کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

كياراد من كجاست ؟

1392/7/6 17:14
نویسنده : مامان رویا
639 بازدید
اشتراک گذاری

هميشه دوست داشتم كه با اسباب بازيهات حسابي بازي كني و نسبت به اونها بي تفاوت نباشي ...حالا اين قدر قشنگ با يك به يك اسباب بازيهات بازي ميكني كه ماماني كلي ذوق ميكنه و از اين بابت خيلي خيلي خوشحالم ...و به نظرم مياد كه بچه خرابكاري هم نيستي و با وجود اينكه با همه اونها بازي ميكني ولي اصلا خرابشون نميكني البته چند تايي از اونها آسيب ديده كه بيشتر به خاطر علاقه شديد شما به ايستادن روي اونهاست كه باعث شده بعضي از اونها ترك بخوره...كه البته از اين هنرنمايي شما يعني ايستادن روي چيزهايي مختلف حتما سعي ميكنم يه پست برات به يادگار بنويسم تا ببيني با اين پاهاي كوچولوي كپلت روي چه چيزهايي كه نميرفتي....

تصميم دارم هر بار عكسهايي از بازي كردنت با وسايل بازيت برات بگذارم فكر ميكنم بعدا از ديدن اونها لذت ببري و برات جالب باشه كه بدوني اين روزها چه جوري خودت را سرگرم ميكردي...اينبار بازي با سطل اسباب بازيهات كه اين روزها حسابي سرگرمت كرده....

قربون ذوقت ...

سطل را ميگذاري روي سرت و باهاش راه ميري البته از پايين نگاه ميكني و حواست به راه رفتن هست...

كجايي ؟

 

فداي تو...

 

جانم...

 

كجايي ؟

وقتي ميگم كياراد من كجاست ؟ يواش سطل را از سرت برميداري و كلي ميخندي و ذوق ميكني....

دالي...

 

فداي اون نگاه تو....

دوست دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

به تو ربطی نین
6 مهر 92 19:44
کیارادم خاله ای دیگه دلم یه ذره شده......




خاله جان دوست داشتم خودتون را بيشتر معرفي ميكرديد...


الناز مامان طاها
6 مهر 92 21:40
اییییییییییییییی جانم
مامانی ببوس این گل پسر شیرینو


حتما خاله جان...
مامان طاها
6 مهر 92 21:53
ماشالله
ایشالله همیشه شاد شاد باشین


ممنون همين طور شما...
لی لی مامی آرشیدا
6 مهر 92 22:09
ای جووون آقاکیارادناز


مرسي خاله...
ناهید
7 مهر 92 8:17
قربونت برم عمه ای ....دلم برات تنگ شده........


خدانكنه عمه جون...دل ما هم تنگ شده....
فرزانه مامان آرین مهر
7 مهر 92 8:26
سلام خوبید کیاراد جون خوبه میبوسمش .
ما که فعلا بی وبلاگ وآواره هستیم


مرسي ما خوبيم...نميدونم چرا وبلاگهاي بلاگفا باز نميشه....
مامان اهورا
7 مهر 92 9:58
خاله جون قایم شدی؟؟!!!
الآن پیدات می کنم!!
دیدی یافتمت!!!
تو اینجایی:بین گلها:

الآن حساب تو می رسم:.
.
.
.
.
.
.
.


چه بازي خوبي خاله جوني.....
مامان پارساجونی
7 مهر 92 15:40
ماشالله چه گل پسر خوردنیی اون عکس یکی مونده به آخری خیلی نازه آدم میخواد بخورش مامانی ببوس پسمل خوشگلتو


چشم دوست خوب ما...
خاله کمیل و کیان
8 مهر 92 1:52
قربون اون خنده هات برم من که کلی ذوق میکنم وقتی عکساتو میبینم


بس كه شما مهربوني خاله جان...