کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

سه ماهگی کیاراد

1391/5/3 15:15
نویسنده : مامان رویا
892 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم الان تو دیگه وارد سه ماهگی شدی و من هروز شاهد تغییرات رشد توام و با کوچکترین تغییری من وارد دنیایی از احساسات خوب میشم دیگه نشونی از اون نگرانیها و افکار آزار دهنده در ذهنم نیست از بودن باتو لذت میبرم و تمام تلاشم این که برای تو بهترین باشم . به خاطر وجود تو تصمیم گرفتم که بعد از شش ماه هم که مرخصی زایمانم تمام شده دیگه سر کار برنگردم چون احساس میکنم که بودن تو در مهد کودک توی این سن خیلی زود و گرفتن پرستار در خانه هم مستلزم اینه که پرستاری باشه که نه فقط در نگهداری تو کوشا باشه بلکه در تربیت تو نیز موثر باشه و پیدا کردان چنین پرستاری در اینجا کمی سخت و غیر ممکنه بنابراین با وجود اینکه خانه دار بودن حس خوبی برای من نداره ولی فعلا تا دو سالگی شما از رفتن به سرکار صرفنظر میکنم و کنار تو بودن را تجربه میکنم به امید فردا های بهتر.

اینم عکسهای گل پسرم توی ماه سوم زندگیش :

خوب بخوابی مامان

 

همیشه بخندی پسرم

 

مامان فدای لبهات بشه

 

فدای چشمهای تو

 

کیاراد آماده رفتن بیرون

 

خوابهای خوب ببینی پسرم

 

ساعت خواب عشق من

 

غرق در تفکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فرزانه
26 آذر 91 17:19
سلام عزیزم به بندر خوش آمدی کی میای با آرین مهر بازی کنی .به مامانی بگو ما لینکت کردیم .هزار تا بوس برای کیاراد تپلو