کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

کیاراد بوعلی سینا میشود

1391/9/29 14:35
نویسنده : مامان رویا
1,357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گلم که شده همه زندگی من و بابایی هیچ وقت فکر نمیکردم که بودن یک کودک در خانه اینقدر شیرین و جذاب باشه چون هرروز و هرلحظه شاهد حرکات و رفتارهای تازه و شیرین غیر قابل پیش بینی هستی و این قدر غرق در بزرگ شدن و رشد کودک خود میشوی که گاهی اوقات حس میکنی در زندگی جایی برای فکر کردن به خودت نداری البته تمام این لذتها و لحظه های خوش آنقدر سریع میگذرند که گاهی حسرت روزهای گذشته را میخوری و برای بیاد آوردن لحظه لحظه آنها باید آلبوم خاطره ها را ورق زد تا شاید گوشه هایی از آن لحظه های شیرین شادی بخش لحظه های آینده ات باشد . امید دارم که بتوانم از لحظه های با هم بودنمان به نحو شایسته ای لذت ببرم و شادی بخش لحظه های همسر و پسر عزیم باشم .

کیاراد بوعلی سینا میشود :

کیاراد من الان هفت ماهشه و از بازی کردن حسابی لذت میبره من و بابایی از هر روشی برای سرگرم کردن اون استفاده میکنم . این دفعه بابایی با بستن یه شال به سر پسری خواسته که پسرش بوعلی سینا بشه و کلی به ژستهاش خندیدیم .

کیاراد در حال سخنرانی

 

فدای لبهای قشنگت

 

قربون نگات برم

بعضی اوقات هم موقع بازی خودشو لوس میکنه و شیطنت از چشمش برق میزنه :

فدای برق چشمات

کیاراد دو دندون با اون چال لپ زیباش

گاهی اوقات هم خودش تنهایی بازی میکنه :

کیاراد و اسباب بازیهاش

 

زنده باد کیاراد

گاهی وقتها تلویزیون تماشا میکنه :

در حال تماشای تلویزیون

گاهی موقع بازی آروم نگات میکنه  :

فدای آرامش چشمات

البته به ندرت هم خشمگین میشه :

کیاراد خشمگین میشود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)