کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

اولین پارک بازی کیاراد

1392/2/11 1:45
نویسنده : مامان رویا
847 بازدید
اشتراک گذاری

امشب خاله فرزانه مامان آرین مهر کوچولو زنگ زد و گفت که میخواد آرین مهر را به پارک ببره و اگه ما هم مایل باشیم بریم ما هم قبول کردیم البته قرار بود که با من وشما باهم بریم ولی چون بابایی هم میخواست بره ورزش با هم رفتیم وبرای برگشت هم چون بارون میومد دوباره بابایی اومد دنبالمون ... حالا قراره هفته ای یکی دوبار باهم بریم خصوصا شبهای امتحان بابایی تا بابایی یه کم تنها باشه و بتونه بهتر درس بخونه ...

اینم چند تایی عکس از پسر گلم در حین بازی....البته با آرین مهر زیاد بازی نکردی و نتونستم یه عکس دونفری بگیریم در شبهای بعد حتما یه عکس یادگاری ازتون میگیرم.....

مامان فدای نشستنت بشه..

 

فدای پاهای تپلت بشم...

 

حواست کجاست پسری ؟

 

...

 

فدای تلاشت بشم...

 

عاشق چرخ ماشین ...

 

فدای تو....

 

جیگر مامانی...

قول میدم بازم ببرمت پسرم...... دوست دارم عاشقانه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

صبا
12 اردیبهشت 92 12:02
قربون تو پسرخاله بشم که همه چی سرت میشه..حرفی ندارم در موردت بزنم چون که حرررررررررررف نداری...




تو هم حرف نداری صبای خاله...


mahdi...ܓܨܓܓܨ
12 اردیبهشت 92 23:22
سلام..خوبي؟؟؟وبلاگ زيبايي داري....من به وبلاگت سرميزنم وخوشحال ميشم شماهم به من سربزنيدونظرتون روبگيد درصورت امکان منولينک کن ولوگوي منوبذاربه وبلاگت مهربون درضمن خبربده لينکت کنم واگه لوگوداري بده بذارم بع وبلاگم منتظرتماااااااااا...ممنون
سودابه
13 اردیبهشت 92 11:33
سلام ممنونم که زحمت کشیدید و خوندید .بله با اجازتون.اگر از حوزه داستان خوشتون میاد یکسری داستان هم در مجله اینترنتی دخت ایران دارم.داستانهایی با نام افسانه تلخ افسانه/آش رشته عزیزجون/حلالم کن/بذر سوخته.

در ضمن گل گلی جون ماشالله بزرگ شده ها .همیشه به گردش




مرسی مادر جون... حتما داستانهاتون را میخونم..