی میز...راضی

...     ...

درست کردن سبد بستکبال و انجام بازی....تعجب

...

کاردستی بازی لی لی ....

....     ...

در مورد خیلی بازیها ، وسیله های بازی بیرون موجوده و خیلی راحت میتونیم بریم و بخریم ولی گاهی لذتی که در زمانی که واسه درست کردن اون وسیله در کنار هم نصیب مون میشه با هیچ چیزی جایگزین نداره....محبت

آموزش سبک و سنگینی با درست کردن یک ترازوی کوچک ویک ترازوی بزرگ واسه وزن کردن عروسکهای بزرگمون و مقایسه اونها با هم...راضی

...     ....

آموزش اندازه گیری با متر و مقایسه کوتاهی و بلندی...متنظر

...     ....

درست کردن کاردستی واسه روزهای گرم و آفتابی و استفاده از عینک آفتابی و خوردن یه نوشیدنی خنک...زبان

...

درست کردن یک سالاد میوه خوشمزه توسط کیاراد....زبان

...

اینا قسمتی از لحظه های پسر سه ساله من بود که سعی کردم در کنار هم به شادی بگذره...محبت

بقیه عکسها در پستهای بعدی...متفکر

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فهیمه
4 خرداد 95 16:56
سلام رویا جون با کلی پست اموزشی اومدی آفرین به شما دو تا چقدر چیزای خوب ازتون یاد گرفتم
مامان رویا
پاسخ
سلام دوست من ...امیدوارم شما هم بازی کنید و لحظات قشنگی را کنار هم داشته باشید....