کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

دلنوشته های مامان رویا

1391/10/26 15:08
نویسنده : مامان رویا
1,280 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم دنیا بزرگه ولی تو یه دل بزرگتر از دنیا داری

                                               عزیزم با این چشای مهربون تودل هر کی که خوبه جاداری

پسرم دنیا بزرگه ولی من تورا هر جایی که باشی میبینم

                                               برات از قشنگترین باغ زمین گلای مهربونی را میچینم

پسرم از قدیم گفتند که آدمها کجا خوش هستند؟ آنجا که دل آدمها خوش است،من هم این گفته را قبول دارم ولی دوست دارم آن را کمی اصلاح کنم وبگویم جایی آدم خوش است که دلش خوش باشد و عزیزانش در کنارش باشند وبا هم و کنار هم از دیدن دلخوشیهای همدیگر لذت ببرند البته فکر میکنم هرکس این جمله را گفته مزه دوری ودلتنگی عزیزانش را نچشیده چون خود من هم تا وقتی که از عزیزانم دور نشده بودم به خوبی قدر لحظه های با هم بودنمان را نمیدانستم و الان پس از گذشت 6 سال به جرات میتوانم بگویم که دور بودن از عزیزان خیلی سخت است ،البته این دوری و دلتنگی از وقتی که شما وارد دنیای ما شده ای بیشتر از قبل خودنمایی میکند و آرزو داشتم که لحظه لحظه بزرگ شدنت را در کنار عزیزانم نظاره گر باشم ولی در حال حاضر که این فقط یک آرزوست و روزگار چنین است ...

پسرم ولی ما محکم تر از آن هستیم که از این موضوع ناراحت باشیم و خدا را شکر میکنیم که دلمان خوش است و دلتنگیها را تحمل میکنیم به امید روزی نه چندان دور که برای همیشه کنار عزیزانمان باشیم و میدانیم که اگر از آنها دور هستیم ولی توی دل همدیگه خونه داریم و هر جای دنیا که باشیم عشق و یاد هم میاریم و از ته دل فریاد میزنیم که عاشقانه دوستتان داریم و لحظه ها را میشماریم برای رسیدن روز با هم بودنمان...

اینم چند تایی عکس از کیاراد در هفته ای که گذشت که همه اونها را تقدیم میکنیم به همه کسانی که برای ما عزیزند خصوصا دایی رسول جون کیاراد :

کیاراد و هندونه شب یلدا

شاید بسگتبالیست شدم ،شاید

ببین کجا رفتم با حباب دهنم

بازی با نور آفتاب

وای پاهام نورانی شده

فدای شیطنت هات

توی این هفته یه روز رفته بودیم خونه خاله کبری دوست مامان رویا به کیاراد خیلی خوش گذشت و خاله کبری کیاراد و یه دخمل خوشگل روسری به سر کرده بود  اوه

فدای دختر شدنت

فدای اون خنده هات

هورا با مامان رویا می خواهیم بریم توی شهرک بگردیم  هورا

بازم دست خاله راحله درد نکنه

کفشم که پوشیدم چرا نمیریم مامان رویا ؟

به به چه هوایی ...

تولدت مبارک   تولدت مبارک

 دیشب هم تولد بابایی بود که با هم شام رفتیم بیرون و خیلی خوش گذشت و کیاراد بسیار پسر خوبی بود ، بابایی تولدت مبارک امیدواریم هزار ساله بشی و همیشه تکیه گاه ما باشی دوست داریم عاشقانه ...ماچ

شام چی بخورم ؟

سکوت... دارم شام میخورم

شب خوبی بود بابایی بازم تولدت مبارک...

پسرم دنیای پاک بچگی از تموم دنیا قشنگتره 

مهربون باشو به مردم خوبی کن                      حرفهای فرشته ها یادت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

حامی
28 دی 91 11:13
مامانه مهربون نوشته هاتون بسیار زیباستانشاالله خدا براتون این گل کوچولو رو حفظ کنه


مرسی بابای بااحساس همیتطور حامی کوچولو را برای شما.