کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

بازم کیاراد مهربون من....

1392/6/17 15:54
نویسنده : مامان رویا
702 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از ظهر بابا کورش میخواست ماشین را تمیز کنه و از اونجایی که دفعه قبل خیلی کمکش کرده بودی  قهقهه گفت کیاراد کفشهات را بپوش و بدو بریم حیاط .....

شما هم کلی خوشحال و غرق در لذت تا اونجایی که میتونستی خودت را کثیف و خیس خیس آب کردی...باباجان اولش به خاطر اینکه مزاحم کارش هم نباشی و کلی هم با آب بازی کنی یه شیلنگ کوتاه بهت داده بود و شما حسابی لذت بردی.....منم که اومدم توحیاط که ببینم شما پدر و پسر چه میکنید وقتی دیدم هر کدوم به کار خودتون مشغولید و داری حسابی کیف میکنی دلم نیومد که عکس نگیرم و چند تایی عکس گرفتم....

جانم....

 

فدای تو...

 

قربون مظلومیت چشمهات....

فکر کنم داری میگی دیگه بازی بسه باید برم کمک باباجان.....

چه کار کنم ؟؟

 

فدا...فدا...

 

جان مامان...

مامان فدای کمک کردنت بشه که اینقدر کمک کردی....بغل

فدای کمک کردنت....

تقریبا یکی دوساعتی داخل حیاط بودی و دیگه آخرهاش یه جورایی مزاحم کار بابا کورش واسه همین منم با یه کمی گریه آوردمت داخل و مستقیم روانه حمام شدیم و با دیدن حمام مثل کسایی که یه عمر آب ندیدند خوشحال مشغول بازی شدی ....آخه تو چقدر عاشق آبی پسرم......

اینم عکس پاهای چروکیده پسرم پس از دو سه ساعتی آب بازی.....

فدای پاهات....

دوست دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

فرزانه مامان آرین مهر
17 شهریور 92 16:18
آفرین کیاراد جون که به بابایی کمک می کنی .قربونت با این پاهای چروکیده


دیگه چه کار کنم خاله جان بابا جانم همین یه دونه پسر و را که بیشتر نداره باید کمکش کنم....
الناز مامان طاها
17 شهریور 92 17:21
آفرین چه گل پسری از حالا دست کمک باباشه



مرسی خاله جان...
لیلا
17 شهریور 92 18:03
خسته نباشی گل پسر دست شما درد نکنه که به مامان و بابا کمک میکنی


مرسی خاله ای...
مامان سونبا
18 شهریور 92 0:42
حسابی اب بازی کردی خاله بووووووووووسسسسسسسسسسسس مراقب خودت باش


چشم خاله ای...
آجی محمدمهدی
18 شهریور 92 9:09
کیارادمهربون عکسی که میخوای بری کمک بابایی خیلی نازشده.آفرین به این پسرنازنین که همیشه به بابایی توی شستن ماشین کمک میکنی.


چه میشه کرد آجی فاطمه باید کمک کنم دیگه.....
سپیده مامان رایان
18 شهریور 92 10:24
چه گل پسر نازی... کلی از خاطراتت رو خوندم و هزارماشالا گفتم مواظب خودت باش خاله جون ... رویا جون یکی از آشناهای ما هم اسم خودش رویا اسم بابایی کوروش و اسم پسرکوچولوش که تازه به دنیا اومده کیاشا ست!! برام جالب بود یه کوروش و رویای دیگه!! با اجازه لینکت کردم میام سر میزنم شما هم تشریف بیارین خوشحالمون میکنید


مرسی عزیزم...چه جالب! حتما میام پیشتون...
عمو ی محیط بان
18 شهریور 92 15:43
سلام
ممنون از حضورتون نه مشکل نداره/ فقط شرایط رو توپست ثابت وب یه نگاه بندازین.


مرسی...
فاطمه
19 شهریور 92 9:15
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید و همچنین یه کتاب از عکساش به من یه سربزنید منتظرم
فرشته
19 شهریور 92 14:05
سلام خدمت مامان کیاراد
عاشقانه کیاراد رو دوست دارم کاش از جلو می دیدمش و محکم می بوسیدمش آخه ماشالله خیلی خیلی نازه عزیزم... خدا حفظش کنه


ممنون فرشته جون از محبتت...
اتنا
19 شهریور 92 14:52
ﺳﻼﻡ ﻫﺮﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ 3 ﺑﺎﺭﺗﮑﺮﺍﺭﮐﻦ ،ﺑﻌﺪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺑﺨﻮﻥ : ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﻻﺣﻮﻝ ﻭﻻﻗﻮﺓ ﺍﻻ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﺍﻟﻌﻠﯽ ﺍﻟﻌﻈﯿﻢ ﺁﻣﯿﻦﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﻪ 9 ﻧﻔﺮ ﺑﻔﺮﺳﺖ ، ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ، ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﻭﻟﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ! ﭘﺎﮎ ﮐﻨﯽ ﯾﺎ ﻧﻔﺮﺳﺘﯽ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻧﺸﻪ ﺍﻻﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ، ﺩﻗﯿﻘﺎ 9 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﯾﻪﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻣﯿﺎﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ....
مامان دنی گلی
19 شهریور 92 15:18
جوجه ریزه بپا نه چاهی بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


چشم خاله جان...
مامان اهورا
20 شهریور 92 1:14
الهی............................
قربونت بره خاله با اون پاهات!!!!!!!


خدا نکنه خاله جان...
مامان طاها
20 شهریور 92 21:19
سلام
چه پسر دوست داشتنی نمیدونم چرا پسر نازتون میبینم فکر میکنم طاهای خودمه. اگه دوست دارین لینکمون کنید


مرسی ...حتما...
خاله کمیل و کیان
21 شهریور 92 16:02
قربون اون پاهای کوچولوت برم من


خدا نکنه...
خاله کمیل و کیان
21 شهریور 92 16:03
افرینقربونش برم که انقد به فکر بابایی و باهاش کمک میکنی


باید کمک کنم دیگه...
خاله رعنا
22 شهریور 92 23:39
دیووونه ی اون عکسی که نشستی و شلنگ دسته هستم،به چی فک میکردی قشنگم..؟؟



به همه چی فکر میکنم ولی نمیدونم برم کمک باباکورش یا نه؟؟؟
امیرحسین کوچولو نفس ما
23 شهریور 92 11:53
آفرین عزیزم که کمک میکنی.نازی پاهای چوروکشو نگاه.........


مرسی خاله...