کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

خرابكاري....

1392/8/11 15:42
نویسنده : مامان رویا
648 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پيش توي آشپزخونه مشغول بودم و شما هم مثل بعضي از مواقع توي اتاق مشغول بازي با اسباب بازيهات و تماشاي تلويزيون بودي ...از اونجايي كه اين جور وقتها خيلي نمي توني دوري ماماني را تحمل كني و بعد از چند دقيقه اي وارد آشپزخونه ميشي منم تند تند داشتم كارهام را ميكردم ...چند دقيقه اي گذشت و ديدم نيومدي اول گفتم چقدر مشغول بازي شده ولي بعد خواستم يه سركي بكشم فقط ببينم چه ميكني كه با صحنه زير روبه رو شدم....

واي كياراد.....

بله پسر بلاي مامان صندلي را كشيده بود عقب و رفته روي اون ايستاده بود و پودر خودش را برداشته و روي ميز ريخته بود اولش شوكه شده بودم چون اصلا انتظارش را نداشتم ولي وقتي من را ديدي چنان قيافه جدي به خودت گرفته بودي كه دلم ميخواست فقط بخندم....

نه پسرم.....

وقتي بهت گفتم نبايد پودر ها رابريزي نه ....نه...ميزدي روي دست خودت مثل عكس زير و جوري وانمود ميكردي كه انگار خودش ريخته....

واي واي....

اينم عاقبت ميز بيچاره....

مسز بيچاره....

از اون روز به بعد ديگه عقب كشيدن صندليها و رفتن روي ميز را ياد گرفتي و از هر فرصتي براي رفتن روي ميز و راه رفتن روي اون استفاده ميكني حالا مامان بايد بيشتر از قبل مراقبت باشه.....

فداي تو...

 

جانم....

ديوانه وار عاشقتم پسر مامان....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

فرزانه مامان آرین مهر
11 آبان 92 18:19
سلام خوبی وای چه ها کرده این پسر خوشگلمون


کیاراد جون تو این عکسم که دلت اومده جلو خاله یکم دلتو بده تو بعد همه پودر هارو بریز رو زمین قربونت برم خیلی خودتو اون دل کوچولوتو دوست دارم






منم خاله جون شما و آرين مهر جون را خيلي دوست دارم....در مورد دلم هم خاله جون اين شكمه آخه مگه نميدوني مرد بايد يه كوچولو شكم داشته باشه ديگه.....






مامان پارساجونی
11 آبان 92 19:25
ای کیاراد شیطون!!!!! مواظبش باش عزیزم الان خیلی کوچولویه برای بالا رفتن از میز


چه كار كنم خاله خيلي دوست دارم برم اون بالا بالاها....
مامان امیرعطا
11 آبان 92 23:29
شیطون بلای خاله. مواظب خودت باش.قربونت برم


حتما خاله جان...
مامان طاها
12 آبان 92 11:34
ای شیطون
خاله کمیل و کیان
12 آبان 92 14:52
قربون نه نه گفتنت برم من بچه ها اینجور مواقع خیلی زرنگ میشن البته کیاراد شیرین زبون هست


كياراد تقريبا براي همه كارهايي كه نبايد انجام بده نه ...نه را ميگه ولي خب انجامش هم ميده....
لی لی مامی آرشیدا
12 آبان 92 17:03
وروجک شیطون بلااااااااا


........
خاله راحله
13 آبان 92 0:09
فدای اون پاهای کپلت بشم.... خوشتیپم...


خاله راحله جوني عاشقتم....
الناز مامان طاها
14 آبان 92 2:25
از حالا بالا بالا ها سير ميكني خوشتيپماماني خيلي مراقبش باش


چشم خاله جان حتما...
ناهید
21 آبان 92 8:44
ای شیطون بلا........نمیدونستم از این شیطونی هام بلدی!!!!!!!!!
مامان رویا
پاسخ
كجاشو ديدي عمه جون...