کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

يه عصر پاييزي سبز...سبز

1392/8/26 0:10
نویسنده : مامان رویا
796 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از صبح بيش از هر روز به مامان چسبيده بودي و دوست داشتي كه فقط باهات بازي كنم جديدا هم كه دوست داري بيشتر توي اتاقت بازي كنيم البته من از اين بابت خوشحالم چون اگه عادت كني ديگه كم كم بقيه خونه از ريخت و پاش اسباب بازيهات نفسي ميكشه ...ولي خب چون فعلا تنهايي بازي نميكني يه وقتهايي كه خودم كار دارم به مشكل برميخوريم...تا چند روز پيش موقع بازي توي اتاقت دائم نگران اين بودم كه مبادا بخوهي از تختت بيايي پايين و بيفتي..ولي جمعه كه با بابا كورش توي اتاقت بازي ميكردي بابا كورش اين مشكل را حل كرد و بهت بالا و پايين رفتن را ياد داده حالا به راحتي خودت ميري داخل تخت و مامان خيالش راحت شده....والبته تخت بيچاره هميشه نامرتب...

اول ببينم اون بالاها چي هست ؟     آفرين پسرم....

 

اوه.....

خلاصه ظهر بعد از خوردن ناهار خوابيدي و هنوز يك ساعتي نشده بود كه با صداي زنگ خونه بيدار شدي و چون خوابت را كامل نرفته بودي دوباره شروع به نق زدن كردي منم تصميم گرفتم كه دوباره بريم گردش دونفره .....

پيش خودم گفتم بهتره امروز واسه تنوع با سه چرخه بريم ولي تا سر كوچه بيشتر نرفتيم كه ديدم خيلي اذيت ميشم چون كه هنوز به خوبي فرمان سه چرخه را هدايت نميكني و پاهاي كوچولوت هم درست روي پدالها نميرسه و مامان بايد دائم به صورت خميده اونو هدايت كنه بنابراين تصميم گرفتيم به خونه برگرديم و توپ را جايگزين سه چرخه كنيم و باهم به فضاي سبز پشت خونه بريم... وسه چرخه را فعلا بي خيال بشيمافسوس

جانم...     به چي فكر ميكني....

اولش با اينكه مثل هميشه غير از من و تو هيچ كسي اونجا نبود دست مامان را گرفته بود و فقط اگه اتوبوس يا موتوري رد ميشد بهش اشاره ميكردي و به زبون خوشگل خودت اتوبوس و موتور ميگفتي ولي كم كم بازي كردن را شروع كردي.....

جانم....     فداي تو...

 

فوتباليست من...

بعد از كمي توپ بازي چشمت به يك شيلنگ آب افتاد و كلي باهاش بازي كردي...

واي كياراد....     فداي نگات...

 

جانم...

بعدش يه كم با هم ديگه پشت يه درخت نخلي كه اونجا بود قايم موشك بازي كرديم و يه عالمه واسه مامان خنديدي و ذوق كردي....

كياراد من كجاست ؟     پيدات كردم....

 

 چي پسرم ؟

ديگه هوا داشت تاريك ميشد كه كمي اون طرف تر يه سگ داشت واسه خودش ميرفت كه شما باديدن اون شروع كردي به صدا زدنش و هاپو هاپو گفتن منم كه ترسو تند تند وسايلمون را برداشتم و از ترس اينكه سگه بياد طرف ما گفتم خب پسرم ديگه بريم خونه و فوري بغلت كردم و تند تند اومديم خونه...

قهقهه

پاشو گلم.....     خسته شدي ؟

 

فداي تو...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

اولین سایت تخصصی قالب کودک شـما..مادام
26 آبان 92 4:35
سلام مامانی با آرزوی سلامتی برای نی نی شما برای دیدن بیش از 60 نمونه از قالب های ما به سایت کوکانه ما دعوتین... سفارش در سایت ما چند ویژگی خوب داره.. *پشتیبانی همیشگی... *سرعت لود و کیفیت قالب.. *ابزارهای جانبی و فانتزی... *وتنوع بسیـــار خاص و کودکانه... خوشحال میشیم کارهای جدید مارو هفتگی دنبال کنید boofy.ir
مامان کیارش
26 آبان 92 9:55
سلام راستش اولش که وارد وبلاگتون شدم از روی اسم کیارادجون اومدم چون با اسم پسرم شبیه بود خوشم اومد ولی وقتی وارد شدم دیدم بهههههله درست اومدم دوست داشتم وبتون و دلم خواست بچلونمش این کیاراد کوچولوی شیطون بلا رو به منم سر بزنین تا با هم دوست بشیم ممنون میشم رمز همه نوشته هام:11356
مامان رویا
پاسخ
ممنون دوست من حتما پيشتون مياييم....
مامان پارساجونی
26 آبان 92 13:31
واای همیشه به گردش و تفریح عزیز خاله چه جاهای خوشگل و سر سبزی دارین شما !!!اینجا که کم کم پاییزی شده
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله جون اين دوسه ماه تقريبا بهاري...
مامان امیرعطا
26 آبان 92 14:19
سلام رویا جون و کیاراد نازنین. چه خوب جایی زندگی می کنین شما. خوش به حالتون. ایشالله که همیشه کنار هم شاد و سرخوش باشین.
مامان رویا
پاسخ
سلام دوست من...آره خب جاي بدي نيست ولي خب فقط همين دوسه ماه هواش عاليه بعدش حسابي گرم ميشه ودر نهايت غربته....
خاله کمیل و کیان
26 آبان 92 14:36
قربونت برم عزیزم قربون خنده هات برم من که دل ادم ذوق میاد نگاهت میکنه خیلی دوست دارم عزیزم تو از اون نینی هایی هستی که من عکستو پرینت گرفتم به اتاقم زدم دوربینم فعلا خرابه درست بشه عکستو میذارم خودتم ببینی
مامان رویا
پاسخ
واي خاله جوني شما خيلي مهربوني ....
مامان بردیا شیطون
26 آبان 92 15:59
جووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم کیاراد _______________________________________________¶¶ ______________________________________________¶¶¶¶ ____________________________________________¶¶¶¶¶¶¶ __________________________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶_____¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶___¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶_¶¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶__¶__¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶_____¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶ ¶________¶¶¶________¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
مامان رویا
پاسخ
مرسي................
مامان پرهام
26 آبان 92 20:20
سلام دوست خوبم.از طرف من کیاراد عسلیو بچلون.خیلی گله
مامان رویا
پاسخ
سلام دوست من...مرسي كه پيش ما اومديد خوشحاليم كه در جمع دوستان ماييد
کنجد مامان
26 آبان 92 21:33
ماشاله پسره نازی داری.خدا واست نگهش داره عزیز دلم.بوس
مامان رویا
پاسخ
ممنون كه پيش ما اومديد....
مامان طاها
26 آبان 92 21:40
ای جان به گردشهای دونفره خدا قوت خانمی ماشالله به آقا کیاراد خوش تیپ
مامان رویا
پاسخ
مرسي دوست من از اين همه لطف....
مامی آرشیدا
26 آبان 92 21:58
عزیییزدلم همیشه خوش وخرم وروزهای زندگی توومامان وباباهمیشه سبزوایام به کام
مامان رویا
پاسخ
ممنون دوست من از آرزوي قشنگت همين طور شما...
سپیده مامان رایان
27 آبان 92 0:27
کیاراد جونم چه قدر بامزه شدی شما خاله جونی ... ایشالا همیشه همین قدر سالم و باانرژی باشی ... مامان خانمی دست گل شما هم درد نکنه که این قدر وقت برای کیاراد خوشگل میزارین
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله جون مهربون...
الناز مامان طاها
27 آبان 92 0:29
اول از همه يه اسپند واسه اين گل پسرمون دود كن كه اينقدر ماه و خوشتيپهاز طرف منم بچلونشخوب مادر و پسر به گردش ميرينانشالله هميشه شاد و سالم باشين
مامان رویا
پاسخ
چشم حتما خاله مهربون...اميدوارم شما هم هميشه شاد و سرحال باشيد و به ما سر بزنيد و ما را خوشحال كنيد....
فاطمه مامان وانیا
27 آبان 92 12:25
وای این پسر شیطون اون بالا چیکا میکنه؟راستی سه چرخش خیلی شبیه سه چرخه وانیاست
مامان رویا
پاسخ
آخه الان بيشتر سه چرخه هايي كه مناسب اين سن باشه شبيه همند...
مامان امیرعطا
27 آبان 92 15:11
عزیزمممممممم آره غربتش بده..... ولی هر وقت دلتون گرفت زودی بیاین پیش ما با نت. اونقدر خوشحال میشیم که نگو.. آرزومه 1روزی این کوچولوها برای هم دوستای صمیمی شن.
مامان رویا
پاسخ
شما لطف داري دوست من...اميدوارم كه دوست هاي خوبي بشند واسه همديگه....
رها
28 آبان 92 3:04
آخی ایشالله همیشه خوش باشین واااااااااای منم از سگ میترسم
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم ...من كه از همه چي ميترسم ...تازه مي خواستم كياراد هم متوجه نشه مامانش ميترسه
مامان کیاراد(آرزو)
28 آبان 92 9:26
الهی فدات شم عزیزم که اینقده باکارات دلبری میکنیعاشـــــــقتـــــم
مامان رویا
پاسخ
خدا نكنه خاله اي....
رها
28 آبان 92 11:59
چه خوب بود عکساتون مثل همیشه از رو گل پسرت کن رویا جان
مامان رویا
پاسخ
ممنون كه پيش ما مياييد....
فروش جامع ترین آلبوم خاطرات کودکان و نوزادان
28 آبان 92 12:13
سلام خوبيد--کوچولوتون خيلي نازه ماشااللاه راستي براي کوچولوتون آلبوم خاطرات کودکان گرفتيد فروش جامع ترين آلبوم خاطرات کودکي و نوزادان از مشخصات اين آلبوم منحصر به فرد شما مي توانيدخاطرات کودک دلبند خود را لحظه به لحظه ثبت نماييد از مشخصه هاي اين آلبوم ميتوان به شجره نامه پدر و مادر-محل عکس سونوگرافي-جشن سيسموني و هدايا-محل قرار دادن گواهي ولادت نوزاد-جشن نام گذاري-جدول قيمت ها در زمان تولد کودک--جدول واکسيناسيون کودک-تاريخچه درآمدن دندانها- آلبوم عکس و .... اشاره کرد ابعاد آلبوم30*22سانتي متر-وزن 840گرم- تعداد صفحات 72صفحه خاطرات و 7 صفحه آلبوم عکس با طراحي کاملا جديد ميباشد لطفا جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاهده محصولات ديگر شرکت به تک به سايت www.albomekhaterat.blogfa.com مراجعه بفرماييد www.albomekhaterat.blogfa.com www.albomekhaterat.blogfa.com www.albomekhaterat.blogfa.com 09376636021 تلفن ثبت سفارشات توليد و پخش شورت هاي آموزشي کودک (پوشک اموزشي براي اولين بار در ايران شورت آموزشي کودک چيست؟ )) هرگاه بخواهيد به کودک آموزش دهيد موقع دستشويي به شما اطلاع دهد مي توان از اين پوشکهاي آموزشي استفاده کرد از مزاياي اين پوشک اين است که اگر کودک دستشوي خود را اعلام نکرد به هيچ عنوان نم پس نمي دهد و همچنين قابل شستشو و استفاده مجدد است يکي از روشهاي اموزش کودک عکسهاي روي پوشک وقتي کودک ادرار ميکنه کم کم محو ميشه و مادر مي تواند بگه به کودکش که ببين ...اين عکس دوستاته ...اسمشون چيه و ... بعد بگه که دوستات دوست ندارند تو توي اين شورته جيش کني اگه جيش کني کم کم ميروند . تو که دوست نداري دوستات بروند جاي ديگه ...دوست داري؟ من فکر ميکنم که خيلي راحت مي توني بچه را از پوشک پوشيدن با کمک اين پوشکها معاف کنيم فروش به صورت کلي و جزعي و ارسال رايگان به تمام نقاط کشور تلفن مرکز پخش 09376636021
امیرحسین کوچولو نفس ما
28 آبان 92 20:06
جونم کیاراد ناز.
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله جان....
رومینا
28 آبان 92 21:18
کیاراد جونم خیلی شیرین و خواستنی هست . هزار ماشالله
مامان رویا
پاسخ
مرسي لطف داريد...
عمه جونی
28 آبان 92 23:00
ای خدا! من به تو رو کرده ام بر آستانت سر نهادم......دوست دارم بندگی را , با همه شرمندگی ها!
مامان رویا
پاسخ
ممنون از حضورتون....
خاله فریبا
29 آبان 92 16:38
آفرین به عزیز دلم که دیگه مستقل شده و از تختش بالا می ره همیشه خوش و خندون باشی عسل
مامان رویا
پاسخ
آره خاله مهربون ديگه خودم ميرم داخل تخت و ميام بيرون....
مریم
29 آبان 92 21:39
دلم براتون تنگ شده بود اجی جون نتم قطعه نمیتونم بیام پیشتون زیاد می بوسمت کیارادجونم
مامان رویا
پاسخ
ما هم دلمون واست تنگ شده بود ...اميدوارم زودتر مشكل نت حل بشه....
آجی محمدمهدی
1 آذر 92 16:14
پروردگارا هیچ آغوشی به گرمی آغوش تو نیست.هرکس به یادم هست،به یادش باش.کنارم نیست،کنارش باش.غم دارد،غمخوارش باش.تنهاست،پناهش باش؛دوستانم را عاشقانه به آغوش تو میسپارم.
مامان رویا
پاسخ
مرسي فاطمه جون ...دعاي بسيار زيبايي بود....