کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

طبیعت گردی...

1395/5/12 0:01
نویسنده : مامان رویا
1,544 بازدید
اشتراک گذاری

این بار که اصفهان بودیم فرصتی پیش اومد تا یک روز هم به روستای بابا کورش بریم و کمی شما در طبیعت بازی کنی و چون عاشق بازی در طبیعت هستی کلی بهت خوش گذشت...محبت

اول به خونه مادربزرگ بابا کورش رفتیم و یه عالمه داخل حیاط بازی کردی و لذت بردی و فقط برای خوردن غذا از حیاط دل کندی و داخل اتاق بودی....چشمک

دیدن مرغها ...

..

...

یه کم تاب بازی که خیلی هم برات جذاب نبود و فقط دو سه دقیقه ای بازی کردی...چشمک

...

 

...

دیدن این چرخ چاه قدیمی هم که الان بلااستفاده بود و توضیحاتی که در موردش واست دادم هم خالی از لطف نبود....بغل

...

اینم بدو دو داخل حیاط...محبت

..

اینم یه عکس یادگاری با پریسا و پارسا و یه ژست قهرمانانه از شما که نشانه قدرت شما بود...راضیمحبت

..

بعد هم به باغ باباجون رفتیم و با برداشت آلبالو و آلو آشنا شدی و کلی هم بازی کردی...محبت

...

اینم پسر عاشق چوب من که هر جا میریم فقط به دنبال چوب میگردی ....چشمک

...

ببین اینجا چه چوبی برداشتی و از پریسا و پارسا هم خواستی که کمکت کنند...تعجب

..

عاشقتم که سعی میکنی از همه چیز لذت ببری...محبت

..

اینجا هم پسر قشنگ من ، متوجه شدی که بابا کورش داره ازت عکس میگیره و سریع لبخند زدی...بوس

..

اینجا پریسا داره بهت طالبی میده چون با وجود اینکه دلت میخواست ترجیح دادی نخوری و بری به دنبال بازیت که پریسا کمک کرد تا در حین بازی کمی بخوری...خنده

...

اینم پسر من در حین بازی که دوباره متوجه دوربین شده و لبخند زده ....محبت

...

فدای لبخند قشنگت پسر عاشق طبیعت من...محبت

...

دوست دارم دنیای من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فهیمه
15 مرداد 95 3:00
خدا رو شکر که کلی خوش گذشته به گل پسرمون
مامان رویا
پاسخ
مرسی دوست من...
مامان امیرعطا
16 مرداد 95 18:23
چه حیاط با صفایییییییییی... همیشه خوش باشی کیاراد جونمممم
مامان رویا
پاسخ
بله حیاط قشنگی به قول کیاراد خونه قدیمی قشنگ...