کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

کیاراد و گوشه ای از کودکی مامان رویا

1392/6/14 6:31
نویسنده : مامان رویا
777 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی چهار یا پنج ساله بودم یکبار که باباکمال مهربون رفته بود تهران یه عروسک خوشگل واسه مامانی سوغاتی آورد ، خیلی خیلی دوسش داشتم و زیاد باهاش بازی میکردم اسمشو خورشید خانم گذاشته بودم...البته به غیر از بازی به بهانه بازی یه بلاهایی هم سر این عروسک بیچاره آوردم ...مثلا ناخنهای اون دستهای کوچولوش را با ناخن گیر گرفتم ... انگار همین دیروز بود که همه دنیای من توی بازی با یک عروسک خلاصه میشد ...چقدر زمان زود میگذره...

 اون موقع ها اسباب بازی زیاد داشتیم ولی نمیدونم چرا همه را خراب میکردیم و اونهایی هم که از بقایای اونها باقی مونده بود بچه های خاله ها از خجالتش در اومدند و راه ما را ادامه دادند .....و حالا فقط چند تایی بیشتر نمونده ...

فکر نمیکردم این عروسک واست جالب باشه واسه همین توی جعبه اسباب بازیهات بایگانی شده بود ... چند روز پیش وقتی در جعبه را باز کردی کلی ذوق کردی و نی نی صداش میکردی و میبوسیدیش بعدشم با خودت آوردیش پیش بقیه اسباب بازیهات...(آخه دیگه خودت یاد گرفتی که در جعبه اسباب بازیها را باز کنی )

پسر گلم شما زیاد با اسباب بازیهات بازی میکنی ولی فکر میکنم خرابکار نباشی چون دقت کردم با همه اسباب بازیهات بازی میکنی به همه جای اونها هم سرک میکشی ولی در صدد خراب کردن نیستی واین خیلی خوب و باید بگم که تا به حال هم به اونها آسیب جدی نزدی .....

با این عروسک هم در طول روز سرگرم میشی...مثلا توی عکس پایین داری نازی میکنی به زبون خودت نانی نانی....

جیگل مامان...

 اینجا هم نی نی را خوابوندی و به من میگی هیس ....

هیس...

در حال بوسیدن نی نی... 

جونم...

 

فدای لبهات....

بعض از روزها هم وقتی داری می می میخوری نی نی را هم میاری که اونم بخوره و کلی میخندی ...یه روز هم توی بغلت در حالی که داشتی شیر میخوردی خوابت برد..... 

(راستی پسرم این نی نی زیاد هم نی نی نیست دست کم الان بیست و شش سالی سن داره...چشمک)

خوب بخوابی گلم...

پسر گلم  با این استقبالی که از اسباب بازی میکنی و به خوبی باهاشون بازی میکنی مامانی را سر ذوق میاری ....زودتر بزرگ شو که مامانی یه عالمه بازی فکری از اون موقع ها داره که مامان عفت جون همه را بایگانی کرده واسه پسر دسته گلی مثل کیاراد من......

دنیای امروز و فردای منی تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان پارساجونی
14 شهریور 92 11:58
مامانی این گل پسرو از طرف من یکم بخورش!!! یعنی ببوسش


باشه خاله جانی...
رها
14 شهریور 92 13:45
وااااااااای وااااای
ماشا...
خیلی نااازه خدا واستون نگهش داره


مرسی عزیزم....
☂ marjan ☂
14 شهریور 92 14:57
سلام مامان کیاراد!!!!!
یه ذوقی کردم وقتی اسم پسرتونو دیدم!!!
من عاشق این اسمم!
به همه م گفتم اسم پسر آیندمو میخوام بذارم کیاراد!!!!!اسم گیتارمم گذاشتم کیاراد!
الانم یه وب دارم با اینکه مجردم ولی برای نی نی م مینویس!
خیلی خوشحال میشم به من سربزنی و اگر موافق با تبادلی لینک بدین بهم بگو بوسسسسسس


مرسی عزیزم ...امیدوارم در آینده یه کیاراد ناز مثل کیاراد من خدا بهت بده....حتما....
☂ marjan ☂
14 شهریور 92 17:16
سلام رویا جون!
مرسی که اومدین پیشم!!!
من وب کیاراد جوجورو لینک کردم!
رمزمو خصوصی براتون گذاشتم!


ممنون مرجان جون...
نیلوفر
15 شهریور 92 0:06
سلام مامانت کیاراد خیلی نی نی نازی مخصوصا وقتی میگه هیس داره نی نیشو میخوابونه خوشحال میشم بهم سربزنید و لینکم کنید ممنون


مرسی دوست من...حتما...
آجی محمدمهدی
15 شهریور 92 10:15
چقدرتومهربونی عزیزم.


مثل شما فاطمه جونی...
الناز مامان طاها
16 شهریور 92 2:17
سلام،خيلي اين گل پسر شيرينهحتما به مامانش رفته كه ازاسباب بازي هاش خوب مراقبت ميكنه،پسر ما كه احتمالا ميخواد جراح بشه كه دل و جيگر اسباب بازي هاشو ميريزه بيرون


مرسی....پسر دکترتو ببوس...
خاله فریبا
16 شهریور 92 2:53
چه پسر گلی چهقدر مهربون. مامانی از جای من ببوسش


مرسی عزیزم حتما...
فرزانه مامان آرین مهر
16 شهریور 92 7:47
اخی رویا جون .خدا پدر مهربونت رو قرین رحمت کنه کلی یاد اونروزها افتادم مواظب عروسک باش ونگهش دار .چقدر کیاراد قشنگ میگه هیس قربونش برم
دیروز همش منتظر بودم چرا لیمو نیوردی


مرسی عزیزم همین طور مامان شما....لیمو هم میارم....
homa
16 شهریور 92 16:30
سلام عزیزم خوبی؟کیاراد عزیز چطوره؟ماشالله به این شیرین کاری هاش....
منتظرتم در وبم....


سلام عزیزم ...مرسی ما خوبیم...حتما پیشتون میاییم...
مادر منتظر
16 شهریور 92 20:02
سلام کیاراد خوشگل و مامانی خوب و مهربونش

کم پیدایین یا به ما سر نمیزنین خانومی؟

ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها رو بهتون تبریک میگم .

ماشاالله به این پسر گل که قدر اسباب بازیهاش رو میدونه و خرابشون نمیکنه مخصوصا اسباب بازی یادگاری مامانیش رو


ممنون عزیزم از حضورت ...چشم پیش شما هم میاییم...
مامان الی
17 شهریور 92 2:18
وای نازی عزیزم

قربون هیس گفتنت برم ملوس من


خدا نکنه خاله جان...
فاطمه
17 شهریور 92 10:52
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید و همچنین یه کتاب از عکساش به من یه سربزنید منتظرم
مامان اهورا
20 شهریور 92 1:17
جونم با اون خوابیدن معصومانه ات!!!!!!!!!!!!!!!!!!


مرسی خاله ای...
خاله کمیل و کیان
21 شهریور 92 16:08
بوسشو ببین فداتشم که انقد مهربونی ببین چطور بغلش گرفته


آخه پسرم خیلی مهربونه...
خواننده فقط شادمهر
23 شهریور 92 16:15
سلام پسر خیلی خیلی بامزه ای دارید به وب ماهم سربزنید.