کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

اولین مطلب بابائی

1391/11/16 20:35
نویسنده : مامان رویا
953 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی تو الان تقریبا ده ماهت شده و من اولین مطلب را برات مینویسم البته به خاطر گرفتاری کار و درس نتونستم زودتر برات مطلبی بنویسم . الان که این مطلب را مینویسم تو با مامانی به اصفهان رفتی و من دلم برات خیلی تنگ شده و با آخرین عکست توی گوشیم یادت میکنم.

خیلی دو ست دارم جیگر چینگول رادم ،بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فرشته ها
17 بهمن 91 20:42
سلامخدا گل پسرتون را حفظ کنهان شاالله هر جا که هست سالم و شاد باشه وزود زود با مامان مهربون برگردن پیشتون تا به جای دیدن عکسش توی گوشی لپشو بچلونید


مرسی از لطف شما...
ناهید
25 بهمن 91 9:39




مرسی عمه جون.
نگارجون
20 اردیبهشت 92 17:36
میگم شما خسته نشی یهو ک انقد مطلب مینویسی واس وبلاگ کیاراد!!!!!!!!!؟؟؟؟



ای گفتی نگاری ولی آخه این بابایی خیلی سرش شلوغه...