کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

پسر خوب مامان و بابا

1392/3/22 19:38
نویسنده : مامان رویا
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم این روزها حسابی بازیگوش و شیطون شدی البته نمیدونم واقعا یه بچه شیطون هستی یا که فقط بازی میکنی چون که شیطنت هات طوری که میخوای سرخودت را گرم کنی ودائم داری از میز و صندلی بالا میری و من وبابایی از این موضوع کلی نگرانیم و میترسیم که آسیبی به خودت بزنی چون تا به حال چند مورد از روی میز خوردی زمین و ما کلی ترسیدیم ....البته با بابایی به این نتیجه رسیدیم که باید خونه را از اینی هم که هست ایمن تر کنیم تا خیال خودمون راحت تر باشه واسه همین اولا همه مبلها را به دیوار تکیه دادیم دوما همه میزهای پر خطر را به اتاق دیگه ای منتقل کردیم و در اتاق رابستیم ..... حالا خودت فکر کن خونمون چه شکلی شده...  قهقههمدتی هم هست که به سی دی های خودت خیلی بیشتر از قبل علاقه نشون میدی و وقتی واست میگذارم با دقت تمام میشینی و نگاه میکنی و حتی جاهایی که میتونی را تکرار میکنی  منم چند تایی عکس از مراحل تماشا کردن تلویزیون ازت گرفتم تا بدونی با چه علاقه ای سی دی هات را نگاه میکردی که اصلا متوجه عکس گرفتن مامانی هم نمیشدی، فقط نگاه کن به چشمهای قشنگت توی همه عکسها.....مامان فدای دقت و تمرکزت بشه.....

اول خیلی قشنگ میشینی و نگاه میکنی....

فدای تو.....

 

فدای تو......

 

فدای تو....

 

فدای تو....

و در ادامه .... 

جانم...

 

فدای تو...

 

فدات بشم....

 

ای جانم...

 

جان...

بعد مامانی واست میوه میاره و همین طور که سخت مشغول تماشا هستی میوه هم میخوری....

جانم....

 

بخورمت گلم....

اینم عکسهای یه روز دیگه که بدونی این مراحل هر روز تکرار میشه و مامانی هر روز بیشتر عاشقت میشه... 

....

 

جونم...

 

جان....

 

فدات....

 

جانم...

 

جانم...

 

عشقم....

و باز هم  یه روز دیگه .... 

جانم....

 

.......

بقیه مراحل را هم که دیگه میدونی به کجاها میرسه.....و این قصه همچنان ادامه دارد.........

توی این عکس هم حسابی مشغول کتاب خوندن بودی پسر دانشمند مامانی...... 

جان مامان...

                                                       

توی پست بعدی سعی میکنم عکسهایی از شیطنت هات و کارهای پر خطرت بگذارم گلم......

 

فدای تو تمام دنیای من

                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (51)

مامان کوثری
22 تیر 92 4:12
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
شیدا
22 تیر 92 9:22
کیارادم مواظب خودت باش پسری....قربون کتاب خوندنت بشم....


شیدااااا دوست دارم....
خاله راحله
22 تیر 92 9:26
عزیز دلم قربون شیطونیات.... چسبونک خاله....مواظب خودت باش که پسر خوشگلم اسیبی نبینه.....


چشم خاله ای مهربون من.....
blackeyes
22 تیر 92 10:10
وای چقدر شما آقا پسری ...
ایشالله همیشه سایه پدر مادرت بالاسرت باشه.
ایشالله بزرگ شی ببینی مامان بابات چقدر دوست داشتن که برات وبلاگ درست کردن آقا پسر


ممنون....
فاطمه
22 تیر 92 12:48
کیارادجونی خیلی مواظب خودت باش عزیزدلم.


چشم حتما....
مامان امیرعطا
23 تیر 92 1:44
سلام گل پسری ناز. خوبی خاله؟حسابی سرگرم بازی و شیطونی ای جونم. خوبی رویا جون؟چه خوب شد که آپ کردیو مارو از احوالتون باخبر. من هرروز سر میزدم و تکرار ولی این بار







مرسی عزیزم....
المیرا
23 تیر 92 1:57
سلام.اخی چه پسره ملوسی داری خانومی.خدا حفظش کنه.
بهش رای میدم گلم.


مرسی المیرا جان...
sepideh
23 تیر 92 2:04
سلام
معلومه که به آقا کیاراد گل رای میدم.
چراکه نه؟؟؟؟


ممنون سپیده جان....
ویدا
23 تیر 92 5:51
سلام رویا جان خوبی؟من ویدام همون که اومدی وبلاگم و من راجع به خواهرم ایدا و نامردی دوس پسرش واستون نوشته بودم.امیدوارم یک روزی برسه که عکسای دامادی پسر نازتو بذاری تو وبلاگ.بازم بمن سر بزن.مطالب جدیدی گذاشتم.


حتما..
مامان ویهان
23 تیر 92 16:17
چه پسر بانمکی شدی... عکسشاش واقعا جالبن مرسی مامان جونش... خسته نباشی....


مرسی مامانی...
خاله آویسا
24 تیر 92 3:13
با سلام. چه گل پسری خدا حفظش کنه. اگه مایلید با هم تبادل لینک کنیم می تونید با اسم آویسا به پاکی آب ما رو لینک کنید. در صورت تمایل اطلاع بدید تا منم شما رو لینک کنم.


حتما...
رومینا
24 تیر 92 10:35
سلام سلام خوبی؟ هزار ماشالله چه پسر نازی داری ببوسش از طرف من و رادوین


حتما....
مامان آرشيدا قند عسل
24 تیر 92 11:43
چه پسمليه با نمك و شيطون بلايي خدا حفظش كنه.


مرسی مامانی...
هانیه
24 تیر 92 12:10
سلام پسرتون خیلی نازه درضمن اسمشم خیلی قشنگه من بهش رای دادم


لطف کردی هانیه جان...
رومینا
24 تیر 92 13:39
مامان جونی ما شما رو لینک کردیم اگه اجازه بدید .


شما لطف کردید، به جمع دوستان ما خوش آمدید...
صالحه
24 تیر 92 15:34
سلام ممنون که سر زدی ..رای میدهم..کار خیلی قشنگی انجام دادین من خیلی تحسین میکنم و خیلی خوشم آمد.راستی در پیوندام اضافه خواهم کرد شما هم دوست داشتین ادرس منو اضافه کنید.


مرسی خاله ای ، خوشحالیم که شما هم در جمع دوستان ما هستید...
مامان امیر حسین
24 تیر 92 18:53
ای شیطون بلا،مواظب باش نیوفتی گل پسری..


چشم خاله ای سعی میکنم مواظب باشم...
علی محمد
24 تیر 92 20:53
سلام به دستورشمااومدم وازوبلاگتون دیدن کردم وبه آق پسرتون هم رآی دادم واقعابچه ی باحالی داریدقدرشابدونید..یاحق


مرسی لطف کردید...
❤مامان رامیلا کوچولو❤
24 تیر 92 22:14
سلام نی نی خوشکلی دارید به ما هم سر بزنید راستی اگه دوست داشتید به رامیلا با کد 620 رأی بدید .
مرتضی
25 تیر 92 4:38
سلام . به عکست رای دادم. امیدوارم برنده بشی. به وبلاگ باشتویه دیاری در جنوب باز هم سر بزن.


مرسی حتما...
زهرا
26 تیر 92 5:29
سلام
حتما به کیاراد رای میدم
به اون یکی وب من هم سر بزنید
http://biruh.blogfa.com


مرسی زهرا جون حتما...
مهدی
26 تیر 92 12:41
سلام انشاالله رای میارن...


ممنون...
مامان سونیا
26 تیر 92 13:33
ای جانم چه بامزه نگاه میکنه با هیجان میبوسمت خاله جون مامانی من شمارو لینک کردم بببببببوووووووسسسسسسس


لطف کردید....
هیولا
26 تیر 92 16:35
رای دادم آبجی
خدا برای شما و آقاتون حفظش کنه


مرسی....
مهدی
26 تیر 92 18:18
سلام ممنونم که سرزدید چشم منم بهش رای میدم شماهم به وبلاگ گروهی منم سربزنید و دوست دارم شماهم عضو بشید منتظر حضورت هستم خوشحال میشم درضمن منو با عنوانم لینک کن


ممنون از رای شما حتما...
مامان نیایش
27 تیر 92 0:35
عزیزم...ماشالله



هادی
27 تیر 92 18:15
سلام پسر ماه و بامزه ای دارین ایشالا 120ساله شه .من و همسر مهربونم بهش رای دادیم


ممنون از شما و همسر مهربونتون...
sasan
27 تیر 92 19:43
سلام مرسی از حضورتون حتما به کیاراد جان ناز و دوست داشتنی رای میدم به دوستامم میگم بهش رای بدن انشا الله اول میشه... موفق باشین


مرسی لطف میکنید...
اخبار سلامت داک تاپ
28 تیر 92 1:10
اگر مایلید نکات مربوط به سلامت نوزادان را در وبلاگ خود داشته باشید، تا هر از چند گاهی آنها را مطالعه کنید: 1. به بخش مدیریت وبلاگ خود بروید 2.در قسمت "تنظیمات وبلاگ" و در بخش "اسکریپت های اختصاصی" کد زیر رو قرار بدهید     <!– Health news by www.doctop.ir—> <script src="http://news.doctop.ir/babynews.php" > </script> <!– Health news by www.doctop.ir —>       انشالله نی نی تون همیشه صحیح و سالم و شاد باشه !!
متاهل خوشبخت
28 تیر 92 2:20
سلام عزيزم
وايييي چه پسر نازي داريييييييي
خدا برات نگهش داره بله من حتما به گل پسرتون راي ميدم
ايشالا كه برنده شيد
راستي ممنون از حضورتون


مرسی و ممنون...
کریم
28 تیر 92 2:23
چون از من خواسته بودید به کیارداد حتما رای خواهم داد.
راستی مطالب وب سایت من مذهبی است و من می خواستم مطالبی را برای آقای محمدی در برنامه عمو پورنگ ارسال کنم چون نظر من را خواسته بود ضمناشما هم اگر نظری برای بهتر شدن برنامه عمو پورنگ داردید برای من ارسال نمایید.


مرسی از حضورتون...
عمو حجت
28 تیر 92 2:32
انشا ا... دامادیش من با عشق به نی نیتون رای دادم


سپاس فراوان ....
حمیده
28 تیر 92 2:41
سلام گلم چشم حتما اینکارو برام داداشم انجام میدم مواظبش باشید میبوسمش


مرسی حمیده جان...
صبا
28 تیر 92 13:44
پسر تون خیلی خوشگل وبامزست


ممنون عزیزم...
حسن
28 تیر 92 17:37
میگم مامانش 456 رو اس ام اس نکنین ده پونزده تومن از حسابمون بره به حساب کمیته امداد یا انجمن نو سازی مساجد! قبلا ازین کلکا خوردم که میگم ها


نه این فقط یه مسابقه است ...اگه مایل بودید میتونید رای بدید...
حسن
28 تیر 92 17:56
رای دادم مامانش!


ممنون لطف کردید...
هژیر
29 تیر 92 0:42
درود.ب امید پیروزی فرزندتون بهش رای دادم مامانیش
منتظر خبر پیروزیش هستما.شب خوش


لطف کردید..
منجی سلام..
29 تیر 92 1:16
سلام..
زیر سایه بابا و مامان سلامت باشه همیشه..این گل زندگیتون ..

مصرع ناقص من کاش که کامل می شد
شعر در وصف تو از سوی تو نازل می شد


شعر در شأن تو شرمنده به همراهم نیست
واژه در دست من آنگونه که می خواهم نیست



ممنون از شعر زیباتون...
فاطمه
29 تیر 92 14:38
مادلمون برای کیارادجون خیلی خیلی تنگیده.خاله رویاجون پس چراعکس جدید نمیذارین؟


یه کم سرم شلوغه عزیزم بزودی عکسهای جدید هم میگذارم....
childphoto
29 تیر 92 16:24
با عرض سلام
وبمون مخصوص عکس بچه هاست اگه دوس دارید میتونید عکس بچتون رو برامون بفرستید تا در وبمون قرار بدیم
پس هر چه زودتر بیایید تا عکس بچه ی شما جزو اولین ها باشد


حتما...
خاله گلي
30 تیر 92 1:22
خدا حفظش كنه ، باشه حتما بهش راي ميديم


ممنون خاله جان....
محدثه
30 تیر 92 9:02
سلام... وب قشنگی داری.. پسرت هم خیلی نازه.. من بهش رای دادم... لینکت کردم..لینکم کن..




مرسی ...


یاشار
30 تیر 92 13:06
سلام مامان کیا جون..
ایشالا خدا پسرتو برات نگه داره..خوشبحال کیا پدرمادر خیلی خوبی داره..امیدوارم قدرتونو بدونه وهمیشه سایتون بالاسرش باشه..
چشم مامان مهربون حتما اس ام اس میدم.


ممنون یاشار جان...
homa
31 تیر 92 1:37
salam azizam.manam be khaste maman jun be kiyarad ray dadam.busi.faqat qol bedi age barande shodi shirini bedi ha....
bazam montazeram.....


باشه عزیزم اگه....
فرزانه مامان آرین مهر
31 تیر 92 15:52
سلام کیاراد جون .بازم یواشکی زنگ بزن خونمون که کلی باهات حرف دارم


حتما خاله فرزانه جون ...وقتی مامانم حواسش نبود ...
مهمان خدا
1 مرداد 92 1:31
سلام...ماشاالله چه پسربچه ی نازنینی دارین...نماز و روزه هاتون قبول باشه...وبتون خیلی زیباست و معلومه خیلی براش زحمت کشیدین...خدا قوت.. ان شاء الله که کیا کوچولو برنده میشه...ممنون از حضورتون در وبلاگ ضیافت دوست...چشم حتما تو این مسابقه شرکت می کنم...لطفا خیـــــــــــــــــلی دعام کنین...ممنون


ممنون که اومدید...
f.m
2 مرداد 92 15:46
سلام.عجب نازه این بچتون.
خدا حفظش کنه.
من فرستادم



مرسی...
شهربابكي
2 مرداد 92 22:39
سلام
خدا حفظش كنه
خيلي مواظبش باشيد



حتما...
طراح وبلاگ
11 مرداد 92 15:49
سلام وبلاگ قشنگی دارین. اگه میخواین قالب وبلاگتون مخصوص خودتون و با عکس های انتخابیتون طراحی شه به پیج http://ghalebe-weblog.blogfa.com سر بزنید. به 10 نفر اول 4000 تومان تخفیف داده میشه
m*j
18 مرداد 92 0:22
سلام مامان کیاراد نگران نباش گل پسرت شیطون نیست فقط یه کم عین من اروم و قرار نداره البته تعریف از خود نباشه از باهوشیمونه ها . مامان منم مدام میگه اراد جون شلوغ نکن ولی من هخه دوست دارم همه چیو بدونم


آفرین آراد جون....
مامان فاطمه زهرا
29 مرداد 92 18:28
خیلی جالبه که از تمام شیطنتاش عکس میندازین بهترین یادگاری اینه که بعدنا برای تعریف کردن از شیطنتاش سند هم دارین
افرین
خسته نباشید به ما هم یر بزنید


حتما...