کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

عکسهای آتلیه یک سالگی(آتلیه ساسان)

1392/3/7 21:20
نویسنده : مامان رویا
1,868 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم امروز با بابایی رفتیم و عکسهات را از عکاسی گرفتیم ...عکسهات نسبت به چیزی که فکر میکردم بهتر شده درسته اونی نیست که میخواستم ولی خب به عنوان یادگاری از روز تولد یک سالگیت بد هم نیست ولی باید قول بدی دفعه بعد که به عکاسی رفتیم پسر خوبی باشی تا عکسهای بهتری داشته باشیم...

من و بابایی عکس دومی و سومی رابیشتر دوست داریم ولی عکس اولی هم بد نیست....

فدای تو...

 

فدای نگاهت...

 

عاشقتم....

در آخر هم با همه شیطنتی که داشتی این عکس تقریبا سه نفری را گرفتیم من و بابایی این عکس را هم خیلی دوست داریم.........

دنیای ما....
 

عاشقانه دوست دارم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان امیرعطا
15 اردیبهشت 92 2:29
جانم. منم 3 رو بیشتر . ایشالله پیرمرد شه و عکس تولد بگیره.


مرسی خاله جونی...
ناهید
15 اردیبهشت 92 8:08
عکسهای جالبین..... به خصوص همون دومی و سومی!


مرسی....
بهار(مامانی شهراد)
15 اردیبهشت 92 12:53
ماشالا به این گل پسر عزیزم عکسات خیلی خیلی ناز شده


لطف دارید خاله جون...
شیدا
15 اردیبهشت 92 14:04
قربون خوشگلیات.......بوووووس


شیدااااااااا جون....
خاله رعنا جونییییییییییییییییییییییی
15 اردیبهشت 92 15:15
خاله رعنا قربونت بشه با اون قیافه ی قشنگت، چه ژسنی گرفتی تو اون عکس آخری خیلی خیلی دوسش دارم،اون عکسی هم که سه تایی هستین معرکس،دوستون دارم،


عاشقتیم خاله جونم.....
خاله رعنا جونییییییییییییییییییییییی
15 اردیبهشت 92 15:17
وااااااای کیاراد و هزار جور خوشگلی.....
کیاراد نمیدونه که.....................


آی گفتی خاله رعنا جون....
نگار
15 اردیبهشت 92 21:58
وااااااااااااااااااااای.... عجب عسکایی خییییییییلی قشنگن. عکس آخری درجه یک...


مرسی نگارین من...
مامان امیرحسین
16 اردیبهشت 92 1:51
به به چه عکسهای قشنگی مخصوصا اولی و آخری