کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

روزهای من و کیاراد 3ساله من چطور گذشت ؟ (2)

1395/2/27 12:12
نویسنده : مامان رویا
2,748 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی هم با یک گروه فعالیت خلاقانه کودک همراه بودیم  توی اون مدت هم کاردستی ها و بازیهای زیادی با هم انجام دادیم ...راضی

درست کردن حباب با بطری و فوت کردن در نی....

...     ...

آموزش اشکال هندسی...

...

نقاشی با یخ های رنگی که بسیار واست لذت بخش بود...جشن

...     ...

درست کردن کاردستی بازی مارپیچ و تیله...تشویق

...

کاردستی پرچم ایران و ماشین...راضی

....     ...

کاردستی ساعت مچی...عینک


...

کاردستی کفش و آموزش بستن بند کفش...سوال

..     ...


..

خمیر بازی با خلال دندان...که با کمک بابا کورش انجامش دادی...تعجب

...     ..

تفکیک رنگها...خجالت

..

ساخت پرنده با کاغذ ...من عاشق چیزهایی بودم که خودت با تخیل درست میکردی ...بوس

...     ....

شناخت لباسهای تابستانی و شنا...سوال

...

حفظ تعادل....خطا

...     ...

کار با آهنربا...فرشته

....

نقاشی با اثر دست و چسب زخم...تعجب

..     ...

رنگ آمیزی با ابر و چاپ روی کاغذ....چشمک

بقیه فعالیتهامون در پست بعدی...بای بای

دوست دارم...

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانی
28 اردیبهشت 95 11:46
آخ قــــــــــــــربان بره خاله بهارش
مامان رویا
پاسخ
سلام خاله مهربون...ما نمیتونیم به وب شما سر زنیم ...هر دو وبتون قابل دسترسی نیست..
بهار مامان شایلین
31 اردیبهشت 95 7:26
وای کیاراد جوونی عشقم تبریک میگم عزیزم...دیروز بالاترین آمـــــار وبلاگ رو داشتین .... مامان رویا جون من شما رو لینک کردم
مامان رویا
پاسخ
ممنون ...چه جالب...خوشحالیم که در جمع دوستان ما هستید...
مامان امیر عطا
31 اردیبهشت 95 15:55
خسته نباشی کیاراد جونم..همیشه موفق باشی
مامان رویا
پاسخ
مرسی ممنون خاله جون...