کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

کیاراد مهربون من....

1392/5/13 0:28
نویسنده : مامان رویا
835 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش بابایی مشغول شستن ماشین بود که شما هم خیلی خیلی کمکش کردی  قهقهه مامانی هم که دید حسابی از کمک به بابایی لذت میبری اجازه داد که هر جور که دوست داری بازی کنی خلاصه این که حسابی بازی کردی و خودت را خیس خیس کردی و من از دیدن این که چقدر با لذت بازی میکنی دو چندان لذت میبردم.....

جانم....

 

فدای تو....

 

قربونت برم که کمک بابایی میکنی.....

خلاصه این که دو ساعتی بازی کردی و وقتی حسابی کثیف و خیس شدی دیگه اومدیم داخل و مستقیم راهی حمام شدیم .... و با این که دو ساعتی بود که با آب بازی میکردی ولی باز هم با گریه از حموم اومدی بیرون.....الهی مامان فدای تو بشه که عاشق آب و بازی با آب هستی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

طراح وبلاگ
13 مرداد 92 2:11
سلام. اینجا قالب های سفارشی قشنگی داره و با عکسای خودتون و دلخواه خودتون قالب های سفارشی قشنگی درست میکنه. حتما سر بزنید. http://ghalebe-weblog.blogfa.com/page/nemooneghaleb
مامان امیرعطا
13 مرداد 92 3:20
جونم.آفرین پسر زرنگ. همتونم که عاشق آب هستین و از بازی باهاش لذت میبرین کوچولوهای ناز


آره دیگه منم مثل امیرعطا جون عاشق آبم....
فرزانه مامان آرین مهر
13 مرداد 92 7:39
عزیزم که کمک بابایی میکنی دستت درد نکنه کیاراد جون


خواهش میکنم چه کار کنم دیگه....
ساراکوچولو
13 مرداد 92 9:09
وای ماشالله-پسرت همه ژستهای توی عکسش عین ادعا واطفالهای دخترخودمه...ماشالله انگارکمی شبیح هم هستن..


آخه ما نی نی ها یه جورایی همه شبیه به هم هستیم خاله ای....
مامان امیر حسین
13 مرداد 92 12:02
مبارک باشه دندونت عزیزم.آفرین که به بابایی کمک کردی.


مرسی خاله جون....
مامان رادمهر
14 مرداد 92 14:36
فدات شم عزیزم که اینقد مهربونی.خوش به حال بابا که چنین گل پسری داره


چه کنیم دیگه ...کیاراده و یه دنیا مهربونی....
آجی محمدمهدی
14 مرداد 92 21:09
الهی آجی قربون اون دل مهربون وکوچولوت بره.یه دنیابوس برای کیارادجون که خیلی دوسش دارم....


ممنون فاطمه جون...
رومینا
26 مرداد 92 11:55
مروارید قشنگت مبارکت باشه . عاشق بازی کردن بچه ها با اب هستم من خودم لذت میبرم . ببوس کیاراد عزیز رو


مرسی رومینا جان....
خاله کمیل و کیان
26 مرداد 92 17:04
حالا خاله جون اب بازی کردی یا به باباجون کمک کردی


شما چی فکر میکنید؟؟؟؟