کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

کیاراد در آشپزخانه....

1392/2/14 1:34
نویسنده : مامان رویا
1,017 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم این روزها بیشتر از قبل همه جا را به هم میریزی ومن در بیشتر مواقع باید وسایل آشپزخونه را از پذیرایی جمع کنم و.... از اسباب بازیهات که نگو همه جای خونه پیدا میشه البته مامانی هم در جمع آوری وسایل کمر همت را بسته تا بتونه به تو یاد بده که باید بعد از بازی اونها راجمع کنی و روزی چند بار با هم اونها را جمع میکنیم البته مامانی جمع میکنه شما بیرون میریزی ولی اشکالی نداره گل پسرم مطمئنم وقتی یه کوچولو بزرگتر بشی که خودت متوجه بشی پسر مرتبی خواهی شد.....

مامان امیر عطا جون هم توی این روزها داره با شیطنت های گل پسرش دست و پنجه نرم میکنه واز ما خواسته بود که از کیاراد بیشتر عکس بگذاریم ما هم تصمیم گرفتیم عکس ریخت و پاش های کیاراد جون را که در روز چندین بار تکرار میشه را بگذاریم تا بدونه که همه کوچولو ها این قدر کنجکاو و عاشق ریخت و پاش هستند و این ما هستیم که باید صبور باشیم و در مقابل این شیطنت ها کفش آهنی بپوشیم چون اول راهیم..... 

چند دقیقه ای در آشپزخانه

وقتی مامانی در آشپزخونه مشغوله شما هم کلی کار داری اول از همه باز کردن کابینت و ریختن ظروف وسط آشپزخونه و الان یکی دوهفته ای که دوست داری همه شیشه ها  را روی هم بچینی ... منم این طوری به کارم میرسم.... البته این ریخت و پاش در روز چندین بار تکرار میشه و ما هر بار که میخواهیم از آشپزخونه خارج بشیم همه را جمع میکنیم و چند دقیقه بعد...... این نمونه کارهات گل پسری...

ببینید کجا میشینم...

 

قربون اون دستهای کوچولوت...

 

فدای هویج خوردنت خرگوش کوچولوی من...

 

ببینید چه برجی ساختم..

بعد ازاینکه از برج سازی خسته شدی به سراغ فریزر میری....

مرحله اول..

 

مرحله دوم...

 

مرحله سوم ....آخ جون یافتم....

اینم یه سرگرمی دیگه...

بدون شرح...

میدونی که بندر عباس گاز شهری نداره و ما فقط برای اجاق گاز باید از کپسول استفاده کنیم و اینم شیرین کاری جدیدت که توی چشم برهم زدن در کابینت را باز کردی و رفتی داخلش....

نمیدونم چرا بندر را گاز کشی نمیکنند ؟

 

شیطنت های مامانی... فدای تو....

البته توی آشپزخونه شما کارهای مهمتری مثل ریخت و پاش کشوها ... رفتن سراغ لباسشویی ...سطل آشغال و... هم دارید و این گوشه ای از کارهای روزانه شما در آشپزخونه بود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان امیرعطا
14 اردیبهشت 92 1:41
سلام.خوبین؟ فداش بشم دقیقا مثل عطا. فقط از پسر من غافل شی 1 چیزیرو خالی میکنه کف آشپزخونه.امروزم نوبت نمک غذا بود خدا بهمون واقعا صبر بده.


مرسی عزیزم ماهم خوبیم ... خب سعی کن همه چیزهای ریختنی و شکستنی را از جلوی دستش برداری شاید این طوری بهتر باشه...
مامان امیرعطا
14 اردیبهشت 92 1:42
راستی کیاراد جون هم بچه اولتونه؟



بله یکی یکدونه مامانی....
مامان امیرعطا
14 اردیبهشت 92 2:29
با اجازتون من یکی از عکس های گل پسرتو گذاشتم تو وب پسملکم. اگه راضی نباشین بگو تا بردارم. والله همه سعیمو میکنم ولی بعضی چیزا باید دم دستم باشه دیگه.


خواهش میکنم عزیزم موردی نداره....
مامان امیر حسین
14 اردیبهشت 92 2:55
به به روزگار چند وقت دیگه ما هم این شکلی می شه،تو یه خونه فسقلی چه شود.از همین الان خدا بهم صبر بده.همه بگید أمین


آمین... خودت را آماده کن مامانی....
ناهید
14 اردیبهشت 92 11:34
فدای کیاراد عزیز با اون شیطنت هاش.......... مامان رویا به وبلاگ ما بیشتر سر بزنید...هرچند مطالب کمی داره....درضمن من تازه متوجه شدم پیغام ها کجا میره...اون روز تا حالا نفهمیده بودم...ببخشید....مواظب خودت و کوچولومون باش


چشم عمه ناهید جون...
نگار
15 اردیبهشت 92 22:04
آقا من به این نتیجه رسیدم که شما راست گفتید کیارادم تو خونه کمک میکنه واقعا... تازه اون انگاری که مرغو ماهی هم پاک میکنه ..


من که گفته بودم.....
خاله راحله
21 اردیبهشت 92 14:22
قربونت برم پس سرت چی شده؟؟؟؟؟؟


خدا نکنه خاله ای ....خورده به مبل ....دیگه خوب شده...