کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

پس از تولد

1391/2/30 15:13
نویسنده : مامان رویا
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

فردای روز متولد شدن پسری به همراه خاله راحله و بابایی از بیمارستان به خانه مامان عفت جون رفتیم قرار بود من وپسرم چند وقتی مهمون مامان عفت باشیم تا یه کم به مامان شدن عادت کنم . دوهفته ای هم بابایی اصفهان پیش ما بود ولی چون بیشتر مرخصی نداشت به بندرعباس برگشت تا در یک فرصت مناسب به اصفهان بیاد و مارا هم به خونه ببره.

روزها میگذشت وکیاراد کم کم رشد میکرد ولی من با اینکه آمادگی کامل برای بچه دار شدن داشتم و تا قبل از بدنیا اومدنش دنیایی از انرژی بودم ولی پس از تولدش به کوهی از نگرانی تبدیل شده بودم دائم فکر میکردم نمیتونم از عهده نگهداری ازش بربیام نکنه کم دوستش دارم و... و همه این افکار برایم آزاردهنده بود . ولی بعدا با مطالعه در این زمینه متوجه شدم که این افکار طبیعی و خیلی از خانمها دچار این ذهنیت میشوند .

حالا تعدادی از عکسهای کیاراد توی این مدت :

کیاراد آماده رفتن از بیمارستان به خونه مامان عفت

 

به خونه مامان عفت خوش اومدی

 

کیاراد با موهای مشکی

 

کیاراد درخواب ناز

 

کیاراد من

اینم یه عکس از پاهای وروجک من که تا مدتها روی صفحه لپ تاپ خاله رعنا بود .

پاهای وروجک من

اینم کیاراد که با این لباسی که خاله راحله براش خریده میگه جراح شده :

کیاراد جراح اطاق عمل

پاشو پسرم از خواب بیدار شو  بابایی داره میاد دیگه باید کم کم بریم خونه خودمون :

کیاراد من بیدار شو باید بریم خونه

 

حالا چرا ناراحت میشی میدونم که اونجا تنهایی ولی قول میدم مامان خوبی باشم بابایی هم قول داده زودتر از همیشه دوباره به اصفهان برگردیم .

کیاراد ناراحت رفتن به بندر

مامان عفت و خاله های مهربون و دایی رسول جونم و مادر جون بابت همه زحمتهایی که دادیم ببخشید امید وارم وقتی بزرگ شدم بتونم جبران کنم خیلی دوستون دارم زود برمیگردم .بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فرزانه
26 آذر 91 17:17
ناناز قربون اون پاهای ناز وکوچولوت برم انگار کارت پستال