کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

یعنی کیاراد من شیطون شده ؟؟؟؟؟

1392/5/1 2:23
نویسنده : مامان رویا
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی نمیدونه کیاراد جون شیطون شده یا بازیگوش یا کنجکاو  یا همه باهم ؟؟؟؟؟؟؟

این روزها کلی کارهای جدید انجام میدی ، خیلی داناتر از قبل شدی و بیشتر از قبل به  کارهای بزرگترها دقت میکنی و اطرافت را با یک نگاه کنجکاوانه برانداز میکنی و دوست داری هر کاری را که میبینی تقلید کنی ...البته به غیر از تقلید از بزرگترها خودت هم کارهای ابتکاری و خلاقانه زیادی انجام میدی که صد البته در بیشتر این مواقع این مدل کارها برای سن شما بسیار خطرناکه و من و بابایی دائم باید حواسمون بهت باشه که مبادا آسیبی به خودت بزنی نگران البته ما از این بابت راهکارهایی انجام دادیم و سعی کردیم کلیه وسایل پرخطرمون را همون طور که قبلا گفتم جمع کنیم  ....هر چند خونه دیگه منظم چیده نشده ولی در مقابل وقتی بازی میکنی خیال من و بابایی راحتر از قبل....البته رفتن روی مبل و صندلی ها نیز خودش یه مشکل ولی دیگه اینها را نمیدونیم چه کار کنیم سوال ولی پسرم شما قول بده موقع بازی بیشتر احتیاط کنی و مراقب خودت باشی گلم... 

البته این میز دیگه از پذیرایی به اتاق منتقل شده و در اتاق بسته شده اگه گفتی چرا؟ چون......

فدای چشمهای تو...

 

نه....

 

وای نه ....................

وای ............اوه 

کجا میری پسرم......

 

وای.............

 

آخ جونم  چی پیدا کردم........

 

موفق شدم......

 

کجا برم؟؟؟؟

 

البته روی این میز یه روزهای نه چندان دور آیینه و شمعدان قرار داشته که اونها هم به بایگانی خونه منتقل شدند.....و اینم چیدمان جدید شماست میز توپ.............

 

مرسی پسرم از چیدمانت....

 

از کارهای بامزه و خطرناکی که از مامانی تقلید میکنی اینه که وقتی داخل آشپزخونه میای میری در کابنت را باز میکنی یه ظرف برمیداری و میزاری روی گاز وسعی میکنی روشن کنی با زدن فندک....

 

زحمت نکش پسری.......

 

در حال همزدن ......

 

چی هم میزنی گلم؟

 

دیروز کفشهات را از جاکفشی برداشتی و داخل قابلمه کردی و سعی میکردی با قابلمه داخل جاکفشی قرار بدی تازه نکته جالبش این بود که جا نمیشد و از مامان کمک میخواستی گل پسرم.....

 

بدون شرح.......

 

اگه یک لحظه هم بیکار باشی و ما حواسمون نباشه فوری میری سراغ کامپیوتر و وقتی میام دنبالت چون میدونی اشتباه سریع این طوری میشینی یعنی .....من کاری نمیکنم......ای بلا ....

 

فدای تو......

 

روزها بعضی مواقع هم با اسباب بازیهات حسابی سرگرم میشی و مامانی هم میتونه همونجا کنار تو کتاب بخونه یا..... البته باید حضور مامانی را توی اتاق حس کنی .....

 

ببین کجا میرم من.....

 

اوه ه ه ه ه ه......

 

پسر موسیقیدان من....

 

فدای تمرکزت....

 

جانم.......

 

جیگرتو...........

حالا با وجود این کارهای خطرناکی که میکنی ولی بازم نمیدونم که یه پسرک شیطون دارم یا اینها بازیهای مخصوص این سن نمیدونم شاید همه مامانا همین طور هستند و شیطونیهای بچه هاشون را نمیبینند...

مکالمه من و بابایی....کورش تو میگی کیاراد شیطونه.... بابایی یه کم فکر متفکر میگه نه خب بازی میکنه، میدونی شیطون باهوشه، انگار بابایی هم مثل مامانی نمیخواد بگه کیاراد شیطون شده..............

خلاصه این که تمام دنیای من وبابایی شدی و همه دنیای ما شده صدای قشنگ تو و لذت بردن از لحظه لحظه بزرگ شدنت  چه شیطون باشی چه نباشی با تو غرق در لذت هستیم...

عاشقانه دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

زهرا گلی
1 مرداد 92 2:27

وبلاگ قشنگی واسه نی نی خوشگلتون درست کردید
خوشحال میشم به من هم سر بزنید



ممنون حتما....
مامان امیرعطا
1 مرداد 92 2:30
سلام خوبین؟ گل پسرمون خوبه؟

خوب اقتضای سنشون که هست ولی بازم به همون دلیل مادر و پدر بودن ما خیلی کاراشونو شیطونی نمی بینیم. امشب بعد از اینکه عطا پس از کلی ریخت و پاش خوایبیده همسرم میگه با وجود عطا زندگیمون فعلا نامنظمه و در هم... خیلی شلوغه!و 1لحظه بعد ادامه میده خیلی هم بچه خوبیه خب بازی می کنه دیگه....




درسته فکر کنم همه مامان باباها این طور فکر میکنن...


پرستو
1 مرداد 92 10:14
خوش به حالتون.
من عااااااااااااااااااااااااااشق بچه ام اما خعلی کوچولوام.
هم من هم عشقم.
خوشبخت بشین.
با آرزوی بهترین ها برای پسر خوشگلتوووووووووووووووووووووووون.


مرسی عزیزم ....خوشبخت باشید...
حسین
1 مرداد 92 11:30
سلام هم و پسر خوبی دارین و هم وبلاگ خوبی دارین من به کیاراد رای دادم . موفق باشید.


ممنون لطف کردید...
فاطمه
1 مرداد 92 16:45
وای خیلی خوب شدکه عکس جدیدازکیارادجونی گذاشتین.ماکه داشتیم ازدلتنگی می مردیم.کیارادجون به نظرمن شمااصلاشیطون نیستین ونشون دهنده ی باهوش بودنته عزیزدلم.امیدوارم همیشه شادباشی.


فاطمه جون راست میگی من شیطون نیستم...
مجتبی
2 مرداد 92 11:55
خییییییییییییییلی پسر نازیه.خدا براتون نگهش داره.خوشحال میشم به وب منم بیاین.


حتما...
مامان بابای الیسا
2 مرداد 92 12:28
ای جانم عزیزم


ممنون از حضورتون...
نازنین زهرا
2 مرداد 92 12:30


سلام خاله جون. خوبی؟

کیاراد جون خوبه؟

خاله من آبجی آقا محمد(بابای زهرا گلی) هستم

اسمم نازنین زهراست

بابایی و داداشی برام یه وبلاگ درست کردن

اومدم ازتون دعوت کنم تشریف بیارید وبلاگم و با حظورتون خوشحالم کنید

اکیاراد جونو ببوسید



راستی با اجازتون لینکتون کردم




مرسی حتما...ولی آدرستو فراموش کردی ....






مجتبی
2 مرداد 92 14:02
سلام مامان کیاراد.مرسی که به وبم اومدین.خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.


حتما...
مانلی مادر باران
2 مرداد 92 21:54
پسر ناز و باهوشی دارین خدا حفظش کنه براتون


مرسی عزیزم...
مامان منیر
3 مرداد 92 0:19
سلام عزیزم.خدابرات حفظش کنه شیطنت هاشو کاراش مثل پسر منه . اگه مایل باشین تبادل لینک داشته باشیم


خوشحال میشیم ...
مامان الی
3 مرداد 92 5:22
سلام عزیزم

به گل پسر نازت رای دادم

امیدوارم خبر برنده شدنشو بهم بدی

به منم گاهی سر بزن خوشحال

میشم


مرسی عزیزم ..
میثم
4 مرداد 92 9:49
سلام مامان رویا
اول باید بهتون بخاطر کیاراد جون تبریک بگم خ ماهه ماشاا... کیاراد جون
خداحفظش کنه واستون
منم بخاطرتون به کیاراد جون رای دادم.
خوشحال شدم از حضورتون.
امیدوارم ک کیاراد جون برنده بشه.



ممنون خیلی لطف کردید....
مامان ایدین
5 مرداد 92 9:34
ماشالا به تو
خاله همین جوری شیطونی کن خدا حفظت کنه


حتما خاله جان ....سعی میکنم هر روز پیشرفت کنم...
رومینا
5 مرداد 92 17:30
کیاراد جونم گل هست . مامانی پسر باید شیطونی کنه دیگه درست گاهی اوقات خسته و کلافه میشیم ولی شیرین هستن. کیاراد جونم رو ببوسید.


بله خاله ای کیاراد جون یه گل شیرین شیطون بلاست...
nastaran
6 مرداد 92 0:48
سلام مامان كياراد عزيز
كياراد خييييييييييييييييلي نازه ماشالله
خدا براتون حفظش كنه
من عاشق بچه هام ولي فعلا خيلي كوچولوام
برام دعا كنين كه خدا يه ني ني ناز مثل پسر شما بهم بده
راستي من به كياراد جون راي دادم
ايشالله كه برنده ميشه
از طرف من بوسش كنين
شبتون قشنگ


مرسی عزیزم امیدوارم هرچه آرزو داری خدا بهت ببخشه...
nastaran
6 مرداد 92 1:09
مامان كياراد كوچولوي نازنازي سلام
من به ني ني شما راي دادم
ايشالله كه برنده ميشه
شبتون قشنگ


مرسی لطف کردی نسترن جان....
رویا
6 مرداد 92 10:33
سلام مادرکیارادخوبین؟کیارادخوبه؟من اس روفرستادم امیدوارم برنده شه


لطف کردی....
مامان الی
6 مرداد 92 11:57
سلام گلم



با افتخار لینک شدی



اگه دوست داشتی به منم سر بزن




حتما...ولی آدرستون...


تنهادرشب(عموامین)
6 مرداد 92 13:26
سلام مامان کیارادخوبی

ماشاالله ماشالله خیلی نازه اقا کیاراد

داغش نبینید

میشه بپرسم بچه کجایید؟؟؟ بوشهری هستین؟؟؟


مرسی اهل اصفهان ...ساکن بند عباس...حالا چرا بوشهر؟؟؟
رویا خانمی
6 مرداد 92 21:44
سلام من بچه هارو خیلی دوست دارم بهشم رای دادم از گوشی تمام دوستامم رای دادم


ممنون از لطفتون....
امیر
7 مرداد 92 9:54
سلام. منم رای دادم


مرسی ممنون...
فرشید
7 مرداد 92 11:23
سلام.وب خوبی دارید.ی وخت بچه تون کار دستون نده با این شیطونیاش.مراقب باشید.

راستی وبلاگ بدون پروفایل مثل مرد بدون کار میمونه.لطفا پروفایلشئ تنظیم کنید



مرسی ...چشم...
فرشته
8 مرداد 92 10:09
سلام به مادر مهربون

اتفاقی وبتونو دیدم و لذت بردم... خوش بحال کیاراد که اینقد مامانش دوستش داره و براش این همه زحمت میکشه

من واقعا از وبتون لذت بردم و از عمق وجودم خداقوت بهتون میگم چون هر مامانی خودشو درگیر این دردسرا نمیکنه...

تبریک میگم و اسمتونو میذارم مامان مهربون


مرسی فرشته جون ...شما لطف دارید...خوشحال میشیم بازم پیش ما بیایید....
فریبا
8 مرداد 92 17:57
سلا پسرجیگری دارید
من هنو ازدواج نکردم ولی بادیدن بچه شما همچین ذوق کردم ،
یعنی میشه منم ی روز مامان بشم


چرا که نه عزیزم....
مامان ویهان
9 مرداد 92 15:11
ماشالله به کیاراد شیطون و دوست داشتنی... این شیطنت ها نشون دهنده با هوش بودنش هست نگران نباشید...


مرسی دوست من....
مامان امیر حسین
10 مرداد 92 1:44
ماشاالله به گل پسری،چه جاهای خطرناکی رفتی گلم،خیلی مواظب خودت باش عزیزم.رویا جون عکس آخریش چه با احساس و ناز افتاده از طرف من حتما بوسش کن.


سعی میکنم مواظب باشم خاله چون....