کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

دنياي ديروز و امروز من...

1392/7/4 21:18
نویسنده : مامان رویا
1,308 بازدید
اشتراک گذاری

انگار همين ديروز بود كه بودن يه كوچولوي دوست داشتني را در وجود خودم احساس ميكردم و از حس اين كه يه موجود كوچولو از جنس من در وجودم داره رشد ميكنه غرق در دنيايي شگفت انگيز ميشدم و به نظرم نه ماه انتظار زمان خيلي خيلي زيادي بود براي رسيدن به روزي كه بتونم در آغوشت بگيرم ...ولي اين نه ماه به سرعت به چشم برهم زدني با تمام لحظه هاي خوب و بياد ماندني كه برايم به يادگار گذاشت به پايان رسيد...

تو متولد شدي ...غرق در احساسم ... ولي پر از حسهاي مبهم ...پر از حس دوست داشتن ...پر از حس دوست داشته شدن...انگار در دنيايي زيبا و رويايي كه روزي بودن در آن آرزويم بود سردرگم و غريبه ام ...حتي خودم را هم پيدا نميكنم ...نميدانم اين همان روزهايي است كه نه ماه تمام برايش لحظه شماري كردم يا روزهاي من گم شده اند !!

يك ماه گذشت ...من غرق در دنياي روياهايم شدم ...با تو به اوج بودنم رسيدم ...ديگر از آن سردرگمي و غريبه بودن خبري نبود حالا من بودم ،تو و يك دنيا روزهاي قشنگ و افسوس روزهايي كه غريبه بودم...

هفده ماه قشنگ و تكرار نشدني از روزهاي باهم بودنمان ميگذرد...هنوز به شنيدن مامان با صداي زيباي تو عادت نكردم هر بار مثل اينكه بار اولي است كه صدايم ميكني از درون غرق در لذت ميشوم ...طنين صداي خنده هاي تو قشنگترين آهنگيست كه در زندگي عاشقانه مان جاريست...با تو زيباترين احساسها را تجربه كردم قشنگترين روزها را گذراندم روزهاي خوب بي نظير...

دنياي ديروز من...

 

دنياي امروز من...

قشنگترين آرزوها را برايم ساخته اي و براي رسيدن به آنها با كوله باري از اميد وشوق و تكيه گاهي محكم از مرد روياهايم و آيينه اي از مرد كوچك آرزوهايم  قدم به فرداهاي روشن ميگذارم.... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

لی لی مامی آرشیدا
4 مهر 92 17:40



مرسي از حضورتون...
الناز مامان طاها
4 مهر 92 22:49
خيلي زيبا نوشتي مامانيانشاالله شاهد خوشبختيش باشي


مرسي عزيزم لطف داريد...
مامان محمدصدرا
5 مهر 92 0:44
ان شاالله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشین.
خوشحال می شم به وب ما هم سر بزنی
http://mos.niniweblog.com


مرسي...حتما...
مامان امیرعطا
5 مهر 92 0:47
سلام عزیزم. خیلی عالی نوشتی. ممنون که به فکرمون بودین و برامون نظر گذاشتین. ایشالله سر فرصت میام و تمام پست های کیاراد جونی رو می خونم. خیلی دلم براتون تنگ شده.


سلام ...خوشحالم كه اومديد...
رومینا
5 مهر 92 9:58
چچقدر احساس مادرانه رو قشنگ بیان کردی. امیدوارم همیشه خوش و خندون باشید


مرسي دوست من ...همين طور شما....
خاله کمیل و کیان
5 مهر 92 14:14
چه مطالب قشنگی افرین مامان نمونهقربون اون پسره باشخصیت برم من که انقد نازه خاله خیلی دوست داره ها


ممنون خاله جان ما هم شما را دوست داريم...
رها
5 مهر 92 21:01
سلام ایشاالله خدا واستون نگه داره این فرشته ی نازنین رو بوووووووووووووووس
www.bahar1387.blogfa.com


مرسي عزيزم...
homa
6 مهر 92 11:41
سلام عزیزم .خوبی؟کیاراد ناز چطوره؟
زیبا و با احساس مینویسی.....
منتظرتم همچنان.....


سلام دوست من...ممنون از لطفت ...عزيزم دوست دارم پيش شما بيام ولي نميدونم چرا مدتي وبلاگهاي بلاگفا باز نميشه و نميتونم به هيچ كدوم از دوستان بلاگفايي سري بزنم....
مامان سونیا
6 مهر 92 12:05
مامانی با احساس شرمندتم نیومدم بهتون سر بزنم ماهان جونم بوست دارم بببببببببببببووووووووووسسسسسسسس شما مارو با اومدنتون شرمنده میکنید


مرسي دوست من خوشحالم كه به ما سر ميزنيد...
مامان اهورا
6 مهر 92 13:22
چقدر قشنگ نوشتی عزیزم!!!!!!!!!!پر از احساس!!!
خدا کیاراد عزیز و برات حفظ کنه مامان با ذوق!!


مرسي دوست من...
امیرحسین کوچولو نفس ما
6 مهر 92 14:41
خیلی زیبا نوشتی رویا جون.عکسها هم خیلی قشنگ بود. ممنون عزیزم از پیام تبریکت.انشاالله همیشه خوشبخت باشید.


مرسي از لطفت ...خواهش ميكنم...
سپیده مامان رایان
6 مهر 92 17:16
تو همه دنیا همیشه یه حس ناب هست که فقط خدا به ما زنها داده حسی که مردها هیچ وقت نمی فهمن چطور و اخر هر چی عشقه و انتظار ....
حس عاشقی

حس بودن

حس ممکن بودن

حس جاودانه بودن

حس زندگی

حس مادر شدن




دقيقا...
مامان کیاراد(آرزو)
8 مهر 92 23:10
خییلی عکساجالب شدنایده قشنگی بود


مزسي از لطفت...