کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

یک روز خوب دریایی

1392/2/21 3:05
نویسنده : مامان رویا
919 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه بود و من و بابایی از صبح تصمیم گرفتیم که بعد از ظهر شما را به دریا ببیریم این اولین باری بود که پا به آب دریا گذاشتی همش فکر میکردم نکنه دوست نداشته باشی وبازی نکنی ولی وقتی به ساحل رسیدیم و توی بغل بابایی بودی و من میخواستم لباست را عوض کنم تندتند میگفتی " آب آب " 

 اولش وقتی گذاشتیمت روی زمین به هر سمتی میرفتی غیر از آب ولی بابایی دستت را گرفت و با هم به آب زدید .....

شروع ماجرا...

بعد یواش یواش با بابایی رفتید اون جلوها...ببین آب به بالای پاهات رسیده..... 

مامان فدای تو....

دیگه کم کم خوشت اومده و میخوای تنهایی بری... 

ببین کجاها رفتی....

 

دیگه خودم میتونم....

 

فدای نگاهت...

 

ببینم اونجا چه خبره....

 

چه جالب...جای انگشتهای منه....

 

اینم یه عکس زیبا...

 حسابی با ماسه ها بازی کردی و یه پسر کثیفولوی واقعی شدی ...

فدای دستات...

 

فدای بازی کردنت کثیفولوی من....

 

کثیفولوی مامانی...

 کلی تلاش کردی که دمپایی بابایی رابپوشی..... البته پوشیدی پسر گلم....

میشه دمپایی بابایی را بپوشم....

دیگه حسابی خوشت اومده بود و تنهایی به آب میزدی... 

میخوام تنهایی برم...

 دیگه مامانی از آب بیا بیرون که وقت رفتنه قول میدم بیشتر بیاایم دریا..... بدو پسر خوشگلم...

مامانی میگه دیگه باید بریم خونه...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان امیرعطا
21 اردیبهشت 92 2:14
جانم دریا.به به چه پسمل نازی. 10 تا. .. به قول بچه ها که 10 تا واسشون خیلیه.


چشم خاله ای...
مامان زهرا
21 اردیبهشت 92 3:42
سلام عزیزم چه کوچولوی ناناسی داری خدا برات حفظش کنه


مرسی عزیزم...
شیدا
21 اردیبهشت 92 14:24
پسری ایشالا همیشه خوش باشی!!!!دوست دارم


مرسی شیدا جونییییییییی
خاله راحله
21 اردیبهشت 92 14:26
عزیز راه دورم عکسات خیلی قشنگه قربون قیافت بشم........


خاله راحله جون دلم براتون تنگ شده.....
مامان نیاز
21 اردیبهشت 92 17:47
سلام رویا جون وبت قشنگه پسرت نانازه و عاشق عکس پست ثابتت هستم


مرسی از لطفت....
خاله رعنا جونییییییییییییییییییییییی
21 اردیبهشت 92 22:27
دیریا موجه دیریا کاکا موجه.................
واااای از این خوشگلییات کیالاد من چیکار کنم.....
رویا جونم آخه این عکسا چیه میذاری
من و مامان و دایی رسول را هر روز بیبقرار تر میکنی......
دوستون دارم عاشقونه.....


خاله رعنا جونی ما بیشتر بیقرار ، دلتنگ و عاشق شماییم....
مامان امیرحسین
22 اردیبهشت 92 2:26
ماشاالله به این پسر، چه عکسهای قشنگی


مرسی مامانی...
فرزانه مامان آرین مهر
22 اردیبهشت 92 17:33
سلام کیاراد جون خانوادگی کیف کردیم وقتی عکساتو دیدیم خیلی قشنگند انشالله همیشه دلت به وسعت دریا باشه


ممنون خاله فرزانه جون...
مامان رادمهر
23 اردیبهشت 92 8:06
ای جونم.معلومه که آب بازی دوست داره قندعسلمون.خوش به حالت خاله جون.ما هم دریا


جای شما و رادمهر جون خالی ...خاله جون ...
مامان زهرا
24 اردیبهشت 92 14:28
عزیزم این طور که معلومه اهل شمال کشور هستید


نه ...اهل اصفهان ولی ساکن جنوب (بندر عباس)
مامان ایدین
29 اردیبهشت 92 2:01
وای چه گل پسری خوردنی هستی جیگر طلا
مامانی خدا حفظش کنه واستون خیلی شیرینه بازم بهتون سر میزنم به من سر بزنید


مرسی عزیزم..