کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

چرا دوسش نداشتی ؟؟؟....

1392/6/30 22:49
نویسنده : مامان رویا
899 بازدید
اشتراک گذاری

دفعه قبل که میخواستیم بریم اصفهان یه روز که از شما و باباکورش مهربونت مرخصی گرفته بودم قهقههو با خیال راحت شما پدر و پسر را تنها گذاشته بودم و تنهایی رفته بودم خرید یه پیراهن خوشگل واست خریدم که خودم کلی دوسش داشتم و از خریدم راضی بودم آخه این اولین پیراهن مردونه ای بود که واست میخریدم ولی وقتی اومدم خونه و خواستم که بپوشمت از همون لحظه اول نمیدونم چرا ازش خوشت نیومد واصلا دوست نداشتی که به تنت بکنی ....و هر بار هم که خواستم اونو بپوشمت گریه کردی ...وقتی هم که اصفهان رفته بودیم شاید فقط یک ساعتی اونو پوشیدی منم که دیدم دوسش نداری دیگه نپوشیدمت ...ولی خب مامانی خیلی دوسش داشت ببین چقدر هم بهت میاد... میدونم حتما دلیلی داره که دوسش نداری شاید باهاش راحت نیستی شایدم سلیقه مامانی را دوست نداشتی ... نمیدونم!!! یاد باشه هر موقع این مطلب را خوندی بهم بگی که به نظرت فکر میکنی چرا دوسش نداشتی ؟؟؟

مامانی عاشق این عکسهاته پسر خوشگلم......

فداي تيپت...

خوشتيپ ماماني...

 

نگاه زيباي تو....

باشه پسرم الان از تنت درش میارم زیاد ناراحت نباش دیگه نمی پوشمت قول میدم ... 

جانم ماماني...

 

دوسش ندارم......

راستی پسرم یه مدتی که اگه چیزی را نخواهی میگی نه ...مثلا میگم کیارادم آب میخوری ؟ میگی : نه...البه این نه گفتنت را با یه لحنی میگی که هم من هم بابا کورش میخوایم بخوریمت ...با یه لحن جدی و محکم....اگه چیزی را هم بخوای میگی " من ...من" الهی مامان قربون این من بشه پسر زیبای من...

مرد کوچکم دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

الناز مامان طاها
31 شهریور 92 0:09
فکر کنم به خاطر یقش باشه چون منم دفعه اولی که واسه طاها خریدم نپوشید چون یقش اذیتش میکرد
1000 ماشالله مثل یه تیکه ماه شده


نميدونم خاله جان شايد...!!
ناهید
31 شهریور 92 10:29
قربونت برم تو که خیلی ماه شدی پس چرا دوستش نداری؟


نميدونم عمه جون چرا ؟
مامان کیاراد(آرزو)
2 مهر 92 9:17
واسه چی دوست نداشتی عزیزم؟بهت میومد وخییلی ناز شده بودی


خودم هم نميدونم خاله جان...
مامان اهورا
2 مهر 92 9:48
ماشالله.چقدر خوش تیپ شدی وروجک.


ممنون...
لی لی مامی آرشیدا
2 مهر 92 17:09
هزارماشالاچه پسرعسلی مامانی که سلیقش خوبه چرادوسش نداری کیارادخان


نميدونم خاله جان...
خاله کمیل و کیان
4 مهر 92 13:10
چرا دوسش نداری اخه خیلی خوشگله خیلی هم بهت میاد


نميدونم آخه چرا ؟؟
مامان امیرعطا
6 مهر 92 14:31
وای به به چه بهتم میاد هم خاله جونی. حتما باهاش راحت نبوده مامانی...


فكر كنم همين طور بوده خاله جان...