کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

مسابقه نی نی شکمو

1392/4/17 0:59
نویسنده : مامان رویا
1,677 بازدید
اشتراک گذاری

   toy06.gif

فقط کیاراد  456

 

 

 نی نی شکموی من

کیاراد جونم شما با عکس بالا توی مسابقه نی نی شکمو شرکت کردی االبته عکسهای دیگه ای هم داشتی که مامانی خیلی خیلی دوست داره ولی خب بالاخره این عکس برای مسابقه انتخاب شد.....

راستی پسرم این پست مسابقه را با کلی نظرات دوستانی که بهت رای داده بودند بعد از چند روز مامانی اشتباها حذف کرد و حالا دارم دوباره واست مینویسم و کلی ناراحتم به خاطر یادگاریهایی که دوستان واست گذاشته بودند خیلی حیف شد ولی دیگه پیش اومد امیدوارم اگه دوباره به وبلاگ ما اومدند بازم واست یادگاری بنویسند.......اوه

حالا اینم چند تایی دیگه عکس از نی نی شکمو ی من......

کثیفولوی مامان....

 

جانم...

 

فدای تو....

 

ای جانم....

 

فدای تو...

 

فدای نگاهت....

 

ای جانم.....

 

کوچولوی مامانی....

 

جان مامانی....

 

فدای دهنت بشم ...

 

اگه عکسهای کیاراد من را دوست داشتید لطفا حتما  456  را به

شماره  20008080200  پیامک کنید.  

 

toy05.gif

فقط کیاراد  456  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (47)

فخرالدین
16 تیر 92 17:57
salam....mamnon az hozoreton.


مرسی عمو...
سارا زارع
16 تیر 92 19:25
سلام.به آلوچه بابا و مامان هم سر بزن گلم .خوشحال ميشم.


حتما...
مامان سید عرشیا
16 تیر 92 21:06
چه پسمل ناز و شکمویی. با همه میوه ها عکس داری.....


اینه دیگه....
spilenn
17 تیر 92 10:50
با سلام . ممنون از این که به وبم سر زدین. بازم تشریف
بیارین


حتما....
شکوفه
17 تیر 92 10:58
سلام نی نی خوچملم!من بهت رای دادم!امیدوارم برنده بشی عسیسم.یادت نره بیای وبلاگم نظربدی


مرسی خاله ای...
asma
17 تیر 92 11:33
خیلی عکسای زیبایی بودن و خوشم اومد چه پسر نازی خدا نگهش داره


مرسی عزیزم لطف دارید...
فاطمه دوست شیدا
17 تیر 92 13:09
کیارادجونم مگه میشه من به نی نی شکمون رای ندم.من که باچندتاگوشی به شماخوشگل آجی رای دادم .انشاالله زیادزیادرای بیاری عزیزکم.


مرسی فاطمه جونم....
طلوع ماه
17 تیر 92 13:47
سلام کیاراد کوچولو. خیلی خیلی خوشگلی . منم بهت رای دادم عزیزم


ممنون که به کیاراد من رای دادید...
جملات زیبا (رسول ترک )
17 تیر 92 14:38
عاشق که میشوی...مواظب خودت باش..
شبهای باقیمانده عمرت به این سادگیها صبح نخواهند شد ...
موفق باشید...


مرسی از حضورتون...
محمد
17 تیر 92 14:42
سلام
ماشاا...
خدا براتون حفظش کنه...
رای هم دادم بهش...


ممنون از رای شما...
صبا
17 تیر 92 14:55
سلام ممنون که سر زدین خاله
کیاراد کوچولوم خیلی با نمکه خدا حفظش کنه


مرسی صبا جون...
سهند(مامان آیهان تو نی نی سایت)
17 تیر 92 16:02
سلام
عزیزم،به پسر نازت رای دادم موفق باشید...لطفا نتیجه رو بهم بگی ،آخه من عاششق نی نی هام...میبوسم پسر کوچولوی نازت رو...


مرسی عزیزم حتما....
فاطمه
17 تیر 92 19:25
سلام
واى چه نى نى نازى دارين!
تورو خدا واسش اسپند دود كنين. من حتما به كياراد كوچولو راى ميدم.


مرسی فاطمه جون....
شیدا
18 تیر 92 1:12
کیارادم از نظر من تو همیشه برنده ای......قربون قشنگیات برم...


شیداااااا دوست دارم.....
خاله راحله
18 تیر 92 1:15
خاله قربون غذا خوردنت بره......دلم برات یه ذره شده.....


خدا نکنه خاله راحله جون دل ما هم برای شما یه ذره شده....
خاله رعنا
18 تیر 92 1:28
کیاراد خاله ای تو برنده میشی خوشگلم با این عکسای بامزت،بوس بوس


خاله رعنا جون دوست دارم.....
محسن
18 تیر 92 2:20
سلام.منم به آقاپسرقندعسلشیکمویی به اسم کیارادجون رای دادم.امیدوارم برنده بشی عموجونم


مرسی عموجون...
یگانه
18 تیر 92 10:45
رای داده شد

وبتون هم خیلی زیباس


ممنون یگانه جون...
الهه
18 تیر 92 11:16
سلام ایشالله چرخش همیشه واستون بچرخا عالی بود مرسی


ممنون الهه جون....
rahim
18 تیر 92 15:11
دلـــــــم مـــــی خــــــواهـــــــد ... زنــــــدگــــی ام را موقـــتــــــــ بــدهـــــــم دســــتـــــ یــــک آدم دیــــگــر بـگــــــــویــــم "تــ،ــو" بــــازی کـــــن تــا مـ،ــن برگـــردم نــســــوزیـــهـا..
علی
19 تیر 92 0:43
سلام.مرسی که به من سر زدید.من که پیامک زدم و به کیاراد جون رأی دادم.آرزو میکنم موفق بشه.ضمنا خیلی ناز و خوشگله.ایشالا خدا واستون نگهش داره.از طرف من و نامزدم کیاراد جون رو ببوسید.به خاطر وبلاگتون هم تبریک.خیلی جالبه.




مرسی دوست مهربون...


حسین
19 تیر 92 1:16
سه صلوات به نيت فرج و سلامتي مولايمان بفرست يادت نره بفرس www.bbmbk.ir سلام جدايي از تعريف دروغين وبلاگ قشنگي داريد ومطالبت هم خوبه، لطفا به ما هم يک سري بزنيد. لطفا و خواهشا مرا پيوند هم بکنيد به نام +ندا ندا+ يا يکي از لوگوها ما را بزاريد ،کد زير کد لوگوهامون هس، لطفا بزاريد يکي از لوگوها را خوشحال ميشيم خداخيرتان بدهد لوگو را گذاشتيد خبر بدهيد
Eli
19 تیر 92 2:02
سلام مامان کیاراد.
خواستم بگم پسرتون واقن ناز و خوشمله.خدا حفظش کنه واستون.
راسی مر30 از حضورتون.


لطف داری عزیزم...
فاطمه
19 تیر 92 2:14
سلام عزیزم.
پسر زیبا وشیرینی داری انشاالله 120
ساله بشه زیر سایه خدای مهربون وپدر
ومادر.
عزیزم شماره را ارسال کردم انشاالله
پیروز مسابقه وپیروز زندگی شوید.
باز هم به من سر بزن خوشحال می شوم.


ممنون فاطمه جون...
رویاهای هیلدا و هستی
19 تیر 92 11:36
سلام ببخشید چطوری باید رای بدم


عزیزم باید 456 را به 20008080200 پیامک کنی ...البته با هر سیم کارت فقط یک مرتبه...
peba
19 تیر 92 16:11
سلام...خداحفظش بچه نازی پیامم ارسال کردم ایشاا..موفق باشید


مرسی لطف کردید....
یه غریبه
20 تیر 92 2:04
سلام خیلی بامزست
ایشالله خدا حفظش کنه


مرسی...
لیلا
20 تیر 92 2:23
اخیییییییییییییی چه نازه
لاله
20 تیر 92 8:34
سلام مامان کیاراد جون
پسر نازو شیرینی داری اینم بزار روی لپاش
ممنون که به ماسرزدید خوشحالمون کردید و بیشتر خوشحال میشیم دوباره به ما سربزنید
راستی چوچولویه ناز بهت رای دادم امیدوارم برنده بشی






ممنون لاله جون....
عدالت
20 تیر 92 9:11
سلام عزیزم فرستادم ایشالا که اول بشی


ممنون...
تارا
21 تیر 92 0:55
آی قربونش چه بامزه اس
مرسی ازاین که به وبم سر زدین
موفق باشین


ممنون تارا جون....
میلاد
22 تیر 92 11:41
قشنگه
مبینا
22 تیر 92 11:43
قشنگه
محمود
22 تیر 92 19:29
سلام
عجب پسر خوشکلی دارین
من حتما بهش رای میدم ممنون
فعلا




مرسی دوست عزیز...
مهشید
22 تیر 92 19:30
سلام وبت خیلی نایسه پسرتون خیلی با نمکه


ممنون از لطفت...
نگارین
27 تیر 92 18:41
من به کوچولوی نازتون رای دادم


لطف کردید....
طراحی قالب با طرح کودک شما
27 تیر 92 18:53
سلام دوست عزیز نی نی وبلاگی ، ما طرح جدید و نویی داریم ، که شما می توانید جزو اولین نفرها باشید، و قالب خود را از بقیه هم وبلاگیها و لینکاتون متمایز کنید ما در نظر داریم برای شما قالبی با طرح کودک شما ایجا کنیم ، بدین صورت که شما عکسی از کودک خود به ما می دهید و ما به دو صورت تبدیل به قالب می نماییم: عکس کودک شما را به هنرمندان نقاش خود می دهیم و انها با مهارتی که دارند از روی عکس شما نقاشی با قلم می کشن و ما ان را تبدیل به قالب می نماییم عکس شما را ما به صورت گرافیکی و جذاب در می اوریم و تبدیل به قالب می نماییم به سایت ما مراجعه کنید + نمونه کار و + توضیحات بیشتر H.asghari102@yahoo.com http://www.behtarinabzar.ir
میلاد
28 تیر 92 2:14
چشم ما ک فرستادیم ایشالله موفق باشین


مرسی و ممنون...
عموحجت
28 تیر 92 2:35
انشا ا... همیشه سایتون بالای سر این کوچولوی دوست داشتنی باشه دلاتون شاد لباتون خندون حتما پیروزید


ممنون همین طور شما....
امیر محمد
28 تیر 92 2:58
سلام من اميرمحمدم خواستم بگم ارسال كردم و به چند نفر از دوستانم گفتم و ارسال كردنند


مرسی امیر محمد جان...
افسانه
28 تیر 92 7:21
سلام مامان کياراد پسرتون خيلي جيگره. من که حتما بهش راي ميدم به بقيه هم ميگم اگه خواستن بهش راي بدهند. اميدوارم برنده بشه
من که عاشق غذا خوردنش شدم
خدا بهتون ببخشدش

ممنون که به وبم سر زديد


مرسی افسانه جان....
samin
30 تیر 92 6:58
کیاراد جــــونم بهت رای دادم عسیسم


ممنون ثمین جون...
ミRAHMANミ
30 تیر 92 18:00
سلام
رأی دادم
إن شاءالله اول میشین


لطف کردید...
mahdie
30 تیر 92 22:09
عزیزم رای دادم بهت خوشگلم امیدوارم ببری...
مامان کیاراد بهتون تبریک میگم که این قدر برا بچتون وقت میگذارید


مرسی دوست من....
پرستو
1 مرداد 92 10:16
شکموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو.
narges
1 مرداد 92 15:09
salam man nargesam... be kiarad joon ray dadam mamonam ke be weblo
gam sarzadid
NARGES


مرسی عزیزم...
homa
5 مرداد 92 22:45
می گذری از این کوچه با کوله بار ماه بر دوش....! در عزای رفتن ت آنچنان بر پای خویش می چرخم تا صدای شکستن شان را بشنوم! و آنگاه فریاد بر آورم : آی مهربان طبیب! به دیدن من شکسته بیا! در این شبها التماس 2آ.....