کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

کیاراد و کتاب

1391/10/9 15:02
نویسنده : مامان رویا
1,371 بازدید
اشتراک گذاری

کیاراد ، من و کتاب :

مامان رویا کتاب خوندن و خیلی دوست داره و همیشه وقتی توی شهرک نمایشگاه کتاب میزنند به اونجا میره و چند تایی کتاب برای چند ماهی که سرگرم بشه میخره ولی از وقتی که شما به دنیا اومدی دیگه فرصتم برای کتاب خوندن خیلی کم شده بنابراین تصمیم گرفتم که با گوش کردن به کتابهای صوتی در مواقعی که کار دارم حداقل هفته ای یک کتاب بخونم و علاقه درونی خودمو ارضا کنم .

بنابراین خیلی دوست دارم که وقتی شما بزرگ شدی از کتاب خوندن لذت ببری و فکر میکنم این موضوع هرچند در برخی مواقع ذاتی است ولی میتوان با مهیا نمودن موجبات آن بچه ها را به خواندن کتاب تشویق کرد برای همین وقتی شما دو ماهه بودی اولین کتاب و برای پسر گلم خریدم ، سعی کردم کتابی بخرم که در هر صفحه فقط یه تصویر بزرگ داشته باشد و هر روز وقتی توی بغلم بودی یا کنار هم دراز کشیده بودیم اونو میخوندم هرچند اوایل توجهی نمیکردی ولی کم کم بهش عکس العمل نشون میدادی واز خوندن اون شاد میشدی و من با عکس العملهای کوچکیت مصمم تر میشدم .

مدتی پیش که اصفهان رفته بودیم دو هفته ای برای شما کتابتو نخوندم بعد از این مدت وقتی یه روز ظهر قبل از خوابیدن خواستم کتابتو بخونم تا کتابو دیدی آن چنان خنده ای کردی و از دیدن کتاب ذوق میکردی که خودم متعجب شده بودم و منتظر چنین واکنشی نبودم وبا اراده ای قوی تر و مصمم تر از قبل تصمیم گرفتم که هر شب قبل از خواب برات کتاب بخونم و امید دارم که در آینده دوستدار کتاب و مطالعه باشی .

حالا اینم عکسهایی از کیاراد و کتاب :

فدای پسر دانشمندم

فدای ورق زدنت با اون دستهای کوچولوت

دیگه به جلد رسیدیم

البته یه کتاب پلاستیکی هم برای شما خریدیم که خیلی به عنوان کتاب قبولش نداری :

کیاراد و خواندن کتاب پلاستیکی

فدای تو

چه داستان قشنگی

پسرم همه وجود منی و با خنده هات به من توان مضاعف برای ساختن فرداهایی بهتر هدیه میدی .

عاشقانه دوست دارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)