کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

طالع بینی سال تولد کیاراد من

1392/1/23 14:18
نویسنده : مامان رویا
1,371 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی بود فکر میکردم وقتی بزرگتر شدی و خودت تونستی به وبلاگت سر بزنی به غیر از خوندن خاطرات قشنگت که مطمئنم از خوندنشون لذت زیادی میبری (مامانی بیصبرانه منتظر اون روز..) مطالب دیگه ای هم بنویسم که بتونه بیشتر سرگرمت بکنه و واست مفید باشه بنابراین تصمیم گرفتم که یه موضوع جدید به موضوعات وبلاگت به نام " دانستنیهایی برای پسرم " اضافه کنم و توی اون مطالبی را که فکر میکنم  واست میتونه جالب و مفید باشه بنویسم ،امیدوارم که دوست داشته باشی ، یادت نره حتما به مامانی بگو که دوست داری یانه ! مامان منتظر اون روز میمونه پسر بهترینم..........

اولین مطلب

برای شروع یه مطلب در مورد اینکه چرا سالهای مختلف را به نام بعضی حیوانات نام گذاری میکنند و چگونگی این نام گذاری برات مینویسم البته به زبان قابل فهم برای شما، پسر گلم اگه سوالی داشتی حتما از مامانی بپرس  .....

علت نام گذاری سالها براساس نام حیوانات

پسر گلم گذشتگان بر این باور بودند که هر سال حیوانی مامور است تا زمین را بر دوش بگیرد و آن را حمل کند . این حیوانات عبارت بودند از : ۱- موش ۲- گاو ۳- پلنگ ۴- خرگوش ۵- اژدها (نهنگ) ۶- مار ۷- اسب ۸- گوسفند ۹- میمون ۱۰- مرغ ۱۱- سگ ۱۲- خوک

اینم یه شعر برای اینکه اسم این حیوانات یادت نره :

موش و گاو و پلنگ و خرگوش و شمار                    زین چهار چو بگذری نهنگ آید و مار

آنگاه به اسب بر گوسفند است حساب                  میمون و مرغ و سگ و خوک آخر کار

روش تشخیص نام سالها

روش کار به این صورت است که برای تشخیص اینکه یک سال خورشیدی با نام کدام یک از این حیوانها مطابقت دارد،در ابتدا باید عدد ۶ را از سال خورشیدی کم کرد و عدد به دست آمده را بر ۱۲ تقسیم نمود.

باقیمانده این تقسیم از ۰ تا ۱۱ می تواند باشد که هرکدام از این اعداد بیانگر نام یکی از حیوانات است.

که نام این حیوانات طبق اعدادشان به صورت زیر است :

۰ خوک                                   ۶ مار

۱ موش                                   ۷ اسب

۲ گاو                                     ۸ گوسفند

۳ پلنگ                                     ۹ میمون

۴ خرگوش                                ۱۰ مرغ

۵ نهنگ                                    ۱۱ سگ

مثلا برای محاسبه سال تولد شما باید مراحل زیر را انجام بدیم :

nahang 1391 نحوه نامگذاری سالها با اسامی حیوانات

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید تنها کافی است عدد ۶ را از سال ۱۳۹۱ کم کنیم که می شود ۱۳۸۵ بعد در ادامه با تقسیمی ساده باقیمانده تقسیم ۱۳۸۵ بر ۱۲ را می یابیم که مطمئنا ۵ می شود و طبق داده های بالا ۵ برابر نهنگ می باشد.

نهنگ=۵       ۵+(۱۱۵×۱۲)=۱۲÷۱۳۸۵        ۱۳۸۵=۶-۱۳۹۱

حالا اگه یاد گرفتی زود سال تولد مامانی را حساب کن پسر دانشمندم من منتظرم.....

 

فال و طالع بینی سال 1391( سال نهنگ)

طالع بيني سال 91, طالع بینی سال1391, لحظه تحویل سال ۱۳۹۱, پیشگویی های سال

چینیها معتقدند بودند در شروع سال نو ازبین تمام حیوانات تنها دوازده حیوان را برای گردش زمین انتخاب کرده است که به ترتیب ظاهر می شوند وانسانها برحسب تولد در سال مورد نظر دارای همان خصوصیات می باشند .این حیوانات به ترتیب : موش ، گاو ، ببر ( پلنگ ) ،گربه ( خرگوش ) ،اژدها ( نهنگ ) ،مار اسب ، بز (گوسفند) ،میمون ، خروس ( مرغ وجوجه ) سگ وبالاخره خوک می باشند . شبیه همین اعتقاد نیز بین ما ایرانیان وجود دارد. سال ۱۳۹۱ به نام نهنگ می باشد ببینیم سال نهنگ برای ما چگونه خواهد بود .

خصوصیات متولدین سال نهنگ یا اژدها :

پاک و مخالف پستی و دوروئی . بسیار قوی و پشت کاردار . اکثراً مجرد . ساده و معصوم و بی گناه . بسیار خوش شانس . هیچ چیز برایش غیر ممکن نیست . هرچه در زندگی بخواهد، براحتی بدست می آورد . زود گول می خورد . در سیاست بسیار ضعیف است . دل به هرچیز که ببندد، بالاخره آن را بدست می آورد . در کارها بسیار بدپیله . هر کاری را تا ابد تعقیب می کند تا موفق شود . عاشق آتش بازی . گاهی سر صحبت را بدست می گیرد و سخنران مطلق می شود . حرفهایش واقعاً مؤثر است . گاهی ندانم کاری و سهل انگاری می کند . خیلی بداخلاق و تندخو و جاه طلب . یک شخصیت باشکوه و کمال گرا و باادب و بزرگ دارد . در تمام عمر، بسیار قوی و سالم و نیرومند . همیشه بهترین را می خواهد . بسیار بخشنده و محبوب القلوب و دوست داشتنی . از ابتدا، پایان هرکاری را می بیند . هرگز ناامید نمی شود . بسیار قوی و محکم و بااراده . مشکل دل به کسی می بندد و هرگز عاشق نمی شود . از همین رو خیلی دیر ازدواج می کند . زبانش قبل از تفکر بکار می افتد . بسیار شاداب و خنده رو . از زندگی واقعاً لذت می برد . مثل ستاره در جمع می درخشد . ورزشکار است . خیلی پرحرفی می کند . و بالاخره او همیشه از کارها موفق بیرون می آید.

متولدین اردیبهشت ماه = برج ثور سال نهنگ

                                                                    

سمبل : گاو نر                                                            
عنصر : خاک
سیاره : ناهید                                                                             
سنگ خوش یمن : زمرد سبز

طالع مشترک بین زن و مرد :

خداوند او را برای آسایش و خانه خلق کرده است . با اراده و بخشنده است . گفته هایش معمولاً با آرامش و نصایحش مؤثر است . از عهده هر کاری به خوبی بر می آید . محبوب خاص و عام است. عاشقی است که به دنبال عشق حقیقی می گردد .

طالع مرد :

این مرد تقریباً هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمی گذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری که دلتان خواست انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهر تان همیشه فکر همه چیز را می کند ، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رؤیاهای طلائی زندگی در ابرها را در سر داشته اید آنقدر کار منزل و مخصوصاً رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریباً مجالی پیدا نمی کنید برای آرزوهای طلائی برآورده نشده خود اشک حسرت بریزید . بله ، اینست خصوصیات یک مرد متولد اردیبهشت . نقشه کارهای فردی خود را با کمال دقت و احتیاط طرح ریزی می کند او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره می کند.

پسر گلم امید دارم که این مطالب برات جذاب بوده باشه اگه بازم در این مورد سوالی داشتی به مامانی  یا بابایی بگو تا باهم جواب سوالاتمون را پیدا کنیم....

دوست دارم عاشقانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدحسین
24 آذر 92 19:16
کلی استفاده کردم....