کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

تنبلي مامان رويا

1392/7/4 15:44
نویسنده : مامان رویا
760 بازدید
اشتراک گذاری

تقريبا يه دو ماهي ميشه كه خانه بازي نبرده بودمت البته دليل خاصي نداشت به جز تنبليهاي مامان روياچشمکو هر هفته ميگفتم از اين هفته حداقل هفته دوشب ببرمت ولي هرشب را به شب بعد موكول ميكردم...تا بالاخره اين طلسم تنبلي شكسته شد و ديشب كه بابا كورش مي خواست بره استخر من و شما هم به خانه بازي رفتيم ....وقتي رسيديم هيچ كس اونجا نبود و فقط من بودم و پسر گلم كه چون خيلي وقت بود كه نيامده بوديم با همه چيز غريبه شده بود و در دقايق اول دستت را از دست مامان جدا نميكردي و مامان را با خودت به اين طرف و اون طرف ميكشيدي ...منم از دست خودم عصباني كه چرا اين مدت تنبلي كردم كه تو اين طور با وسايل بازي كه قبلا با شوق به طرفشون ميرفتي غريبه شدي...ولي خب بعد از يك ربعي كم كم دستت را از دست من جدا كردي و خودت مشغول بازي شدي و منم به خودم قول دادم كه بعد از اين حداقل هفته اي دوشب ببرمت....

جانم...

 

فداي اون نگاهت...

 

آفرين پسرم...

 

حواست كجاست؟

 

فدا فدا...

 

جانم...

فداي تو تمام دنياي من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

لی لی مامی آرشیدا
4 مهر 92 17:38
لحظه هایی خوبی داشته باشیدکیارادومامانی


ممنون دوست من...
الناز مامان طاها
4 مهر 92 22:52
ماماني تنبلي نكن


چشم...
سودابه
5 مهر 92 10:11
همیشه به تفریح و شادی.به افتخار مامانی که طلسم رو شکستخصوصی داری عزیزم


مرسي مادر جون....
خاله کمیل و کیان
5 مهر 92 14:16
قربونت برم من عکسات خیلی ناز شدن


خدا نكنه خاله اي لطف داريد...
مامان سونیا
6 مهر 92 12:12
عزیزم اسم اشتباه بود ولی مطلب برای شما بود شرمندتم


اشكالي نداره پيش مياد...
مامان امیرعطا
6 مهر 92 14:29
جونمی بازی... مثل ما که خیلی وقته عطارو پارک نبردیم. البته عطا کلا تو پارک با وسایل بازی کاری نداره و همش با بچه هاست و یا از پله های سرسره بالا پایین میره


منم قراره ديگه تنبلي نكنم...