کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

به سمت خونه عشق

1391/3/30 15:14
نویسنده : مامان رویا
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم امروز هجدهم خرداد نود و یک که من و تو بابایی سه نفری از اصفهان به سمت بندرعباس و خونه خودمون حرکت کردیم دیگه فکر میکنم بتونم به تنهایی البته با کمک بابایی از عهده کارهات بربیام تو این مدت یه تجربیاتی از مامان عفت و بقیه آموختم حالا باید وارد عمل بشم و خودمو امتحان کنم امیدوارم  که بتونم مامان خوبی برات باشم و هروز شاهد رشد یه کودک شاد و خوشحال به اسم کیاراد باشم .

این عکس از اولین سفر کیاراد که با هم سه نفری از اصفهان به سمت بندرعباس میرفتیم و در شیراز گرفته شده است :

اولین سفر به بندرعباس

 پسرم قول بده وقتی خونه خودمون رفتیم دیگه شبها خوب بخوابی چون اصفهان که بودیم شبها پسر بده میشدی و اصلا خوب نمیخوابیدی میدونی که بابایی باید صبح زود بره سرکار و اگه تو نخوابی بابایی هم نمیتونه بخوابه اینو یادت نره پسر گلم .

حالا چند عکس از دست و پاهای خوشگل پسرم :

پا کوچولوی مامان

 

دست کوچکت را میبوسم

 

فدای دست کپلت بشم

 

فدای تو

 

پسرم دوست دارم و عاشق ذره ذره وجود نازنینت هستم . بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)