کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

بازم دريا...

1392/8/18 2:35
نویسنده : مامان رویا
682 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه بابا كورش برخلاف دوسه هفته گذشته خونه بود چون اورهال ديگه داره روزهاي پاياني را ميگذرونه ...صبح كه از خواب بيدار شديم يك دفعه تصميم گرفتيم كه بريم دريا چون ديگه كم كم داره هوا خنك ميشه و ممكنه كه اين آخرين باري باشه كه توي سال 92 بتوني بري داخل آب و بازي كني...

وقتي از خواب بيدارت كردم و بهت گفتم بيدار شو پسرم بريم دريا كلي ذوق كردي و ميگفتي ديا ديا...تازه كلمه بله را هم ياد گرفتي و اينقدر قشنگ اين كلمه را ادا ميكني كه من و بابا دائم دوست داريم بشنويم ...بابا ميگفت كياراد بريم دريا... من ميگم : بگو بله... البته گاهي اوقات هم يه جور خيلي قشنگي ميگي بلي ...كه اون موقع است كه ديگه ميخوام بخورمت پسر خوشگل مامان...

امروز زياد ازت عكس نگرفتم فقط چند تايي كه به عنوان يادگاري از اين روز قشنگ با هم بودنمون ....

حواست كجاست گلم....

 

فداي تو...

 

بريم داخل آب...

 

چي شده گلم....

مثل هميشه دوست نداشتي كه از آب بيايي بيرون ولي خب با ترفندهاي باباكورش بدون گريه اومدي بيرون و بابا كورش قول داده بازم بياييم البته چون هوا ديگه خنك ميشه ديگه نميشه بري داخل آب....

فداي تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

فرزانه مامان آرین مهر
18 آبان 92 6:36
کیاراد دوست داشتنی ایشالله همیشه اینقدر بهت خوش بگذره


مرسي خاله جون از آرزوي قشنگتون....
مامان سمیه پارسا جون
18 آبان 92 7:38
سلام به قشنگترین و زیباترین فرشته آسمانی
سلام به مامان رویا نازنین
پسر خیلی خیلی ماهی دارید،خدا براتون حفظش کنه ،تقریبا همسن پارسای منه.
مهربون من خاله فدای خنده هات بشه،اگر دوست داری به وب پارسا جان سر بزن،اگر هم دوست داشتی به مامان مهربونت بگو وب پارسا رو لینک کنه،تا شاید دوستای خوبی برای هم باشیم.


مرسي از اين همه لطف ...حتما پيشتون مياييم...خوشحاليم كه در جمع دوستان ما باشيد...
مامان سمانه
18 آبان 92 11:59
خاله نمیگی لخت شدی بخورمت؟
همیشه به گردش خاله جون


مرسي خاله جون...
مامان امیرعطا
18 آبان 92 14:31
ماشالله به پسر ناز و خووشگل و عزیز کیارادجون.


مرسي خاله...
مریم
18 آبان 92 14:50
خوش بحالت کیارادجون منم دوست دارم برم دریا


خاله جون بيا پيش ما تا باهم بريم دريا....
خاله کمیل و کیان
18 آبان 92 14:54
چه عکسای نازی همیشه بهت خوش بگذره عزیزم عکس اخریت خیلی نازه که سایه انداخته


مرسي خاله جون....
الناز مامان طاها
18 آبان 92 15:05
واي كه دلم هواي دريا رو كرده بد جورتو يكي از زيباترين فرشته هاي عالمي كياراد جونمبگو.....بلي خودم ميدونم


خاله جون شما خيلي به من لطف داريد...
مامان بردیا شیطون
18 آبان 92 18:06
قربون این حرف زدنت برم شیرین زبون

خیلی عکساش قشنگ بود





خدا نكنه خاله جان ...مرسي از لطفتون...
مامان نادیا و نلیا
18 آبان 92 18:12
سلام رویا جان...خوشحالم که بهمون سر زدی....من شما رو لینک میکنم....کیاراد عزیز رو ببوس با این عکسای خوشکلش کنار دریا


سلام دوست من ...ما هم خوشحال ميشيم كه در جمع دوستان ما باشيد....
رها
19 آبان 92 0:13
ایشالله همیشه به شادی و تفریح باشه واستون


ممنون عزيزم....
مامان آرینا مو فرفری
19 آبان 92 0:31
همیشه به شادی عزیزم


ممنون....
مامان طاها
19 آبان 92 12:31
همیشه به گردش و شادی


ممنون...
مامان پارساجونی
19 آبان 92 15:44
خوردنی خاله خوش به حالتون که نزدیکین به دریای ایشالله همیشه تنت سالمو دل خوش باشه عزیزم




مرسي خاله جون از دعاي قشنگتون ....جاي شما خالي...


امیرحسین کوچولو نفس ما
19 آبان 92 18:58
همیشه به گردش.


ممنون....
مامی آرشیدا
21 آبان 92 0:28
من یه بارکامنت گذاشتم چراتاییدنشدهدوباره میگم بووووووس عشق خاله کیارادخان
مامان رویا
پاسخ
عزيزم يه عالمه ممنون از لطفت ولي ما كامنتي دريافت نكرديم وگرنه مشتاقانه تاييدش ميكرديم.....
خاله فریبا
21 آبان 92 8:56
خوش به حال کیاراد عزیزم که می تونه زود زود بره دریا آویسا هم دریا خیلی دوست داره جاشو خالی کن همیشه خوش باشی
مامان رویا
پاسخ
آخي ...آويسا جون يه روز بيا پيش ما تا باهم بريم دريا...
فریده
14 آذر 92 10:23
سر بزن